karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:08:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 160 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-11-18 18:17:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Mites "viisikymppiset" ottaa joulunajan vastaan.
Oletteko tulleet samaan tulokseen kuin minä? nimittäin nuorempana joulunalla aina oli kauhea puunaaminen ja tohina että sai huushollin kuntoon. Silloin jaksoi askarrella ja tehdä kaikki laatikot sun muut syötävät itse. :-k
Nyt ostan perheelle lanttu- ym, laatikot valmiina. Kinkun kylläkin paistan itse se on ehdoton juttu.
Luulen viisastuneeni vuosien kuluessa, sillä joulutressi ei enään vaivaa pahemmin .
Huushollikin saa olla sellaisella siivouksella kun normaalisti, vain joulukoristeet levittelen ympäri taloa, ja kynttilät on kinkun ohella ehdoton joulu juttu :D
Niimpä stessi pois, ja otetaan joulu löysin rantein.
Miten teillä ?
:smt111

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-18 18:58:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-22 13:33:09
Viestit: 542
Paikkakunta: Turku
Kun lapset oli pieniä, oli meno tosiaan aika erilaista silloin. Oli mukava tehdä kaikenlaista jouluextraa. Usein jomman kumman puolelta oli sukua viettämässä meillä joulua lapsineen, joten tohinaa riitti. Nyt kaikki alkavat olla aikuisia tai aikuisiän kynnyksellä, joten jouluja vietetään lähinnä perheiden kesken eikä enää kokoonnuta jonkun luo. Ei se joulu aikuisten kesken ole sama asia, joten muutamina vuosina olemme olleet silloin matkoillakin, emme välttämättä tarvitse koko joulua. Ehkä sitten kun lapsenlapsia alkaa tulla, joulut saavat takaisin entistä hohtoaan?

Kinkun olemme aina kotona ollessamme paistaneet, mutta laatikot ovat kyllä tulleet joko kaupasta tai äidin uunista! Tänä vuonna lähdemme lomalle heti joulupyhien jälkeen, joten olen jo ilmoittanut, ettei meille tule tänä vuonna edes kuusta. Joten todella stressitön joulu tulossa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-19 07:32:32 
Poissa
Kätevä emäntä
Kätevä emäntä
Avatar

Liittynyt: 2007-01-17 19:32:28
Viestit: 3333
Paikkakunta: Pusikon ja pellon välissä, JKL
Kun lapset oli pieniä, oli joulusta aina s***nanmoinen ressi, kun koko rumba lankesi mun hoitoon siivouksista ruokien suunnitteluun , ostoon ja valmistukseen sekä tarjoiluun. Lahjatkin piti suunnilleen kirjoittaa siipalle lappuun valmiiksi. Ja kumminkin oli vähän sellainen fiilis, että ai tolleen sit teit... Ekana jouluna eron jälkeen liian pienessä kuppasessa vuokrakämpässä vietettiin sitten upea, kiireetön ja stressitön Joulu, vaikka oikeastaan touhusin enemmän kuin vuosiin.

Nyt panostetaan ruokaan ja löhöilyyn, lahjoista ei paniikkia ja kuustakaan ei voi sisälle tuoda noiden kissuuksien takia. Pihasta lähtee tänä talvena harvennukseen yksi näre, siihen laitan pihalle valot. Jotain tingeltangelia varmaan laitetaan sisälle ja kynttilöitä takan reunalle. Hautuumaalle käydään ehkä viemässä kynttilät yhteiseen paikkaan, kun molempien kuolleet on kuopattu niin kauas ja eri suuntiin toisistaan, ettei sinne kynttilöiden takia lähdetä.

_________________
Kuva
iherbin koodi DIR831


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-19 22:08:58 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Suurin ero lapsellisiin jouluihin taitaa täällä meillä olla sukuloinnissa. Silloin kokoonnuttiin useammin, ensin vanhempien luo syömään ja seurustelemaan ja sitten jonkun sisaruksen luo jäljelläolevan vanhemman kanssa, ja usein tuotiin osa ruoista mukana.

