karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 22:41:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-11-20 19:48:14 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-11-15 23:43:37
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Siperia kirjoitti:
^Soijarouhe, keitetty, 100 g: 139 kcal - 17,6 g/hh - 14,7 g/p - 0,9 g/r, eli hiilareita enemmän kuin perunassa, joten eipä taida Atkinsin induktioon soveltua.

muoks. Oikaiskaa, jos olen väärässä, mutta olen siinä uskossa, että Atkinsin induktio soveltuu kasvissyöjälle aika huonosti. Eikös kasvikunnan proteiininlähteissä ja maitotuotteissakin, jos niitä käyttää, tule väkisin noita hiilareita aika tavalla mukana?


Oho, olipa yllättävän paljon hiilareita soijarouheessa! Argh.

Rippuu paljon varmasti millaista kasvissyöntiä harrastaa... Jos menee kuitenkin eläinkunnan tuotteista munat, juustot ym, niin ehkä voisi olla mahdollista? Tofussa Ravintosisältö / 100g: Energiaa 145 kcal, Proteiinia 16,5 g, Hiilihydraatteja 1,5g, Rasvaa 8,5 g: sopisi hyvin? Myös tuo SEITAN, ihmevehnägluteiiniliha, on luultavasti aika käypää kamaa.

Itse en ole täysipäiväinen kasvissyöjä enää, sillä syön runsaasti kalaa. Enkä ole induktiolla: en ole edes laskenut hiilareiden grammamääriä, mutta veikkaisin ettei ne paljoa viidenkympin yli mene. Saas nähä miten käy!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-02-13 11:11:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-02-10 12:26:21
Viestit: 3
Hei vaan kaikille,

itse aloitin tuon induktion kaks päivää sitten ja kolunnut todella paljon keskusteluja viikkojen ajan ja nyt askarruttaa tuo proteiiniasia niin paljon, että on pakko kysyä.

Jotkut sanoo että liikaa ei saa syödä proteiinia, koska se muuttuu sitten elimistössä sokeriksi..? Mutta taas tuossa alun listassa saa syödä lihaa, kanaa, kalaa yms "niin paljon kuin haluaa", näistähän mulle ainakin kertyy proteiinia vähintään tuplaten sen määrän mitä saisi olla. (1,5*tavoitepaino). En siis ymmärrä miten niitä voisi syödä paljon ja kontrolloida proteiininmäärää samalla...? En varmaankaan ole ajatellut ihan kunnolla asiaa, mutta mun mielestä siinä on pieni ristiriita... Syönkö siis lihaa välittämättä proteiineista, vai kyttäänkö hiilareiden lisäksi proteiinia?

Voitteko myös neuvoa mulle yleisesti mitkä ruuat suunnilleen olisivat alhaisia hh ja proteiinitasoltaan [b]samaan aikaan? [b]

Oma tavoitepainoni on siis 49kg (pituus 153cm), joten proteiininmäärä tuosta laskettuna pitäisi olla 73,5g/ pv.

Tässä on ruokani parilta päivältä, olenko siis aivan hukassa tän touhun kanssa???

1.pv
2 munan munakas + 1 siivu sulatejuustoa
possuwokki (possun suikaleita ja paprikaa, selleriä, munakoisoa)
1 grillattu kanankoipi+ 150g kukkisgratiini (gratiinissa kermaa ja munia)
2 kuppia teetä sitruunalla
Arvot: päivälle R:138,43g/ P:112,2/ H:16,65/ kcal:~1780

2.pv
2 kuppia teetä sitruunalla
2 grillattua kanankoipea+ 200 g kukkisgratiini (eli edellisen pv:n jämä :))
4 höyrytettyä kaalikäärylettä (täytteenä vain jauhelihaa+mausteita)
1 kahvi kermalla
Arvot: R:125,11/ P:110/ H:23,85/ kcal:1668,69

En siis tosiaan saa pidettyä proteiinia "sallituissa" määrissä..

