karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2023-10-02 17:23:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2022-05-29 22:39:56 
Poissa
sintti
sintti

Karppauksessa aina mainitaan kuinka suurin osa energiasta tulee rasvasta ja sitten vasta proteiineista. Tuntuu että protskut paukkuu aina ylitse ja pohdin että mitä ihmettä voin tehdä jotta nälkä pysyy poissa, mutta että proteiineja ei menis liikaa.

Tarkoitus on siis laihtua (paino nyt 114kg ja pituus 168cm), joten ketoosiin pitäis päästä. En juo kahvia joten munalatet ym on poissuljettuja. Ylipäätään tuntuu hankalalle yhdistää matalat hiilarit ja protskut :D

Joten mitä ihmettä sitä söis? Olen palannut karppauksen pariin todella hitaasti joten esimerkiksi tämän päivän ruokailut näyttää tältä:

Klo 11 kahden munan munakas, voissa paistettu. Kylkeen tuorejuustokuorrutteinen kananfilee.

Klo 18 salaatti (salaatti, kananfilee, paistettu pihvi, ananasrengas, currymajoneesi, kurkku, tomaatti)

Klo 21 tuorejuustopäällysteinen kurkku ja kylmäsavulohta

Lähinnä mihin tungen sitä rasvaa?? Ens viikolle olin ajatellut
lihapullia, kukkakaalimuusia ja kermakastiketta
Tähän saisi tungettua voita ja kermaa ees vähäsen

Those who don't jump will never fly

ViestiLähetetty: 2022-05-29 23:57:24 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Minulla on ollut nyt kuukausi vähän vastaavaa kampanjaa, hh alle 10 g ja prodet mielellään alle 50. On jäänyt metwurstitkin vähiin, ei jugurttia ei pähkinöitä... viikosta toiseen meinaan nostaa molempia mutta kun vaaka,vyö ja peili kertovat että hyvin menee niin tämä tuntuu jatkuvan taas. Hyvä olo ja hyvät sokeri/ketonilukemat. Kuukaudessa lähti kymmenen kiloa,ilman liikuntaa.

Minä saan tuohon ruokalistaasi aika paljon rasvaa ihan vaan voitelemalla munakkaan, fileet,pihvit,kurkut yms voilla. Salaattiin paljon oliiviöljyä. Paistettuja pekonikuutioita voi piilottaa salaatteihin myös. Keitetyn kananmunan puolikkaalle mahtuu 20 g voita. Ja avocado on mainio rasvantuoja.

Tuossahan tulikin resepti: pekoni-muna-avocadosalaatti. Munille voita, öljykastike...

Täysrasvaista Smetanaa joka käänteeseen jos maistuu. Se korvaa majoneesit ja tekee hyvät kastikkeet. Otan myös aamulla rasvalisän,huikka oliiviöljyä,lusikallinen kookosöljyä ja nokare voita. Tämän voi toistaa pitkin päivää.

Kaalit ovat mainioita rasvantuojia voissa uidessaan. Grillattu broccoli imee ennen grillausta valtavasti oliiviöljyä, sitten grillattuna voisulaa vielä päälle. Ribsien kanssa huimaavan hyvää.

Kananfileen vaihtaisin koipiin tai kassleriin. Ananas on melkoinen karkki,ainakin ekoilla viikoilla minulle liikaa.

Nyt sairaalan aiheuttaman repsun korjaus - "Atkins" 2022:

Kuva

ViestiLähetetty: 2022-05-30 01:55:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä syön tällä hetkellä rasvassa haudutettua perunasilppua, sellaista janssoninkiusauskokoista, jonka kanssa sipulitomaatti(pyree)jauhelihahöystöä.

Perunasilppu imee kypsyessään vaikka kuinka paljon rasvaa itseensä, samoin sipulipalat, jotka haudutan kypsäksi ennen paistetun jauhelihan ja tomaattipyreen lisäämistä.

Suola ja pippuri lisätään ruokaan jo alkuvaiheessa samoin kuin valkosipuli lihaan. :koki:

ViestiLähetetty: 2022-05-30 10:08:35 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Ihan kamalasti nnteeksi mutta minulle tuo on ihka oikeasti outo kysymys : )
Voisikohan meikäläisen keisarinpiirasketjusta (tuolta kokkauspuolelta) löytyä jotain sopivaa piilorasvaa?

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00