Fanaatikkoja löytyy, suuntaus on vain eri, turkisvastaisuudesta uskontoon ja politiikkaan esim.
Mites nuo kasvihuonepäästöt sitten suomen talvessa kun kotimaassamme on mahdotonta kasvattaa kasviksia ilman kasvihuoneita, joiden päästöt ne vasta hurjia ovatkin???
Ja ulkolaiset luonnollisesti lennätetään lentokoneilla tänne, niiden päästöt?
Nämä ystävällismielisessä tarkoituksessa nimeämäni "viherpiipertäjät" kun eivät vain pysty kotonaan kasvattamaan kaikkea talvella syömäänsä ravintoa ja tämäkin fanaatikkokirjoittaja ei puhunut itse leipomastaan leivästä sanaakaan, haukkui vain jonkun muun tekemät tuotteet

Leipoisi itse omat ruisleipänsä täysjyväruisjauhoista jonka on omalla hesan saasteettomalla pihallaan viljellyt ja puinut ja jauhanut, ilman hiivaa ja sokeria ni saisi sitä mitä pyytää; kivikovaa, elimistölle mahdotonta sulattaa, leipäänsä.
Siskoni on ollut kasvissyöjä yli 10 v ja alussa hyvin hyvin fanaattinen ja tuomitsi kaiken lihaan liittyvän, paitsi tietysti tehokasvatetun kalan jota syö, maitotuotteet joita käyttää, kanan ja broiskun joita ei niin vapaana vielä silloin kasvatettu... Oli kyllä kivaa kun koko suku oli vappulounaalla ja olimme äitin kanssa kaksi päivää valmistellut hyvin monipuolisen menyyn kaikille jotakin ajattelulla ja sisko paukauttaa täydessä pöydässä kun olemme aloittelemassa että "se on kyllä ekologisesti kestämätön tilanne kun noita härkiä kasvatetaan siellä Brasiliassa"...

Peukut siskolle "kepeän" lounastunnelman luomisesta
Ja tosiaan, eihän karppiruokavalioon kuulu kuin lihaa, eikä kasvisyöjillä ole vaikeuksia saada proteiinia... Just joo. Mielipiteet saa olla kaikilla mutta jos alkaa ihan kusipäiksi joitakin ihmisiä haukkumaan niin on varmasti valmis saamaan myös aika rankkaa palautetta itse