Siivoukset ja koristelut ja lahjat ovat ehkä vähän kevyemmät kui enne. Toisaalta juhlaruoka on aina ollut pääasiassa kotitekoista, ja sitä se on nytkin. Leivonnaisia on tooki vähemmän (lue nykyisin jo olemattomasti), ruokalajit ovat ajan myötä karpintuneet (mm jauhoton kinkkukastike ja riisitön porkkanalaatikko), kinkku on usein luomua, perinteistä jouluruoista ovat jäljelle jääneet vain perheen suosikit ja uuttakin on sijaan tullut. Mutta omatekoisia ne ovat - varsinkin kun vaikka karppiohjeiden veroisia laatikoita ei vaan myydä missään.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-26 14:50:06 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Ennen joulua vietettiin vanhemmilla eri kokoonpanoilla mutta nyt kun vanhemmat on kuolleet on kokoonnuttu vuoron perään sisarusten luona ja siinäkin kokoonpano vähän vaihtelee vuosittain.Siivoukset on vähentyneet entisajoista mutta koristeita ja kuusen yleensä laitan.

Kaikki ruuat on itse tehtyjä, kun en vaan halua syödä juhlana huonompaa ruokaa kuin arkena ja mun suuhun valmistuuat ei maistu hyvälle. En syönyt niitä ennen karppaustakaan. Mulle tulee joulumieli just siitä että pikku hiljaa kokkailen eri ruokia valmiiksi. Kinkku paistetaan itse samoin kun (karpit) lanttu- ja porkkanalaatikko sekä rosolli ja suutarin lohi, lasimestarin silli ja graavilohi.Kaikki ruuat on karpinnettuja mutta leipomuksissa en jaksa nähdä sitä vaivaa vaan piparit saattaa olla kaupasta ostettuja (voilla leivottuja) ja joulutortut tehty voitaikinaan ja itsetehtyyn luumuhilloon. Näitä syön 1-2 kpl joulussa. Haluan voida joulunakin hyvin niin siksi näen vaivaa kokata sopivat ruuat.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-26 17:21:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-21 21:32:03
Viestit: 8
täällä kans uusi karppaaja tai no oon kyllä jo yrittänyt aiemminkin ,mutta sappivaivat pistää hieman tätä karppausta omaan malliin pitämään ,jotta niistä rasvoista vähän joudun tinkimään ,mut kuitenki kala kypsyy voissa ja jugurtti on partaukkoo jne ..onneksi noin parikuukautta sitten ,kun tein lopun valkoisistajauhoista ym viljoista ja perunat ym hiilaripommit jäivät taakse niin alkoi isäntäkin samaan elämäntapa muutokseen ,kuin minäkin ..nyt hän kehuu hyvää oloaan niin kuin minäkin :) ..me asumme täällä peimarin perukoilla ,joka on liki 40 km turkkussee ...ikää jo hieman ylikin tuon viiskymppisen ja lapsosetkin jo omia lapsiaan kasvattavat ,jotta mummi olen neljälle ihanalle kullannupulle he jo 14v,11,5 ja kohta 3v ...tyttöi ja poikii ..meillä on myöskin kaksi kisulia norjalainenmetsäkissa ja maatiaine ,joka onkin hyvä käärmeentappaja kissa ..asumme kallionpäälä ja täällä asustaa myös kyyitä... otto niitä kesällä sit nitistää hengiltä minkä ehtii ...ja tietty palkkioksi saa kulhollisen katkiksii moisesta urotyöstä ...mä niin inhoon niit käärmei ...painoa on ongelmiin asti ,mutta eka etappi -5kg jo takana ja toisesta etapista eli 5kg on jo 1,5kg takana ...jotta kyllä se siitä pikkuhiljaa ..nyt tosiaan tuleekin tulosta ,kun ei tee makeita mieli ...se vaan on niin ,että hiilarit ruokkii hiilareita ainakin tässä kropassa ...:)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-26 18:49:58 
Ajattelin syödä jouluna piparia ja joulutorttua. Söin ja tuli niin ähky ja huono olo,etten enää kokeile syödä kuin vähän jotain pullaa. Se turvonnut olo oli silloin ennen niin "normaalia",ettei sitä huomannut. Karppaamalla on hyvä olla. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-02 10:48:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-12-09 10:09:54
Viestit: 60
Paikkakunta: Aurajoen alajuoksulla
Täällä myös pian 54-vuotias karppailija-alku. Ihmeissäni seurannut painonputoamisjuttuja kun tuntuu ettei itsellä tapahdu juuri mitään. Punninnut en ole vähään aikaan ja aluksi tulikin vain lisää kiloja, olo tuntuu "tömäkämmältä". Olen seurannut syömisiäni ja siinä ei ainakaan omasta mielestä ole isoa "vikaa".Välistä tuntuu ettei jaksa millään syödä 3 ateriaa päivässä. Voiko iällä olla suurikin vaikutus ja kun en ole sairauden vuoksi päässyt liikkumaan kunnolla..puoli vuotta söin lääkkeitä ja leikkaus päälle..Tykkään kyllä liikunnasta ja aionkin nyt tästä eteenpäin ainakin kävelylenkkejä pidentää.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-09 13:36:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-02-06 19:27:30
Viestit: 2
Täällä uusi karppaaja, tänä vuonna 50 vuotta täyttävä. 3 viikkoa karppausta takana ja 5,5 kg mennyt alaspäin. Tavoite vielä ainakin -10 kg. Liikun vain 2-3 kertaa viikossa. Olo on pirteämpi ja energisempi. ei ahista eikä purista :) Koetan ottaa tämän karppaamisen elämäntavaksi. tästä on hyvä jatkaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-09 15:28:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-02-09 11:00:40
Viestit: 59
Heipparallaa! Oon jonkinsortin uusiokarppi: aloitin parisen vuotta sitten, vaan jäi... Tuli kaikkea muuta sähellystä, selkäleikkaus, koiruudesta ja liikkumisesta sen takia luopuminen. Uusi Mieskin löytyi... vaan hänpä ei karppaa... tahtoo leipää ja perunaa sun muuta :( . Homma ollut siis rempallaan pahan kerran, vaikka oloni on sanonut, että tarttis [-X .
Sunnuntaina olimme nuorimman lapsenlapseni nimiäisissä ja hiilareita niiiiiiiiin paljon, että tuli operatiivinen pakko tähän :lol:.
Eilen aloitin ja tällä kertaa tiukasti: aattelin pitää hiilarit alle 20 ja muutoin syödä sen, ettei nälkä oo. Ketjuja katsellessani huomasin Papan maininnan kaffista, josta aloitin uuden ketjun, kun en vanhoja löytänyt.
Pitäisikö pitää jotakin erillistä ruokapäiväkirjaa? Onko siitä ollut muille iloa/hyötyä?
Painoa on sadan hujakoilla (vaakaa ei), ympärysmittaa 115, pituusmittaa 165. Eli, painoakin on värkissä varaa pudottaa reilusti, mutta hyvän olon vuoksi tämä tärkeintä. Näillä aluksi...
Ainiin, ikää liki 54, 4 lasta maailmalla. Ilokseni illalla tytär kertoi aloittaneensa karppauksen myös :D.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-09 19:42:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Hei!
Nyt vasta löysin tän!
Olen n. 3 vuoden kuluttua 50, joten saan kai ilmoittautua joukkoon?