Voisiko viisaammat siis auttaa naista mäessä..? Tämä tiedon määrä on valtava!!!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-02-22 18:08:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-02-22 15:03:35
Viestit: 1
Täällä kans aloittelija. 13. päivä Atkinssin induktiota menossa. Itse olen syöttänyt netin kalorilaskuriin (kalorilaskuri.fi) omat tietoni ja tavoitteeni (sukupuoli, ikä, pituus, paino, tavoitepaino, miten haluan tiputtaa painoa, päivittäinen aktiivisuus ja liikunta sekä ruokavalio jota noudatan). Kalorilaskuri ilmoittaa edellä mainittujen tietojen perusteella paljonko saan syöfä kaloreita vrk:ssa ja laatii minulle "oman ravintoaineympyrän".

Ruokavalioksi olen laskurissa itse valinnut:
20g hiilareita
100g proteiineja (1,75 x painokiloni, jossa painoindeksi 20 = "rasvaton painokiloni")
loput kalorit rasvoista (tulee jotain päälle 100g)

Prosentteina nää menee:
5% hiilareita
26% proteiinia
69% rasvaa

Hiilareiksi olen valinnut ne kasvikset, joissa hiilareita alle 5g/100g ja suosinut vähähiilihydraattisimpia. Hiilarimäärät olen tarkistanut fineli.fi (ravintoaineet, vähiten, hiilihydraatti imeytyvä). Pääosin olen syönyt salaattia, kurkkua, tomaattia ja Apetit pakaste juuressuikaleita (hiilareita 4,8g/100g) sekä jonkin verran sipulia.

Proteiinit olen ottanut kalasta, kanasta, lihasta, kanamunasta sekä kovista kermajuustoista, joissa ei hiilareita. Kalat, kanat ja lihat olen pyrkinyt valitsemaan rasvaisina.

Rasvat tulevat yllä mainituista proteiineista, oliiviöjystä, voimariinista (rasvaa 80g) sekä pienestä määrästä kermaa (munakkaaseen).

Nesteinä on ollut vesi ja kaloriton kivennäisvesi. Syön säännöllisesti kohtuudella eli sen verran, että menee nälkä, en ahmien.

Yllä olevat ohjeet koostin karppaus.infosta oman ymmärrykseni mukaan.
Tämän induktio vaiheen ajattelin laskeskella kaloreita, punnita tuotteita ja tarkkailla tuotteiden ravintoainemääriä, jotka minulle entisestään kohtuu tuttuja. Jatkossa tarkoitus lisätä hiilareita 5g/viikko ja vähentää lisätty hiilarimäärä rasvoista. Samalla ruokavalioon tulee "matriisin" mukaisia lisäyksiä. Liikuntaa harrastan lähes päivittäin. Hiilareita nostan 5g/viikko, kunnes painonpudotus pysähtyy. Jos/kun tässä vaiheessa haluan edelleen tiputtaa painoa, tiputan hiilarimäärän takaisin tasolle, jossa paino tippui (tai minä pienenin). Punnitus on kerran viikossa (aamupaino, alasta, aamutarpeiden jälkeen).

Ennen induktion aloitusta olin tiputtanut 5,6kg "normisti" ja paino oli sen jälkeen jumittanut 3 1/2 viikkoa. Induktion aloitettuani painoni on tippunut 3,2 kg. Tiputettavaa on vielä 9 kg. Olen tällä hetkellä normaalipainoinen painoindeksin mukaan.

Tää siis minun idea, mutta olen valmistautunut ajatukseen, että paino alkaa jumittaa jossain vaiheessa.

Saa mielellään kommetoida, jos olen toimimassa päin mäntyä.

Hyvin on mennyt, ei mitään huonoa ole ainakaan vielä ilmaantunut ja ruoka on ollut herkullista!

