karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 14:02:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Löysän hulppeat vaatteet
ViestiLähetetty: 2010-11-28 00:19:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-10-31 09:04:01
Viestit: 78
Millainen oli tuntemuksesi, kun huomasit, että kaikista rakkaimmat vaatteesi ovat käyneet yllättäen isoiksi hölttänöiksi? Mahdutkin vermeisiisi ilman sisäänhengitystä :lol: Mitä pitäisi tehdä vaatteille, joista et raaskisi luopua, vaikka ne roikkuvat ylläsi..... Apuva!

_________________
Karppaus muutti elämäni 15.7.2010 lähtien.
Kiloja on karissut jo kahdeksan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 00:32:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Zandra kirjoitti:
Millainen oli tuntemuksesi, kun huomasit, että kaikista rakkaimmat vaatteesi ovat käyneet yllättäen isoiksi hölttänöiksi? Mahdutkin vermeisiisi ilman sisäänhengitystä :lol: Mitä pitäisi tehdä vaatteille, joista et raaskisi luopua, vaikka ne roikkuvat ylläsi..... Apuva!


No mökillä käytän kun en raaski heittää hyvälaatuisia vaatteita poiskaan. Osan olen kyllä antanut siskoille ja veljille kun noilla joillakin on ylipainoa sen verran et niille sopivat.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 00:45:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-11-10 22:13:56
Viestit: 31
Paikkakunta: Lahlen likkoja
Mie heitän ilomielin kierrätykseen ja hankin uusia lempivaatteita :lol:
Mitä sitä sellasia pitää lemppareina jotka näyttää nykyään kaameilta päällä?

Tai jos on esim jotkut überhienot housut, ni ehkä pienentäisin/pienennyttäisin. Hyviä housuja on joskus TOSI vaikee löytää. Ne on aina jotku kamelinvarvas-malliset tai sit jotkui mis J-Lo on liian näkyvillä... :smt101

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 09:25:07 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Kavereitte kans käytii sillo vaihtokauppaa, hyö sai miule isot ja mie hein pienet...
Nyt neki on isoja miule... :lol:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 13:16:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-10-31 09:04:01
Viestit: 78
Nuukana savolaisena rakkaista vaatteista luopuminen ottaa tiukoille #-o . Kaikkea ei voi vain pienentää saumoista sisälle. Viime kevään leninkiostos harmittaa vietävästi. Satasen kleopatramekko riippuu säkkinä päällä ja harmittavasti joka kohdasta :cry: . Onneksi on kunnon toppausliivejä, jotta optinen harha saadaan kondikseen :D, mutta entäs se muu :?:

_________________
Karppaus muutti elämäni 15.7.2010 lähtien.
Kiloja on karissut jo kahdeksan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 14:41:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-11-17 16:27:13
Viestit: 331
Voi mä ootan jo näitä hetkiä kun saa hyvällä (Lue: TODELLA hyvällä mielellä) viskoo kaikki isot vaatteet roskiin :roll:
Yhdet housut mahtuu jo taas päälle kun on 5 kiloa poissa :D

_________________
Kuva

Kuva

Läskit pois alta, tervetuloa hoikka ja terve elämä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-30 15:09:31 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
No miula on taas sama tilanne ees, mut täl kertaa ei ole enää ketää, kelle antaa miule isoja vaatteita, muuta ku teinille... :lol:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-30 16:19:55 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Paikkakunta: Lahti
Mun pitäisi oikeasti löytää Lahdesta joku ompelija joka vähän ottaisi joitain mun lempivaatteita sisään. Sain synttärilahjaksi kalliin ja harvinaisen Monty Python-paidan (joka oli jo saapuessaan lötkö koska ehdin laihtua niin paljon, kaveri oli ostanut jo pari kuukautta ennen synttäriä) ja koska uuden ostaminen Jenkeistä postikuluineen maksaisi 60 dollaria, niin ehkä se pienentäminen tulisi piiiikkuisen halvemmaksi :roll:

Ja tänä syystalvena on jo yksi alushameena käyttämäni vanha villahame valahtanut nilkkoihin kun on jäänyt teltaksi, samoin yhdet trikoot tippuivat juuri viikonloppuna polviin ja hameen alle jäi paljas perse :shock: Kumpikaan ei ole hirmu hauska juttu kaupan kassalla ja/tai 15 asteen pakkasella. Tää laihtuminen on yhtä tilannekomediaa :lol:

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-01 11:46:04 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Pitääki kysellä veljeltä ja vaimoltaa, ovatko nähneet tuota tilannetta... sit tietää yhen karpin sieltäki päi ... :lol:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-01 11:57:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 10:31:44
Viestit: 147
snowgrouse kirjoitti:
Ja tänä syystalvena on jo yksi alushameena käyttämäni vanha villahame valahtanut nilkkoihin kun on jäänyt teltaksi, samoin yhdet trikoot tippuivat juuri viikonloppuna polviin ja hameen alle jäi paljas perse :shock: Kumpikaan ei ole hirmu hauska juttu kaupan kassalla ja/tai 15 asteen pakkasella. Tää laihtuminen on yhtä tilannekomediaa :lol:

Jotenkin tästä tulee mieleen se yks mainos, kun kaikki kävelee housuja ylhäällä pitäen :mrgreen: tais olla varmaan joku kevyttäkin kevyempi rasva :twisted:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-01 13:48:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-26 11:50:42
Viestit: 624
Paikkakunta: Vantaa
Joo, kyllä mullakin lähtee vaatteet kierrätykseen tavalla tai toisella, kun pienenen. Roskiin en viitsi hyviä laittaa, kyllä niistä aina jollekulle iloa on!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-01 15:26:18 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
Paikkakunta: savo
Minusta mukavinta oli se, kun entiset lempifarkut mahtuivat päälle kahden vuoden tauon jälkeen :D eikä kiristäneet vaan olivat juuri sopivat ja pystyin käyttämään jopa vyötä niiden kanssa.

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-02 13:10:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-07-01 17:02:37
Viestit: 327
Paikkakunta: Helsinki
Onhan se mukavaa että vaatekoko pienenee ja pääsee eroon niistä kaikista vanhoista virttyneistä vaatteista. Hyväkuntoiset vaatteet olen antanut siskolleni ja äidilleni, mutta kaikki sellaiset mitä en kehtaisi itse pitää enää edes remonttihommissa olen suoraan viskannut roskiin.

Tällä hetkellä minua harmittaa mittatilaustyönä tehty jakkupuku, johon kuuluu takki, housut ja mekko. En ehtinyt käyttää sitä vielä kertaakaan ennen kuin keho tiivistyi niin paljon että puku näyttää teltalta päälläni. Pitäisi varmaan nekin yrittää antaa siskolle tai äidille, tosin niiden väritys ei ole oikein heidän makuunsa. :(

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-02 14:06:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Tiko kirjoitti:
Onhan se mukavaa että vaatekoko pienenee ja pääsee eroon niistä kaikista vanhoista virttyneistä vaatteista. Hyväkuntoiset vaatteet olen antanut siskolleni ja äidilleni, mutta kaikki sellaiset mitä en kehtaisi itse pitää enää edes remonttihommissa olen suoraan viskannut roskiin.

Tällä hetkellä minua harmittaa mittatilaustyönä tehty jakkupuku, johon kuuluu takki, housut ja mekko. En ehtinyt käyttää sitä vielä kertaakaan ennen kuin keho tiivistyi niin paljon että puku näyttää teltalta päälläni. Pitäisi varmaan nekin yrittää antaa siskolle tai äidille, tosin niiden väritys ei ole oikein heidän makuunsa. :(


Kannattaa viedä puku taitavalle ompelijalle pienennettäväksi. Se maksaa jonkin verran, mutta mittatilauspuku kannattaa korjata, etenkin, jos se on mieleinen. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-02 19:11:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-11-17 16:27:13
Viestit: 331
tuutu kirjoitti:
Tiko kirjoitti:
Onhan se mukavaa että vaatekoko pienenee ja pääsee eroon niistä kaikista vanhoista virttyneistä vaatteista. Hyväkuntoiset vaatteet olen antanut siskolleni ja äidilleni, mutta kaikki sellaiset mitä en kehtaisi itse pitää enää edes remonttihommissa olen suoraan viskannut roskiin.

Tällä hetkellä minua harmittaa mittatilaustyönä tehty jakkupuku, johon kuuluu takki, housut ja mekko. En ehtinyt käyttää sitä vielä kertaakaan ennen kuin keho tiivistyi niin paljon että puku näyttää teltalta päälläni. Pitäisi varmaan nekin yrittää antaa siskolle tai äidille, tosin niiden väritys ei ole oikein heidän makuunsa. :(


Kannattaa viedä puku taitavalle ompelijalle pienennettäväksi. Se maksaa jonkin verran, mutta mittatilauspuku kannattaa korjata, etenkin, jos se on mieleinen. :)


Samaa mieltä. Mulla menee tulevaisuudessa kaks ilta-asua kavennukseen, ei niistä malta luopua :D

_________________
Kuva

Kuva

Läskit pois alta, tervetuloa hoikka ja terve elämä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-12-19 22:42:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-10-31 09:04:01
Viestit: 78
Joulujuhlassa kollega joutui niittaamaan mekkoni päälleni pienen katastrofin jälkeen. Paino putosi niin, että ihana alpakanvillainen mekko oli suurta, mittaamatonta säkkiä....... :D

_________________
Karppaus muutti elämäni 15.7.2010 lähtien.
Kiloja on karissut jo kahdeksan.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)