karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 11:48:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Apua aloittelijalle (SBD)?
ViestiLähetetty: 2009-09-13 19:07:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-09-13 18:52:53
Viestit: 115
Heippa.

Olen nyt päättänyt aloittaa huomenna South Beach Dieetin. Valitsin tämän sen vuoksi, että olen jo pitkään harkinnut hiilihydraattien poisjättöä, mutta en ole uskaltanut. Tämä dieetti tuntuu jotenkin pehmeältä. Ajattelen, että kaksi viikkoa kestää kyllä ilman mitään, jos sillä painokin putoaa. Ja sen jälkeen katson, miltä tuntuu ja lisään piukkuhiljaa täysviljoja ym. takaisin.

Mutta kysymykseni liittyy nyt rasvoihin. Pitääkö nyt sitten uskoa tuohon vähärasvaiseen vaiko sitten käyttää esim. tavallista Oltermannia ja ihan OIvariinia ja oliiviöljyä kohtuullisesti? Entä onko porkkana tosiaan kokonaan ppannassa - tuntuu oudolta?

Kiitos teille, Ansa :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-13 19:09:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-09-13 18:52:53
Viestit: 115
Hups, unohdin taustatiedot. Eli olen 170cm 69,5 kg ja 33-v. Tavoitteena on saada turvotus ja kesän aikana ilmaantunut vararengas vyötäröltä pois. Selluliittien väheneminenkään ei ole pahitteeksi :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-13 20:22:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-05-01 08:56:14
Viestit: 1662
Eipä sitä taida tietä ennen kun kokeilee. Mulla ei ole omakohtaista kokemusta SBD:stä, kirjan olen lukenut. Kaverini aloitti SBD:n juurikin siksi, kun ei halunnut käyttää rasvaa. Viikon se jaksoi, kilot lähti, mutta sitten iski nälkä ja hiilarihimot ja vakavalla naamalla se selitteli, että tässä saa syödä ruisleipää ja sitä se sitten söikin aamiaiseksi, lounaaksi ja päiväliseksi ja vähän välipalaksi ja iltapalaksikin. Myös tuoremehu palasi kuvioon, kun jostainhan sitä on pakko saada vitamiineja. (ihan niinku mistään muusta ei sais) Kilot tuli takaisin korkojen kera ja hän totesi ykskantaan, että vhh ei sovi hälle. Eli mitä ikinä teetkin, EI NÄIN. [-X

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-14 07:42:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-09-13 18:52:53
Viestit: 115
Ok. Yritän tehdä vähän soveltaen :roll: Jos nälkä jää, lisään sitten rasvaa.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)