karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 19:03:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-09-10 19:17:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-09-05 06:43:12
Viestit: 16
Olen aikaisemminkin kokeillut karppausta, mutta kovin lyhytjännitteisesti. Nyt olen päättänyt alkaa "tosissani" ja olenkin maanantaista alkaen onnistunut pysymään päätöksessäni enemmän ja vähemmän hyvin.

Ihmettelen oloani, sillä jo eilen oli sellainen omituinen olo, en oikein tiennyt etooko vai mitä tekee ja nälkä ei ollut kuten tavallisesti. Tänään sitten ei ole ollut nälkä ollenkaan ja sitä ihmettelen suuresti! Kuuluuko tämä tosiaan asiaan?

Tämä on teille varmaan tuttua asiaa, mutta oli ihan pakko kysyä. Kiitos jos joku ehtii ja viitsii valaista vasta-alkajaa askarruttavissa tyhmissä uteluissa!

Aurinkoista viikonloppua!

_________________
Ystävällisin terveisin,
Mirjami


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2005-09-10 19:53:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-09-09 17:14:38
Viestit: 5
Itsekin tässä vasta aloittelen tätä karppailua, mutta olen tosiaan huomannut ettei nälkä tule ollenkaan. Tosin tämäkin on varmaan todella yksilöllistä miten elimistö tähän ruokavalioon reagoi.

Varmaan kaikkein tärkein asia onnistumisen kannalta on säännölliset ruokailut nälänpuutteesta huolimatta. . .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-10 20:17:11 
Kyllä se nälkä täälläkin on hakusessa. Kun on alkuvaiheen yli päässyt niin seuraavaksi olen ihmetellyt sitä , että lenkillä ollessani ei tule sitä heikkouden tunnetta vaikka ei olisi syönyt mitään lenkin alle ja veren sokerien olis pitänyt jo hälyyttää nälällä ja heikotuksella.

Jossain vaiheessa tarvitsisi yrittää jotain todella raskasta jotta saisi selville , että mitä sieltä pohjalta löytyy.

Alussa voin sanoa kokeneeni pahaa oloa ja se on tulut juuri niillä main , kun ketoosi on tipunut tummanpunaiselle stikseistä päätellen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2005-09-10 20:19:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-27 07:16:04
Viestit: 544
Mirjami kirjoitti:
Ihmettelen oloani, sillä jo eilen oli sellainen omituinen olo, en oikein tiennyt etooko vai mitä tekee ja nälkä ei ollut kuten tavallisesti.


Minulla oli parina ensimmäisenä karppausviikkona juuri tuota etomista. Kerrankin olin syönyt vain yhdesti koko päivänä, illalla oli todella kuvottava olo eikä yhtään nälkä, mutta pakotin itseni syömään. Mies siinä ihmetteli, että "pakkoko se on syödä, jos ei ole nälkä?" Minä siihen sitten selittämään, etten todellakaan halua kroppani luulevan, että nyt on nälänhätä päällä - laihduttajankin pitää muistaa syödä, säännöllisesti!

Mutta, se etominen menee kyllä ohi, luultavasti piankin - ellei ole mennyt jo. 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2005-09-10 20:27:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 08:26:52
Viestit: 407
Paikkakunta: Espoo
Mirjami kirjoitti:
Ihmettelen oloani, sillä jo eilen oli sellainen omituinen olo, en oikein tiennyt etooko vai mitä tekee ja nälkä ei ollut kuten tavallisesti. Tänään sitten ei ole ollut nälkä ollenkaan ja sitä ihmettelen suuresti! Kuuluuko tämä tosiaan asiaan?