Olen karppaillut syyskuun alusta; näköjään ½ -vuotisbileet olis paikallaan :shock:
Tän puolen vuoden aikana painoa on pudonnut reilut 8kg ja homma on vielä vaiheessa. En koskaan aikaisemmin ole tiennyt, että laihduttavan/ painonhallitsijan elämä olis näin maistuvaa...mullakin on takana painonvartijat ym. ym., joten tietoisuus siitä, että saa syödä normaalia, maistuvaa ruokaa, :smt038 on kummastuksen aihe melko monena päivänä.

Miehelläni ja minulla on 5 lasta. 3 vanhinta ovat jo perustaneet omat kotinsa ja olemme saaneet seurata uutta parinmuodostusta tästä lähietäisyydeltä; iloineen ja suruineen...onneksi enimmäkseen iloineen. 2 nuorimmaista; 17- ja 11-vuotiaat asustelevat vielä kanssamme kotosalla. (Ja toivoakseni vielä jonkin aikaa, varsinkin nuorimmainen; vanhempi on aina välillä aikonut muuttaa pois, mutta sulostuttaa vielä läsnäolollaan :wink: joukkoamme). Klaanimme on lisinyt 2 lapsenlapsella, ja se on mammalle ja papalle ihanaa...Kiva kuulla sanat 'mamma rakastaa mua' lapsen suusta...

On kiva kuulla muiden suht saman ikäisten karppauksesta. Aina se ikä tuo omat kuvionsa näihin tilanteisiin. Mutta myös minulla tää vhh on tuonut niiiiiiin paljon plussaa elämään - sellaistakin, mitä ei ole huomannut edes kaivata, että tän tietämyksen mukaan karppailen loppuelämäni :shock: :shock: Sitä olen miettinyt, kuinka karppaus onnistuu vanhainkodissa #-o

Että sellaisin miettein täällä...

