Moikka! Aloitteleva dieettaaja ilmoittautuu. Halusin kysellä, onko kenelläkään kokemuksia otsikon yhdistelmästä? aloitin täysnutrauksella laihduttamisen 3viikkoa sitten, siirryin viikko sitten nutraus+karppaus yhdistelmään. kiloja oli 71(pituutta 171, ikää 29), nyt 65. nuo kaikki kilot tippuivat kahden viikon nutrauksella, ja nyt kun aloin syömään muuta, niin painon lasku pysähtyi. ehkä se oli ihan odotettavaa.(?)
nykyään syön siis:
5 kpl nutrilett vlcd tuotteita ja lisäksi mm. :
kananmunaa, tonnikalaa, pähkinöitä, salaattia, tomaattia, kurkkua, marjoja, luonnonjogurttia, pellavansiemenrouhetta.
kaloreita tulee vuorokaudessa n 1500, rasvaa 85, protskua 100 ja hiilareita 80. (nää on about..)
Kysymys kuuluu siis: jatkuuko laihtuminen tällä menetelmällä? Kuinka paljon saa syödä rasvaa+proteiinia+hiilareita jos tän kokonen tyttö haluaa pudottaa vielä n 3-5kiloa? Hirveesti oon yrittänyt lukea noita laskureita ja muita, mutta lukihäiriö+adhd vähän estää, ei tahdo mennä päähän..
urheilen 1-3krt/vko, sauvakävelyä ja lihaskuntoa himassa. nutrausta jatkan karppauksen lisäksi siksi, koska siinä on kaikki tarvittavat vitamiinit yms, ja olen tykästynyt siihen makuun. sopii myös kiireiseen elämääni hyvin! En osaa/jaksa kokkailla, joten pelkkä karppaus on mulle vähän huonompo vaihtoehto. Sittwen kun tavoitepaino on saavutettu, ajattelin alkaa hyväkarpiksi. neuvoja ja kommentteja tämänlaisesta dieetistä

kiitos tuhannesti etukäteen jo kaikille ketkä jaksaa jeesaa tyhmää..