karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 20:03:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Paino ei laske, help!
ViestiLähetetty: 2023-02-05 14:33:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2023-02-05 14:10:20
Viestit: 1
Hei,

Siinäpä se ongelma jo tulikin otsikossa.

Olen reippaasti ylipainoinen nainen ja tarkoituksena on saavuttaa normaalipaino ja hoitaa ilmeisesti gluteenista suuttunutta vatsaa. Painoa pitäisi pudottaa noin 30kg eli siitä ei voi olla kiinni. Liikun jollakin tasolla 4 pv viikossa plus kesäisin työmatkat pyörällä.

Olen karpannut nyt 5 viikkoa ja paino tippui vain 1 viikon aikana sen 7kg, sen jälkeen ei ole ollut muutosta mihinkään suuntaan, ei myöskään cm mitatessaan. 1 viikolla cm:jä lähti ja muutokset on pysyneet.

1 viikon pidin HH max 5g ja sen jälkeen max 20g. Seuraan syömisiä YAZIO avulla tarkasti ja pääsääntöisesti prot on ollut n 25-30% ja rasva 70%. Pääsin mielestäni helposti ketoosin, ruokahalu katosi lähes täysin ja siksi kalorit on välillä olleet vain 1000 päivässä, max 1700. 1. Viikon jälkeen nostin HH määrää siihen n 20g koska kasvikset maistuvat minulle parhaiten.
Vettä juon n 2l.

Onko minun kohdallani mahdollisesti niin, että minun pitäisi pysyä siellä 5hh g päivässä, jotta paino laskisi? Tämä tilanne on mysteeri, koska luulisi painon tippuvan nopeammin pelkästään siksi, että kalorit on keskimäärin noin 1500 päivässä :?: 5g on hirveän vähän, esim lempilapseni megakermakahvi ei mahtuisi siihen yhtälöön.

Olo on erinomainen ja vatsavaivat kadonneet, mutta ylipainosta pitäisi päästä eroon.

Ehdotuksia?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei laske, help!
ViestiLähetetty: 2023-02-16 12:42:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-01 20:28:09
Viestit: 201
Painosi on laskenut keskimäärin kilon viikossa mikä on suurin mihin edes kannattaa pyrkiä. Jos kuitenkin haluat alussa tiputtaa painoasi nopeammin - ei kannata - niin vähennä proteiinia. Sitä tulee helposti liikaa ja maksa muuttaa liian proteiinin sokereiksi.

Ketoosiin ei muutenkaan kannata liikaa tuijottaa. Riittää että siihen pyrkii ja tiedostaa että jauhot ja hedelmät ovat sokeria. Ja suklaa :(


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)