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-09 20:54:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-05 23:00:57
Viestit: 56
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Hei täältäkin päin "ikäkarppaajien" ketjuun! En ollut tälläistä ketjua huomannutkaan, sovin ikäni puolesta porukkaan, kun mittariin tuli tuossa joulun alla 52. Se pyöreä luku pari vuotta sitten tuntui lähestyessään kamalalta, mutta kun sen ohitti, ei enää tunnu missään. No, jos totta puhutaan, juuri eilen tutkin uudet silmälasit saatuani kasvojani ja kaulaani tarkkaan peilistä ja huomasin, että kauhea rupsahdus on tapahtumassa! :shock: Pientä ja isompaa ryppyä on ilmestynyt erityisesti kaulan alueelle, mutta myös silmien alle.. Eronnut olen ja yksin asun, miesystävä on, vois kyllä sanoa: Rupsahda rauhassa rakkaani mun :wink: Ei ole vielä tajunnut..

Aikuiset lapset maailmalla, vain kissa vakiasuinkaverina, joten saan kyllä syödä just sitä, mitä tykkään. Miesystävälle maistuu käydessään samat ruoat, potut saatan hälle keittää lisäkkeeksi ja leipää, muuten hän tykkää, kun voissa paistetaan jne. Vähän olen kyl laiska laittamaan karppiruokia monipuolisesti tai leipomaan. Nelisen kiloa kuitenkin lähtenyt viidessä viikossa, joten ihan tyytyväinen täytyy olla. Matkaa tavoitteeseen vielä 9-10 kg. Vaikeampaa tämä on näillä kymmenillä, ihan millä laihdutustyylillä tahansa, kun hormonitoiminta on muuttunut. Mutta tsempataan täällä toinen toisiamme me ikinuoret karpit. Kyl se siitä. :arrow:

_________________
Uusiokarppi jälleen karppilammessa. Viimeksi vakava yritys alkuvuonna 2008, joka kaatui repsuiluihin. Se oli sit menoa ja paino on pikkuhiljaa noussut ennätyslukemiin. Aloitus nyt uudella innolla. Vaikeudet on tarkoitettu voitettaviksi.
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-10 09:27:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-08 11:27:23
Viestit: 62
Morot myös Keski-Suomesta,
Tää on jo yli 51 v ja mies ihan sellanen nuorikko, eli 47 v. Meidän karppaus alkoi sattumalta MOT rasvaohjelman jälkeen. Yhteistuumin vaan yhdellä aterialla päätettiin, että nyt se alkaa. Ensin meni muutamana aamuna vielä palat ruisleipää, vaan sekin jäi ihan itsestään. Ja pakko sanoa, että kyllä karppiruoka VS-ruoan voittaa leikiten.
Siis meidän karppaus on myös tosi helppoa, kahdestaan kun asutaan, tai siis kolmestaan, koska koirammekin luulee olevansa ihminen :lol:

Lapsenlapsia on kolme, 7v, 4v ja 4,5kk. Ikävää vain, että matkaa välillämme on 180 km. Tapaamme silti mahdollisimman usein 1 - 2 krt kuussa.

Aterioiden valmistus sujuu nykyään myös puolisolta, joka aiemmin on ollut sitä mieltä, ettei osaa. Muutenkin ruoan teko on ihan itsestään selvyys, ei edes haikailla einesten perään. Ne nimittäin olivat tällaisen pienen yhteisön liiankin helppo ratkaisu aiemmin.

Paino ei meilläkään huimaa vauhtia laske, mutta muut positiiviset asiat painavat vaa´assa enemmän. Ja kun ei niin nopeasti paino laske, saattaa tuo nahka paremmin pysyä mukana, ehkä. :smt069. Tosin vyötärö on kaventunut molemmilla kivasti. Tai siis minun kauan kadoksissa ollut vyötärö on jälleen havaittavissa. :whistle:

Mutta niinpä siis meilläkin on kohta ½v karppimerkkipaalu käsillä. Josko sitä vaikka parilla lasilla (lue pullolla)punaviiniä juhlistaisi :roll:

