karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 05:04:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 87 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-05-20 18:56:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
No täytyy koittaa tuota suolaa vielä. Lisähiilarilla sain apua, toki ne oli suolapähkinöitä että oliko hiilari vai suola. Edellisen raskauden elin sipseillä kun oli ihan hirveä suolantarve jostain syystä. Toki sen nyt näkee että sipsejä on vedetty, mutta se oli ihan uskomatonta, ensin olin lähes työkyvyttömässä kunnossa, vedin puol pussia sipsejä ja kirmasin ilman huolen häivää. Neuvola koitti kieltää about kaiken suolan ja käski vaan juomaan hulluna, se auttaa kaikkeen. Huh.

Sinänsä nälkä ei pakota syömään viidesti, lähinnä päivän rytmitys (aamulla ei oo nälkä mutta pakko vähän syödä, salaatit syön jotta jaksan siihen että kerkee syömään munakkaan ja sit pähkinät syön huvikseen ja illalla sit pitää syödä ettei herää yöllä nälkäisenä) enkä kerralla pysty syömään hirveitä määriä. Eli jos noi kaikki syötävät laittaisi kolmeen ateriaan, tulis ehkä liian vaikeaa just siksi että aamulla pitäis sitten väkisin syödä enempi vaikka tuokin määrä tekee tiukkaa

Mun väsynyt pää ei keksi mitä rarvosita voisi tarkoittaa :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-21 18:46:32 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Miksköhän ei näy mun vastausviesti tässä..? Huoh

Huomenna aattelin koittaa jos aamupalaks söis sen munakkaan, ja sit yhdistäis aamupalan ja salaatit ruualle, iltapalalle samat ku tähänkin asti.. jos se niinpäin toimis..

Kattelin et ekalla karppauksella laihdutin 45kg ja kuukausivauhti oli 2,5kg.. aika hidasta, onko musta tullu malttamaton, kyl kilo viikossa kuulostas paremmalta.. mitenhän tätä sais nopeutettua, viikkoon ei oo paino pudonnu yhtään

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-22 16:09:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Tuskailu laihtumisen hitaudella on tehokkain tapa edistää laihtumisen hitautta... Puoli kiloa viikossa on jo kova vauhti, eteenkin toisella yrityksellä.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-22 19:29:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-09-26 13:14:00
Viestit: 4
Minusta kanssa toi puoli kiloa viikossa on ihan hyvä tahti.
Liian nopealla tahdilla kun pudottaa iho ei välttämättä kerkeä korjamaan itseään. Mutta ongelma on jonkin verran kosmeettinen.
Mutta mietit mistä kuituja, helppo tapa lisätä esim partiksen sekaan psyllsiumjauhetta, se ei nyt sinäänsä ole 'purkista' otettava lisäravinne. Jos siis oli jotain lisäravinne vastaisuutta :D
Mutta tsemppiä sinne !


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-24 20:23:33 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Hyytelö2 kirjoitti:
Kattelin et ekalla karppauksella laihdutin 45kg ja kuukausivauhti oli 2,5kg.. aika hidasta, onko musta tullu malttamaton, kyl kilo viikossa kuulostas paremmalta.. mitenhän tätä sais nopeutettua, viikkoon ei oo paino pudonnu yhtään

Kilo viikossa tuppaa kääntymään nopeasti itseään vastaan, kuten kituilun tapana on, koska se tyylistä riippumatta tuppaa johtamaan kropan säästöliekkiin, ja sen jälkeen ollaankin korvia myöten ongelmissa.

Puoli kiloa läskiä viikossa tarkoittaa että on onnistunut käyttämää viikossa jotain 3500 kaloria omista varastoista,
ja sillä tahdilla ei tule yhtä helposti noita kituilun ongelmia. Ei varsinkaan karpilla.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 13:14:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Yhyy. 2 viikkoa paino juminut. 4 ateriaa tulee syötyä, vähemmällä tulee nälkä. Aamulla 2 munan munakas, chorizolla,juustolla ja kermalla. Ruuaksi lihaa, muutama minitomaatti, 5cm kurkkua, pari salaatinlehtee, juustoa. Väliin joko juusto+voi tai suolapähkinää kourallinen +kookosöljyä. Iltapalaksi 1,5dl marjoja, jugua 3rkl ja 1/2 mozzarella. Hiilaria nyt ei ainakaan ole liikaa, mut oisko rasvaa sit kuitenkin lirpsahtanut liialti...