P.s. Ja olen minä myös noiden alkoholituotteiden hiilarit laskenut ja hyvinhän nekin mahtuu mukaan tähän karppaukseen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-07 20:00:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-12-12 18:20:29
Viestit: 1652
Paikkakunta: Pirkanmaa
Ajattelin nostaa hyvän perusketjun, kun täällä alottelijoiden osiossa kysellään taas niin paljon kaloreiden ja mittaamisten perään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-07-26 17:03:52 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-07-24 18:39:39
Viestit: 38
hei! on niin siistii et olet laittanu avuksi tämän listan vuonna nakki! =) laitan sen jääkaapin oveen kanssa että näen juuri sen mitä saa syödä. olen ollu tässä alussa niin sekaisin että tosi hyvä et löysin tän sun tekstin =) KIITTI! =D> :D

_________________
Päivä kerrallaan, kohti parempaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-05-22 12:22:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-09 13:11:07
Viestit: 110
Paikkakunta: Lappeenranta
Tää on varmaan tyhmä kysymys, mutta kysynpä silti, kun en kerran tiedä (yritin myös etsiä vastausta).

Kauanko induktiovaihetta saa jatkaa, onko 2 viikkoa raja? Olen ollut noin 2 viikkoa ja 1. viikon aikana paino putosi 4 kiloa, mutta sen jälkeen ei ole pudonnut yhtään. Olen vain kohtalaisessa ketoosissa (tikkutesti).

Taidanpa syödä jotain väärin? Olen toki pyrkinyt 20 g hh/pv, mutta rasvoja on jotenkin vaikea saada ylös.
Ehtisiköhän joku katsoa aterioitani? Onnistuuko, kun en osaa laittaa linkkiä..

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-05-23 00:05:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Induktiolla voi olla ihan oman olon mukaan. Puolitoistavuotta suunnilleen mennyt tietty välillä varmaan induktiolta pudonnut. Sen huomaa omassa olossa jos ei mitään ihmeitä alhaisilla hiilareilla niin antaa mennä vaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-05-23 06:41:20 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56111
Paikkakunta: Kerava
Jos atkinsia noudatat niin kannataa hiilareita alkaa nostamaan kahden viikon jälkeen ettei sit myöhemmin tuu mitään hormonaalisa ongelmia niin kuin joillain on täällä tullut. Atkins oli kardiologi ja varmaan tiesi ohjeita antaessaan miten kannattaa toimia.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-05-23 11:46:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-09 13:11:07
Viestit: 110
Paikkakunta: Lappeenranta
Tänx vastauksista. Mutta mitä voivat olla hormonaaliset ongelmat? Onko mitään esimerkkejä? En ole varsinaisesti Atkinsin dieetillä vaan oppineena tämän foorumin kautta vain. Ostin juuri Laihdu ilman nälkää -kirjan, tarkoitus lukea se läpi. Tänään otin liuskalla ketoosin tason, arvo vain hieman koholla, toissapäivänä oli toistexylimmällä tasolla.

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2010-06-14 06:16:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-06-10 22:19:05
Viestit: 12
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
saaraleena kirjoitti:
Nimen omaan sinapa sen sanoit...

"To add variety, each day you can also eat 10 to 20 olives, half a small avocado, an ounce of sour cream or three ounces of unsweetened heavy cream, as well as two to three tablespoons of lemon juice or lime juice."

Joten ekasta litanjasta saa valita yhden...this or this or this ja sen paalle viela as well as lemon juice.

Tarkistin muuten kolleegalta joka on native Brit ja sanoi etta ymmarsin asian oikein.


Moi, uutena karppina olen nyt viimepäivinä lukenut paljon tätä palstaa ja saanut paljon hyödyllistä tietoa sekä vinkkejä ja neuvoja sekä uusista että näistä vähän vanhemmista ketjuista. Varmaan jatkan vielä pitkään lukemista ennemin kuin kommentointia. Ajattelin nyt kuitenkin työntää oman lusikkani soppaan, vaikka ketju ei ihan tuore olekaan.