_________________
http://www.iherb.com/?rcode=TET486


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-28 20:34:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
No niin, nyt sitten on täydet 50 mittarissa :roll: .
Karppaus on heitetty nurkkaan nyt noin kuukaudeksi ja sekin näkyy toisissa mittareissa.
Nyt kymmenen kilon pudotuksesta on jäljellä enään 600g :cry: eikä olo ole yhtään hyvä.
En vaan osannut olla syömättä kaikkea hiilari kamaa mitä pöydällä pyöriskeli, ja kun antoi kerran periksi niin sitten riivaantui ja meni läskiksi koko touhu :twisted:
Tuli ainaskin juhlittua oikein kunnolla ei voi ainaskaan siitä valittaa, joten nyt kun alkaa taas arki pitää muistella harmailla aivosoluilla miten pitää syöpötellä.
Ja onhan kevätkin tulossa, ikkunalaudalla jo odottaa tomaatin ja paprikan taimia, sekä jokunen purkki jo kylvettyjä siemeniä :smt026 sekä kasa pusseja odottelemassa kylvämistä.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-01 18:14:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 13:02:56
Viestit: 7987
Paikkakunta: tampere
Ilmoittaudun myös tähän karppikonkareiden klubiin. Ikää on jo 55 ja karppausta 5 kk. Olen jo saavuttanut asettamani painotavoitteen eli 8 kiloa on jo tippunut. Uudenlainen ruokavalio on vaan niin parasta, että en palaa takaisin vanhaan.
Ihanaa kun kesä tulee ja voi aloittaa jotakin ulkoiluun liittyvää. Ajattelin jostakin hommata polkupyörän ja aloittaa työmatkapyöräilyn. Muuten ei tule ollenkaan liikuttua, joten siinä voisi olla ideaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-18 18:14:29 
Moi! Mä olen 52v. Alotin karppauksen terveysyistä. Oli nivelrikko polvessa ja vatsavaivoja. Kaikii vaivat on poissa. Mulla on muutama ylikilo,mutta aloittaessani laihdutus ei ollut mielessä. Ihmettelen usein ihmisten haluttomuutta ottaa selvää karppauksen systeemistä. Tätä morkataan tietämättä,mistä on kysymys. Pidetään vaarallisena protskudiettinä tai mts. Tai,että rasvaa syödään suoraan lusikalla suuhun. Mulla on tosi hyvä olla kun syön näin. Paljon vaihtelevaa ruokaa, jokaisen aterian voi säveltää eikä samanlaista ateriaa tarvitse kahta kertaa laittaa. =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-28 09:53:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-24 11:45:02
Viestit: 35
Toivottavasti joku tätäkin klubia vielä lukee, vaikka on kulunut aikaa kun näköjään viimeksi on kukaan kirjoitellut... 51-v mittarissa 26v esikoinen pois pesästä ja 17-v kaksoset vielä kotona . Teinitouhuja ja omaa aikuistumista seuraten ja ihmetellen tässä mennään. Paino nousee ja laskee kuin aallokko, mutta nyt pitää ottaa taas ryhdikkyyttä elämään. Oli sellainen hällävälikausi, ei kiinnostanut sen enempää liikunta kuin syömisetkään. jospa tämä yhteydenpito ja sättäily karppi-ihmisten kanssa auttaisi.

Kaikenlaiset vaivat viiskymppistä kohtaa, mutta tämä ruokavalio on kyllä auttanut nukkumisongelmiin.

tsemppiä kaikille ja viidenkympin villitystä odotellen...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-04 09:33:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-29 21:03:02
Viestit: 57
Täällä myös yksi pari vuotta yli viiskymppinen. Olen sellainen hieman-hht-elämäntapalainen. Eli jonkun verran tietoisuutta hiilihydraateista, mutta en niistä kovasti välittänyt..

Viikko sitten päätin, että nyt saa nivelvaivat ja -jäykkyydet, hilseilevä kuiva iho, suolistovaivat ja painonnousu riittää. Aloitin tiukalla kaksi viikkoisella. Toinen viikko on vasta alkanut ja tuntuu jo paljon paremmalta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-04 09:41:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-29 21:03:02
Viestit: 57
Lisäyksenä vielä, että tiukan kaksiviikkoisen jälkeen jatkan hiilihydraattien seurantaa ja välttämistä. Ihan oikeesti elämäntapana!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-18 19:51:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Hoooo :evil:
Tämä tyttönen lankesi syöpöttelyyn, ja nyt palailen taas porukoihin :smt006
Onko kaikilla muilla mennyt suunnitelmien mukaan,? ja paino putoaa edelleen?
Surukseni voin todeta itseni pulskistuneen yli aloitus painon, jostakin ne kilot vaan kasautuivat takaisin.
Vaan kun ei mahdu enään vaatteisiin niin on kaiketi taas aloitettava laihduttaminen alusta, ei tuo nakuilukaan oikein innosta kun on talvikin tulossa :lol:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 160 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)