Heips!
Olen uusi täällä ja tarinani on seuraavanlainen...
Nainen 44v, pituus 173 ja paino nyt 121,2, tasan kaksi viikkoa sitten vielä 129.5
2 tyypin alkava diabetes, ei lääkitystä. Jonossa vatsalaukun ohitusleikkaukseen, joka tulossa loppukesästä. Sairaalasta ohjeet aloittaa erittäin niukkaenerginen dieetti, eli ened... Sillä ollut nyt nuo kaksi viikkoa.
Pusseja, eady diet, nutrilett, ym. Pitää päivässä käyttää 5 ja lisäksi 500g kasviksia, ei herne tai maissi. Olen noudattanut ohjeita tunnollisesti. Vettä juon 2-3 litraa. Lisäksi teetä ilman makeutusta.
Lääkäri suositteli karppausta ennen ja jälkeen leikkauksen. Leikkauksen jälkeen on tärkeää saada protskua ja rasvaa, vatsa vetää max. 3 desiä leikkauksen jälkeen ja suolta ohitetaan 1.5 metriä, joten imeytyminenkin heikkenee. Kydeessä on sairauden hoito, ei kauneusleikkaus, joten älkää pliis dumatko...
Nyt varsinainen ongelma. Olin kauniin purppuraisessa ketoosissa vielä toissapäivänä, yhtäkkiä alkoi järkyttävä palelu, pahoinvointi ja ketoosi hävisi kokonaan, nyt aamulla testattuna näytti ketostix ettei ole ketoosia.
Olen liikkunut tunnin lenkin päivässä ja toissapäivänä oli energiaa niin että sen lisäksi olin tunnin vesijumpalla joka kardiotasoa ja päälle tunti rentoa uimista... Voiko liikunta olla syy?
Sitten noista pusseista, käytän apuna kalorilaskuria koska se laskee ruokien rasva, hiilari, ja protskupitoisuudet. Pusseilla tulee hiilareita vähintään 48% mikä on mielestäni paljon... Kaloreita yht. Päivässä alle 800.
Joku nyt mättää! Miten pääsen ruoan avulla ketoosiin, voisiko joku auttaa, olkaa niin kilttejä...
Haluan niin kovasti onnistua