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 14:04:48 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
entä jos vähentäisit sekä ateriakertoja että valkuaista... ja vaikka sitten lisäisit rasvaa niin ettei tarvitse jatkuvasti olla syömässä...?

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 14:48:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
No voe mahoton. Enhän mä prodee syö kun munat ja yhen kanafileen verran. No toki juustot.. alanko vetää voita paketista vai miten ihmeessä san lisää rasvaa? Toi munakas pitää nälän loitolla 6h mut päiväruoka vaan 4h. Miten ihminen on näin käsi kun tässä on ennenkin onnistuttu.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 15:26:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Vastahan sinä aloitit, reilu pari viikkoa sitten. Jos parin kuukauden sisällä ei ole tapahtunut mitään oleellista positiivista, niin säädetään sitten. Jatka vaan samaan tahtiin, jos aterioiden harventaminen vaatii alkuun isompia annoksia, tee see. Ja rasvaa mukaan kunnolla, että elimistö tietää, mistä se energia otetaan. Joko tutustuit karppauskaavioon?

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 16:58:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
On kaavio tuttu joo. Kolmisen viikkoa on ketoiltu, toki katkes ekan viikon viikonloppuna kun söin kakkua synttäreillä. Mut ilman sitä 3 viikkoa, tää on neljäs viikko. Täytyy nyt rohkeasti lisätä sit päiväruokaan lihaa ja rasvaa, tänään lisäsin vähän lihaa eikä ihan karsee nälkä ollu, otin kookos-ja oliivioljyä ja kermaa ja se riitti ainakin toistaiseksi. En vaan halua et se rasvansyönti menee överiksi kun sitä tulee niin paljon syötyä. Ja on jotenkin vaikeaa ymmärtää miten 3 isoa ruokaa on parempi kun se 5-6 pientä ateriaa mut kai tämäkin tästä.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 18:24:57 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Sori mutta meikäläisen on t-o-d-e-l-l-a hankalaan kuvitella miten rasvansyönti voi mennä överiksi.
... siis jos syö mitä syö vain sen pari, kolme kertaa päivässä.
Kokemusta tosin vasta yhdeltä vuosikymmeneltä (siis minulla kokemusta. Kawailu on toiminut 60-luvulta lähtien oikein hyvin) :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 19:26:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Tämä poika testasi 5000 kcalorin rasvalla, ei lihonut. Vastaavasti 5000 kcalorin hiilarilla paisui nopeasti.

Hiilareilla: http://live.smashthefat.com/5000-calori ... ge-day-21/
Rasvalla: http://live.smashthefat.com/why-i-didnt-get-fat/

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-28 19:27:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Rasvaöverin huomaa siitä, kun tulee kiire pöntölle...

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-29 13:34:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Kolme isoa ruokaa on parempi kuin monta pientä, koska rasvanpoltto lakkaa heti, kun laitat jotain suuhusi. Pitkähköt ruokailuvälit (tietenkin nälän puitteissa: oikeaa ruokaa kerralla riittävästi) ) ovat minun mittojeni salaisuus :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-05-29 16:33:41 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Mulla toimii kahden aterian päivärytmi!

Ei rasvaa pysty syömään liikaa...vois kokeilla vaikka voipaketilla...lusikoimalla
Äkkiä tulee raja vastaan...samoin kunnon possunläskillä, josta erityisesti tykkään :| :mrgreen:


80% päivittäisenetgiasta rasvaa...hh korkeintaan 5%....jo vuosikausia, 2000-luvun alkupuoliskolta :wink:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-02 07:41:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Rasvaövereillä tarkoitin että liiallinen rasvansaanti estää laihtumisen. Mutta eipä tässä mitäån tarvi estää kun ei se paino putoa kuitenkaan. Käväisi 96,2kg mutra palasi 96,5 ...siirryin kannustuksestanne 3 ateriaan, ekana iltana nälkä oli kova iltapalalla ja meinasin syödä koko jääkaapin, lapsille tein iltapalaa niin survoin ihan täysin vahingossa lapdsen leivän suuhun, en ajatellut muuta kuin on ihan karsea nälkä ja pam, leipä oli suussa... No en onneks nielassut, tajusin ensin. Sitten sain säädettyä päiväruokaan lisää rasvaa niin jaksaa just ja just iltapalaan.

