karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 22:26:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: kuukautiset ja painonnousu
ViestiLähetetty: 2018-04-08 08:26:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2016-05-24 17:17:23
Viestit: 62
Olen nyt viikon ollut taas karppimaailmassa, jossa olen päättänyt myös tästä eteenpäin pysyäkkin...mutta. Menkat alkoi edellispäivänä. Aloituspaino 87.8kg, eilen 88.1kg ja tänään 88.8kg :shock: kun en ole ennen niin pistänyt merkille, tuleeko turvotus vain ennen menkkoja ja ekana päivänä vai turvottaako menkkojen jatkuessa vielä lisää. Ketoosia tavoittelen alkuun, vaikka se ei pakollista olekkaan, mutta haluaisin hyvän startin tähän. Proteiinit saattaa nousta liikoja, tykkään kovasti juustoista ja kalasta. Kovin stressaavaa mulle tiukka laskeminen makroista, koitan välttää sitä. Sitäpaitsi fatsecretiin on TOSI hankalaa lisätä syömisiään kun ne ei löydy einesosastolta, niin yhtä mittaamista ja punnitsemista niinkuin ollis jollain Jutan superdieetillä. Mä oon kova stressaamaan muutenkin, niin koitan tässä elämäntapamuutoksessa välttää stressiä mahd. paljon. Alkoa ei ole mennyt pisaraakaan pariin viikkoon. Rahkaa ja kermaa en ole käyttänyt, rasvat tullut avokadosta, lämminsavulohesta, siemennäkkäristä ja luomukookosöljystä sekä luomuneitsytoliiviöljystä.

Ja vielä, riittääkö pelkkä munalatte aamupalaksi? (Joka aamu olen ottanut)Olen syönyt leipäjuustoa ja leikkelettä myös.
Kananmunia menee päivittäin, syön siis 3-4 kertaa päivässä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-04-08 10:30:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Leipäjuustossa on hiilareita jonkin verran. Syö kunnon ruoka-annoksia, niin ei tule närpittyä jotain välipalaa.
Zemppiä!

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-04-22 04:39:40 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56075
Paikkakunta: Kerava
Menkkaturvotukset tulee ja menee ja niistä ei kannata mitään välittää.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)