Itse siis ymmärrän tuon edellisen lauseen ilmeisesti ihan eri tavalla kuin muut tässä ketjussa. Eli niin, että saisi syödä 10-20 oliivia JA puolikkaan pienestä avokadosta JA hapankermaa TAI täyskermaa (eli tuo or-sana viittaa siihen, että vain kermoista pitää valita toinen) JA lisäksi 2-3 ruokalusikallista sitruuna- tai limemehua.
Toisaalta tuo alun "To add variety..." vaihtelevuuden lisäämiseksi tukee tuota "eri ruoka-aineita eri päivänä" tulkintaa.

Mutta ylipäätään, ymmärtää tämän ohjeen miten ymmärtää, uskon, että kokeilemalla löytyy se oikea tulkinta. Eli jos Atkinsin induktio ei onnistu sillä että syö näitä kaikkia samana päivänä, niin kyllä se sitten varmaan on niin, että näistä pitää valita se 1/päivä + sitruuna- tai limemehu.

_________________
Rakastan hyvää ja monipuolista karppiterveellistä ruokaa ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2010-06-14 14:45:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-06-09 11:26:24
Viestit: 356
Tessaly kirjoitti:
Itse siis ymmärrän tuon edellisen lauseen ilmeisesti ihan eri tavalla kuin muut tässä ketjussa. Eli niin, että saisi syödä 10-20 oliivia JA puolikkaan pienestä avokadosta JA hapankermaa TAI täyskermaa (eli tuo or-sana viittaa siihen, että vain kermoista pitää valita toinen) JA lisäksi 2-3 ruokalusikallista sitruuna- tai limemehua.


Kun luen tuota nyt Atkinsin sivuilta, niin olen samaa mieltä. Erityisesti, koska nuo hapankerma ja täyskerma ovat samankaltaisia tuotteita. Ja tätä nyt lukiessa huomasin, että heti mulla meni pieleen, koska söin tänään desin turkkilaista jogurttia ja se on kyllä enemmän kuin yksi unssi. Hups!

Muutenkin huomasin, että tässähän ollaan heti ekana induktiopäivänä vaikeuksissa, jos meinaa mennä noiden ohjeiden mukaan, eikä vain hiilarimäärän mukaan. Heräsin vahingossa jo puoli kuusi, joten piti aloittaa suht ajoissa tuo syöminen jo. Tälle päivälle on tullut tähän mennessä syötyä:

Klo 7: 4dl teetä ilman makeutusainetta, 1rkl kookosöljyä
Klo 10: Lindströmin lihapullia 6kpl (itse tehty, joten tiedän mitä niissä on), 200g kukkakaalia, 1rkl voita
Klo 15: Lindströmin lihapullia 4kpl, turkkilaista jogurttia 1dl, mihin sekoitettu 1tl valkosipulimurskaa ja chilimaustetta, 100g tuorekurkkua, n. 2tl rypsiöljyä

Kello on kohta vasta neljä ja nyt on jo hiilarit 18.8g ja proteiinit 71,4g, mikä on sen 1xtavoitepaino. Rasvaa on tällä hetkellä 114,3g. Kai tässä pitää sitten jotain lihalientä öljyllä syödä myöhemmin :-)

_________________
Viime vuoden puolella 5-6kg pois; alkuvuodesta 2011 noin 7kg/16lbs pois. Ticker nollattu 14.5.2011 koska jumi kesti niin kauan että tickerin PIN ehti unohtua... Nyt taas jatketaan!