Mut käynnistelyäkö tämä laihdutus on vasta? Ktoppa käy kuumana koko ajan, eikä johdu lämpimistå keleistä pelkästään. Mun ihon lämpö normaalisti on about kuolleen ja jalkaterien lämpö jo haudatun, mutta nyt on kuuma, sisältä päin. Hellekkään ei haittaa niin kun ennen kun jotenkin kestää paremmin kun ite käy niin kuumana. Senttejä ei oo kadonnut yhtä pitkään aikaan kun ei oo painokaan lähtenyt, mutta silti tuntuu että vähän ois kiinteytynyt. Alkaa äryttää ihan tosissaan kun tekee niin kovasti töitä eikä läski pala.

Hah toi vessakiire mua ihmetytti ekalla karppauskerralla et mistä johtui kun aina kun paino jumi, lisäsin rasvaa ja sit olikin maha ihan vesisekaisin. Nyt on ollut vähän samaa alkuun, ei onneks enää ihan niin sekaisin oo, ei ollu kivaa ravata 7 kertaa päivässä vessassa. Mut hyvä tietää mistä johtui.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-02 10:38:35 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Kunhan kroppasi logistiikka (käytännössä suoliston kylomikronit, jotka kuljettavat rasvaa ruoansulatuksesta eteenpäin) on tottunut uuteen tyyliin, voit lisätä rasvaa paljonkin. Täällä on ollut todella monta aloittelevaa karppia, joiden laihdutus on lähtenyt kunnolla lentoon vasta kun ovat lisänneet rasvaa. Siis LISÄNNEET, kalorilaskujen sun muiden sijaan. Sen ymmärtää vasta kun näkee, vuosikymmenien ohjelöpinöiden jälkeen : )

Mutta lämmin iho ja kroppa on kyllä hyvä alku. Se kertoo, että kehosi osaa jo polttaa saamiaan kaloreita. Siitä on hyvä jatkaa o/

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-03 08:00:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Hmm johtuukohan tämä henkinen alavireisyys totuttelusta? Kroppa voi ihan hyvin (mitä nyt on liian kuuma välillä) mutta jotenkin surkea olo päässä.

En tosiaan mitään kalorilaskuja jaksa edes laskea. Ihan mutulla mennään ja kai siksi niin tässä hätäilen kaikkiin suuntiin kun ei ole faktaa minkä taakse piiloutua. Oon syönyt vauvansaannin jälkeen ns hyvin koko vuoden. Mä en syö herkkuja ollenkaan, tänä vuonna sokeria ihan muutaman kerran. Muuten arkielämästä sen poistin alkuvuonna. En ole syonyt nopeita hiilareita 9 kuukauteen. Mä en repsahtele. Ainoa mitä "ei saisi" jota nautin, on viini, pari lasia menee. Liikuntaa tosiaan 2-3 tuntia päivässä. Mä alan kohta kilahtamaan kun mä painan edelleen melkein 100 kiloa. Mä en todella ansaitse olla näin iso. Toki mä imetän edelleen ja mulla se taitaa estää tän eturepun sulamisen mut ei jeesus että syö naista!!!! Kyllä viimeksikin alkuun lähti vissiin se 5 kiloa nopsaan, sit ei muutosta 2 kuukauteen, kunnes alkoi pikkuhiljaa hiipimään alaspäin, mutta alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan kun on niiiiin nätisti syönyt jo vuoden. Onneks nää vauvantekohommat oli mun osalta tässä, tää jälkipyykki on ihan peestä. Esikoisen jälkeen olin suht omissa mitoissa tässä vaiheessa jo, nää läsät ei sit lähekkään mihinkään vaikka oon tehnyt enemmän hommia ku sillon. Esikoinen on kohta 4 että ei tässä mitään vuosikymmenen väliä lasten välilllä ole. Help me!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-03 08:18:39 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93628
Minkäs ikäinen tää kuopus on? Imettämisen lopetettuasi voit taas nauttia niistä parista viinilasillisesta, kuiva viini on karppia. :D Elämä ei ole pelkkää fläsää, nauti lapsistasi, ei mene kuin hetki, kun jo muuttavat kotoa.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-03 09:29:35 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Jos et jaksa itse laskea, niin aina voit laittaa tänne jonnekin päiväkirjan, johon merkkaat syömisesi. Niitä on täällä laskeskeltu ennenkin monen eri karpin toimesta... varsinkin kun auttaminen on todella vaikeaa, jos ei yhtään tiedä millaisesta ja minkälaisesta määrästä ruokaa on kysymys. Samalla voit laittaa sinne vaikkapa kuinka kuinka pitkään kestää joku voipaketti tai oliiviöljypullo teillä (kolmepäivää, viikon, kuukauden...).

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 87 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)