Hei ja anteeksi, samanlaisia tolloja on forumit varmaan täynnä...
Faktat; pituus 172kg, paino 106kg, laihdutin Nutrilett tuotteilla 12kg tammikuussa. (Ei kannata saarnata tuosta tuoteperheestä

)
Okei tässä nyt kaksi viikkoa karpannut, paino jumissa, no toisaalta painoa tippui nopeasti tuo 12kg periaatteessa paastolla joten elimistö mahdollisesti shokissa. Haluaisin kuitenkin jonkunlaisen vinkin teenkö jotain väärin vai olenko vain malttamaton? Ehkä elimistö ei parissa viikossa muutu tai väärä ruokavalio.
Kävelen työssäni jonkun verran sanotaan noin 6000-12000 askelta päivässä, portaikkojakin mukana. Työ on jonkun verran fyysistä ei ihan pelkkää toimistotyötä. Sählyä 3-4kertaa viikossa. Alkuvuodesta kävin joka päivä noin tunnin lenkillä niinä päivinä kun ei ollut sählyä, mutta pakkaset niin kovat ettei kehtaa lähteä lenkille.
Tuossa taustoja ja laitetaan sitten tyypillisen päivän ruokailut:
Aamupala: 250rahkaa ja kaveriksi sokeroimatonta keittoa (jota kaupassa on 1l purkeissa) sanotaan nyt noin 1dl sitten 5dl kahvia jossa maitoa(kevyt) 2dl tai kolme neljä siivua kinkkua ja juustoa(rasvaista). Okei rahkan joukkoon JOSKUS tilkka kermaa

Aamupala2 joka harvinaisempi: Keitetty kanamuna+3-4kpl leikkelesiivuja+noin 4siivua juustoa.
Lounas: Joku proteiinipitoinen välipalapatukka(ostettu hiilarittomiin tuotteisiin erikoistuneista kaupoista) tai sitten jossain salaattiannos tai jos buffet niin lihaa/kalaa/kanaa ja kasviksia. Salaatinkastikkeita en noissa paikoissa käytä, koska niissähän pakkaa olla hiilareita paljonkin.
Illallinen: Lihaa/Kalaa/Kanaa ja sitten kasviksia monesti ihan wokki-kasviksia, kaverina raejuustoa, joskus majoneesia, mutta yleensä ihan naturel noi rehut. Juustoa on joksus ruuassa mukana. Jälkiruuaksi saattaa mennä purkillinenrahkaa+hiilaritonta hilloa/keittoa/marjoja/greippiä.
Päivän aikana tulee toki juotua kahvia maidolla ja vihreää teetä sekä pelkkää vettä. Illalla en syö mitään enää klo 18 jälkeen
Olen toki lihava, mutta myös suhtkoht raamikas, mietin vain meneekö nyt ihan metsään? Perusenergiakulutukseni on noin 3000kcal jos sillä nyt on karppauksessa merkistystä. Hallitus epäili mun saavan liikaa hiilareita tuon rahkan takia(luulisin kuitenkin olevan ok yks purkki vuorokaudessa...), juustoa ei mene päivässä paljoa vaan sitä on jossain kohtaa päivää kuitenkin muutama siivu, sanotaan maksimissaan 8siivua monta päivää mennyt sillä neljällä siivulla.
Okei olo on hyvä eikä paino lähtenyt nousuun mistä olen onnellinen eikä vaatteet kiristä eli olen voiton puolella tai näin ajattelen ton nutrauksen jälkeen. Karppausruuat on hyviä ja sen takia pysyisin mielelläni tässä ruokavaliossa vaikka loppuelämän. Rakastan varsinkin lihaa/kalaa/kanaa ja juustoja, kermaa sinänsä ei tarvi yksinään vetää eikä makeanhammastani kolota.
Toivottavasti joku jaksaisi jälleen opastaa laiskaa oikealle polulle ja voisi kommentoida ihan sen verran olenko ihan hakoteillä syömisieni kanssa vai ainoastaan malttamaton...