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: 2010-07-02 12:21:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-06-29 14:34:07
Viestit: 8
PupuPunkero kirjoitti:
Tessaly kirjoitti:
Klo 7: 4dl teetä ilman makeutusainetta, 1rkl kookosöljyä
Klo 10: Lindströmin lihapullia 6kpl (itse tehty, joten tiedän mitä niissä on), 200g kukkakaalia, 1rkl voita
Klo 15: Lindströmin lihapullia 4kpl, turkkilaista jogurttia 1dl, mihin sekoitettu 1tl valkosipulimurskaa ja chilimaustetta, 100g tuorekurkkua, n. 2tl rypsiöljyä

Kello on kohta vasta neljä ja nyt on jo hiilarit 18.8g ja proteiinit 71,4g, mikä on sen 1xtavoitepaino. Rasvaa on tällä hetkellä 114,3g. Kai tässä pitää sitten jotain lihalientä öljyllä syödä myöhemmin :-)


Käsittääkseni tämä 20g tarkoittaa lähinnä ~20g.. Eli kunhan yli 10g ja alle 30g pysyy, niin tuskin pitäisi suurta maailmanloppua olla.. Itellä menossa viides päivä induktiota ja hiilihydraatit ma: 22g, ti: 20g, ke: 21g, to: 25g ja tänään tähän mennessä menny about 15g jo nyt.. Ja kello on 13.20.. Pudonnut 1,6kg neljässä päivässä ja olo on mitä mahtavin... Itse vaihtaisin turkkilaisen jogurtin Lidlin kreikkalaiseen jogurttiin (10g rasvaa, 2,5g hh) tuosta Sinun päivällisestäsi.. Siitä ropisee jo muutama gramma hh alas..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-02 14:34:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Loppuuko teillä Atkinsilla laihtuminen, jos ketoosi vie nälän täysin? Mä syön noin 2 krt päivässä suht' vähäsen, kun ruoka ei maistu. Sitten turpoan lähes kaikesta syömisestä - ainakin näin helteellä. :cry:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-03 23:29:09 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Paikkakunta: Lahti
Datc, kaikki syöminen turvottaa vähän, joten siitä ei kannata välttämättä huolestua. Päivän aikana voi helposti kerääntyä parikin kiloa ruoasta ja nesteestä ja siitä kun keho käsittelee sitä ravintoa ja kuljettaa kudoksiin, siksi kannattaa aina punnita itsensä vain aamuisin. Turvottaa ruoka minuakin mutta iltaa päin helpottaa kun on ne 2-3 litraa vettä plakkarissa ja illalla tulee vetäistyä vielä vähän kolaa naamaan ja nesteet lähtee. Ja painonpudotus voi tyssätä just siihen että syö liian vähän. Yli 6 tuntia syömättä--->kroppa alkaa vääntämään sokeria itsekseen ja insuliini nousee.

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-04 10:45:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-06-09 11:26:24
Viestit: 356
datc kirjoitti:
Loppuuko teillä Atkinsilla laihtuminen, jos ketoosi vie nälän täysin? Mä syön noin 2 krt päivässä suht' vähäsen, kun ruoka ei maistu. Sitten turpoan lähes kaikesta syömisestä - ainakin näin helteellä. :cry:


Kyllä. Minulla ainakin.

_________________
Viime vuoden puolella 5-6kg pois; alkuvuodesta 2011 noin 7kg/16lbs pois. Ticker nollattu 14.5.2011 koska jumi kesti niin kauan että tickerin PIN ehti unohtua... Nyt taas jatketaan!

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-07 11:10:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
snowgrouse kirjoitti:
Yli 6 tuntia syömättä--->kroppa alkaa vääntämään sokeria itsekseen ja insuliini nousee.


Onko totta? Entäs niillä, jotka syövät vain kerran vuorokaudessa? #-o

Induktiolla jäin miettimään tuota ketoosin herkkyyttä. Esim. maanantaina söin hiilaria noin 16 g, eilen sitten 18 g + sokerialkoholit (täysksylitolia vain..) ja tänään aion syödä noin 12 g. Jos on siellä välissä tuollainen korkeampihiilarisempi päivä (viittaa ksylitolitabletteihin "jälkiruokana", isokin määrä..), jatkuuko ketoosin muodostuminen vai katkeaako ja nyt tavallaan induktio 14 vrk olisi aloitettava alusta. Tyhmä kyselee, kun ärsyttää eiliset ksylitolitabletit. Mä alan heti syömään liikaa ksylitolia, jos vähänkin sorrun näin alussa. Purkkaa en sentään!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-22 09:24:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-18 08:18:00
Viestit: 223
Paikkakunta: Kreikka
Moit kaikille !!