Mullakin oli induktiovaiheessa vähän väliä etova olo, tosin helteet osuivat juuri samaan aikaan!
Pidä huoli, että syöt jotakin pientä, vaikka ei olisikaan nälkä. Ja juo riittävästi.
Tsemppiä :D

_________________
"Sing, sing blue silver"


Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-10 20:47:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-05-22 11:32:27
Viestit: 345
Paikkakunta: Saksa, Hannoverin lähellä
Tuo nesteen tankkaus näyttää olevan ihan hurjan tärkeää...
sen etovan olon jälkeen katoaa kaikki mieliteot ruokaan...ja jopa unohtaa juoda :?
Siitä taas helteellä on seurannut ihan kumma olo...
Nyt taas vesiflasku mukaan 8)

_________________
Kuva
"Kyl se täst ... "


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2005-09-11 05:21:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Mirjami kirjoitti:
Ihmettelen oloani, sillä jo eilen oli sellainen omituinen olo, en oikein tiennyt etooko vai mitä tekee ja nälkä ei ollut kuten tavallisesti. Tänään sitten ei ole ollut nälkä ollenkaan ja sitä ihmettelen suuresti! Kuuluuko tämä tosiaan asiaan?

HUomenta Mirjami
Kyllä se niin on, että nälkää et näet jos noudatat oikein tätä ruokavaliota. tai näet mutta vain TV:stä.
olen ollut yli 4kk nyt Atkins dieetillä, enkä ole koko aikana nähnyt nälkää (siis TV:stä olen kyllä nähnyt ). Päin vastoin oloa pitää ihmetellä että eikö tässä jo pitäisi syömään päästä kun on ollut 6 tai jopa 8 tuntia syömättä.
niin syömään kun se ennen oli sitä joka kahden tunnin välien, niin se vieläkin kummittelee että syömään, mutta ennen syötiin himoon ja ruoan mielitekoon. NYT ne ovat kadoksissa.
Eilen aamulla kello 6 laitoin kypsän broilerin uuniin (joka oli ostettu edellisenä päivä jo grillattuna) ja paistelin sitä niin että nahkasta tuli rapeaa. Söin noin 1/3 siitä nahkoineen rasvoineen. sitten päivän mittaan ihmettelin että mikä tässä nyt oikein on vikana kun ruokaa ei tee mieli (vaikka jääkaapissa oli kaikkia karppiherkkuja joita mielelläni syön). iltapäivällä 2 siis 8 tuntia myöhemmin ei vieläkään tehnyt mitään mieli mutta sitten söin vaikka ei edes mieli tehnyt.

Rasva ja proteiini pitää nälän pois ja kun hh ovat alle 20g/vrk ei tule ruuan mielitekoja tai himoja.

sivullani on 4kk viikkoseuranta kommenttien kanssa.
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/p ... .htm#hiili
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-11 07:23:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-09-05 06:43:12
Viestit: 16
Just eilen tosiaan minullakin oli jo 6 tuntia edellisestä syömisestä ja sitten pakottauduin syömään - tavallisesti minulla on huono olo ja hillitön huimaus jo 4 tunnin ruokatauon jälkeen!

Kiitos vastauksistanne, ilmeisesti minun ei tarvitse miettiä olenko kipeä tms vaan kaikki kuuluu asiaan. Nyt kun vaan paino putoaisi hiukka nopeammin..... -800 g vain viikon saldo!


ps. en ole kaivannut normaalia 200 g Maraboulevyäkään???

_________________
Ystävällisin terveisin,

Mirjami


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-11 22:20:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-27 07:16:04
Viestit: 544
Hyvä hyvä! Painosi on pudonnut todella hyvin. Pääasia että putoaa, vaikka vain 200 g viikossa. Paremmin näkee esim. siitä, paljonko painoa on yhteensä pudonnut kuukaudessa. Nuo hormoonivaihtelut kun ovat niin suuret, ja moni muukin asia vaikuttaa painoon.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-12 14:39:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 20:09:11
Viestit: 802
Paikkakunta: Oulu
Armotonta (itseironista kylläkin) puffausta, sanavitsailevaa höpinää:

Eikös olekin ovelaa, että voi Laihtua ilman nälkää? :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-12 15:12:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-16 20:11:12
Viestit: 614
ilkka kirjoitti:
Armotonta (itseironista kylläkin) puffausta, sanavitsailevaa höpinää:

Eikös olekin ovelaa, että voi Laihtua ilman nälkää? :lol:


Selvää piilomainontaa :wink: :lol:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)