karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 15:07:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 09:16:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
Aloitun karppaamisen viime keskiviikkona, ja olo ollut aika hyvä paitsi viikonloppuna maistui suussa pahalle ja nytkin jotku ruuat maistuvat kummalliselta.
Mutta kävin eilen aamulla puntarilla 93,4 kg, ja se on suurinpiirtein oikea paino mitä oon painanut.
Illalla kävin salilla 40minsaa punttia nostaan, tänään sit kävin puntarilla niin 94,7kg whaat a fuck?
Peilin edessä kuikistellessa taas näytti niinkuin maha ois ollut vähemmän turvoksissa kuin aiemmin.
Oon aika lihaksikas ja vanttera kaveri muutenkin mutta onko toi painon ylöspäin nousu normaalia?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 09:18:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Ihmisen paino vaihtelee vuorokauden sisällä helposti kilon tai kaksi. Jos oli kovin rankka punttitreeni, niin se on saattanut kerätä lihaksiisi nestettä. Älä tuijota puntaria. :)

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 09:46:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
Komppaan jojokoa. Muutenkin turha kiloja tuijotella, jos mahan turvotus tuntuu laskeneen. :arrow:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 10:58:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 08:26:52
Viestit: 407
Paikkakunta: Espoo
Minä käyn puntarissa kerran viikossa, samaan aikaan ja samalla vaa'alla. Juurikin stressin välttämiseksi en punnaa itseäni joka päivä.
Vaikka paino vaihtelee jopa päivittäin, vaaka todnäk kertoo pidemmällä aikajanalla, onko se paino oikeesti pudonnut.

jojoko kirjoitti:
Ihmisen paino vaihtelee vuorokauden sisällä helposti kilon tai kaksi. Jos oli kovin rankka punttitreeni, niin se on saattanut kerätä lihaksiisi nestettä. Älä tuijota puntaria. :)


Äläkä tuijota sitä puntaria :mrgreen:

_________________
"Sing, sing blue silver"


Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 12:37:50 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
matoo79 kirjoitti:
Aloitun karppaamisen viime keskiviikkona, ja olo ollut aika hyvä paitsi viikonloppuna maistui suussa pahalle ja nytkin jotku ruuat maistuvat kummalliselta.
Mutta kävin eilen aamulla puntarilla 93,4 kg, ja se on suurinpiirtein oikea paino mitä oon painanut.
Illalla kävin salilla 40minsaa punttia nostaan, tänään sit kävin puntarilla niin 94,7kg whaat a fuck?
Peilin edessä kuikistellessa taas näytti niinkuin maha ois ollut vähemmän turvoksissa kuin aiemmin.
Oon aika lihaksikas ja vanttera kaveri muutenkin mutta onko toi painon ylöspäin nousu normaalia?


On normaalia. Riippuu monesta asiasta, treeni, syömiset, juomiset jne.

Toisin kuin edelliset, mä neuvon käymään vaa'alla joka päivä kerran samaan aikaan. Merkitse lukemat ylös ja katso mihin suuntaan kehittyy esim. kahden viikon aikana. Yksittäiset lukemat kannattaa kuiteskin unohtaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-14 15:54:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-09-16 19:16:24
Viestit: 771
Paikkakunta: Oulu
Joo, minäkin olen kontrollifriikki: Käyn aamuin illoin puntarilla ettei paino karkaa käsistä ja viikon tauko olis mulle liian pitkä aika kuroa nousua alas.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-15 10:09:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
oho hjelvata tänään oli -2kg tippunu about.
ja nälkä ei vaivaa , ihmeellinen olotila :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-15 10:47:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-02 11:39:03
Viestit: 159
Paikkakunta: Häme
mä käyn puntarilla joka päivä ja jojoilen kilon verran, mutta kun painokäyrä näyttää pidemmällä aikavälillä laskusuuntaa koko ajan, ni en välitä niistä jojoiluista.......

_________________
Kuva

Tästä ei voi mennä kuin alaspäin


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-15 13:37:56 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
tean69 kirjoitti:
mä käyn puntarilla joka päivä ja jojoilen kilon verran, mutta kun painokäyrä näyttää pidemmällä aikavälillä laskusuuntaa koko ajan, ni en välitä niistä jojoiluista.......


Näin juuri kannattaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-22 20:45:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
No niin pari viikkoa nyt karpattu, ensin muutamas päivässä tuntu tippuvan 2,5kg painoo mutta nyt on jotenkin turvottava olo?
Omasta mielestäni pysynyt hyvin vähillä hiilareilla, mitä nyt vihannessekoituksesta ja lantusta tulee, kahvia vähentänyt mutta ilman en osaa olla.
Kaikki jauhot,leivät,makaroonit,potut,pastat,karkit,sokeri oon jättänyt kokonaan pois.
Mietin että onko tämä turvotus suolasta johtuva kun noissa osassa lihoista on suolaa reippaasti, juomana on ollu pääasiassa vesi tai vishy, maitoa lasillinen päivässä tai ei ollenkaan ja punaista.
Toinen mikä mietityttää tuo rasvan määrä, pitäskö sitä lotrata enempi kun en juuri lisää sitä erikseen mihinkään kun kaikki lihat tuntuu rasvasilta, salaattiin koitan lorauttaa pikkasen öljyä.
Ei edelleenkään oo valjennut täysin tämä systeemi tuon rasvan suhteen miten pitäs toimia.
apuva [-o<