Tää on hyvä ketju näin aloittavalle, kaikki näköjään pähkäillään tässä tietoviidakossa samanlaisten kysymysten parissa, ja joskus on vaikeaa löytää joku tietty tieto tässä ketjujen ruuhkassa. Ymmärrettäväähän se on, että osioita ja ketjuja syntyy paljon, kun foorumi on ollut elossa näinkin monta vuotta.

Itse olen (esittelyni viewtopic.php?f=16&t=48086) aloittanut just 5.nnen päivän , luin ennen sitä päivätolkulla näitä sivuja ja aloitin sitten. Finelin mukaan olen laskeskellut , mutta alkoi tulla hepuli kun ymmärsin, että ihan oikeesti pitäis laskea hiilarien lisäksi myös proteiinit ja rasvat, ettei suuntaa antava tieto riitä.

Se mitä nyt tänään tein aamulla, oli se, että söin niinkuin ajattelin olevan oikein, listasin ne ja aloin laskemaan Finelin kanssa arvoja... pekonia, munia, 25%edamia, vähän täysmaitoa . Tulokseksi tuli :
hh 2,7
proteiinit 39,4
rasvat 76,3

Mun normaali-indeksin yläraja tarkoittaa 70kg, ja siihen olen pyrkimässä (95kg alkupaino), joten eikös nuo proteiinit (suos.70g) ole vähän liian korkealla heti aamusta :shock: ja samoin rasvat , jos ne sais olla korkeintaan 100g/pvä. Ei siihen jää paljotta tilaa oliiviöljylle, rasvaiselle jogurtille ja lihalle loppupäivän ajaksi. Tietysti, jos 4 pekonisiivun sijasta söis vain 2, niin proteiineja tulis 8g vähemmän ja rasvaa 25g vähemmän.

Vai viilaanko nyt pilkkuja?? #-o

Aikomuksena on laskea tämän päivän saldo kokonaisuudessaan , mutta ruokalistahan ei ole joka päivä sama, ja on vaikea tajuta, mitä voi vaihdella kevyesti ja mitä taas ei kannata lisätä tai vaihtaa toiseen ruokalajiin - kaikki tämä , ennen kuin ne arvot oppii ulkoa - ja näin ollen tarttis ensin laskea useiden erilaisten ateriavaihtoehtojen arvot.

Muuten , näitten 4pvän aikana on pudonnut 2,5 kiloa, mutta senhän jo kokeneena jojottelijana tiedän, että ainakin ensimmäisen viikon aikana se on nestettä vaan, joten odotan mitä lyylille tapahtuu tulevina viikkoina... :mrgreen:

Onnea matkaan kaikille aloittelijoille (ja itelleni siinä sivussa , hiihihih..) :wink:

_________________
Kuva

Toinen yritys aloitettu 16. elokuuta 2011

'Etsiskelyjä, kokeiluja' : viewtopic.php?f=13&t=48941


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-22 11:32:20 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Noilla ohjeilla mieki alotin ja olen nyt, missä olen... :wink:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-22 19:00:43 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-07-24 18:39:39
Viestit: 38
ööööö..... tota..... :oops: voiko olla oikein ku sain tällaiset laskut eteeni kuin;

proteiini 85g
hh 20g
rasva 175g??

pituutta siis on se 160 ja painoa 83kg.

ihmettelen vain :shock:

_________________
Päivä kerrallaan, kohti parempaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-23 11:59:17 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56111
Paikkakunta: Kerava
Proteiinin ja rasvan laskeminen (ja miksei hiilarinkin) on ihan turhaa jos paino laskee ja olo on hyvä. Ei yksinkertaisesta asiasta kannata tehdä liian vaikeaa.Sit voi alkaa laskeskella jos pitkään aikaan ei oo paino laskenut.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)