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-22 21:08:00 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
matoo79 kirjoitti:
No niin pari viikkoa nyt karpattu, ensin muutamas päivässä tuntu tippuvan 2,5kg painoo mutta nyt on jotenkin turvottava olo?
Omasta mielestäni pysynyt hyvin vähillä hiilareilla, mitä nyt vihannessekoituksesta ja lantusta tulee, kahvia vähentänyt mutta ilman en osaa olla.
Kaikki jauhot,leivät,makaroonit,potut,pastat,karkit,sokeri oon jättänyt kokonaan pois.
Mietin että onko tämä turvotus suolasta johtuva kun noissa osassa lihoista on suolaa reippaasti, juomana on ollu pääasiassa vesi tai vishy, maitoa lasillinen päivässä tai ei ollenkaan ja punaista.
Toinen mikä mietityttää tuo rasvan määrä, pitäskö sitä lotrata enempi kun en juuri lisää sitä erikseen mihinkään kun kaikki lihat tuntuu rasvasilta, salaattiin koitan lorauttaa pikkasen öljyä.
Ei edelleenkään oo valjennut täysin tämä systeemi tuon rasvan suhteen miten pitäs toimia.
apuva [-o<


Ei sitä sen enenpää varmaan tarvi lisäillä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-22 21:55:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Lainaa:
kun noissa osassa lihoista on suolaa reippaasti


Syöt ilmeisesti jotain valmiiksi marinoituja vai millaisissa lihoissa on paljon suolaa? Koita löytää kaupasta maustamattomia lihoja.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-23 07:54:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
jojoko kirjoitti:
Lainaa:
kun noissa osassa lihoista on suolaa reippaasti


Syöt ilmeisesti jotain valmiiksi marinoituja vai millaisissa lihoissa on paljon suolaa? Koita löytää kaupasta maustamattomia lihoja.


En oikeestaan marinoituja, mutta vedin jotain salamin tyyppistä makkaraa joka tais olla turhan suolainen ja myös osa juustoista on aika suolaisia.
Lihan hinta on noussut viimepäivinä ainakin täällä aika rutkasti, pitäs löytää halvempia vaihtoehtoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 08:12:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:24:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
Kukkopilli kirjoitti:
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.


Jauheliha linjalla tässä on menty suurimmaksi osaksi, e oo halpaa tää karppaus :D
Vieläkun sais tuloksia näkymään :P ettei mene motivaatio


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Painon nousu?
ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:31:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Syö lihan lisukkeena kaalia, se on halpaa kuin mikä :mrgreen:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:32:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
matoo79 kirjoitti:
Kukkopilli kirjoitti:
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.


Jauheliha linjalla tässä on menty suurimmaksi osaksi, e oo halpaa tää karppaus :D
Vieläkun sais tuloksia näkymään :P ettei mene motivaatio



Etsipä haulla ketjuja. Ei yhtään kalliimmaksi tule kun katsoo lihoista, rehuista ymm. mitä ostaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:40:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 09:10:59
Viestit: 16
viives kirjoitti:
matoo79 kirjoitti:
Kukkopilli kirjoitti:
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.


Jauheliha linjalla tässä on menty suurimmaksi osaksi, e oo halpaa tää karppaus :D
Vieläkun sais tuloksia näkymään :P ettei mene motivaatio



Etsipä haulla ketjuja. Ei yhtään kalliimmaksi tule kun katsoo lihoista, rehuista ymm. mitä ostaa.


Niinkai se taitaa olla, oon vaan vähä laiska lukija :)
Kaali on kyllä halpaa ja hyvää, ja borsch keitto <3<3<3


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:41:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
matoo79 kirjoitti:
Kukkopilli kirjoitti:
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.


Jauheliha linjalla tässä on menty suurimmaksi osaksi, e oo halpaa tää karppaus :D
Vieläkun sais tuloksia näkymään :P ettei mene motivaatio


Oletko jotenkin olennaisesti lisännyt lihansyöntiäsi aiempaan verrattuna? Yleensä pyrkimykseä on kai lisätä rasvan ja rehujen syöntiä.
Minun on tietysti paha mennä paljon mitään sanomaan lihan hinnoista, kun mulla on toi Saarioisten kotiinkuljetuspalvelu tasoittamassa kauppalaskuja. :D
Kannattaa tutkailla siellä lihatiskillä muutakin kuin filettä. Ja jos kaupassasi ei ole lihatiskiä, kantsii käydä välillä sellaisesa kaupassa, jossa on.

Tuli sellainen ajatus mieleen, että jos joku asuu Valkeakoski-Urjala-akselin lähettyvillä, niin silloin tällöin olisi mahdollisuus ehkä saada halpaa lihaa mun kautta. Saatavuus vaan vaihtelee kauheasti, eikä etukäteen tiedä, mitä on tarjolla.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2012-02-23 11:05:49 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
matoo79 kirjoitti:
Kukkopilli kirjoitti:
Täällä jossain on ketju halvoista ruhonosista ja jauhelihaa saa usein tarjoushintaan.


Jauheliha linjalla tässä on menty suurimmaksi osaksi, e oo halpaa tää karppaus :D
Vieläkun sais tuloksia näkymään :P ettei mene motivaatio


Juu kyllähän karppaus kauppalaskussa näkyy, mutta terveellisesti kannattaa syödä ja siitä pitää maksaa hieman enemmän.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)