karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:21:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Auttakaa aloittelijaa
ViestiLähetetty: 2022-02-02 16:23:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2022-02-02 16:09:28
Viestit: 2
Oon 163cm, 74kg ja pitäis tiputtaa 9kg. Paastoan 20-22h päivässä. En liiku paljoakaan, kävelen jonkun 7000 askelta päivässä.

Siis paljonko tässä pitäis syyä rasvaa päivässä?? En yhtään ymmärrä noita kaavoja :| Tällä hetkellä menee hh n. 10g, protskuja 70g ja rasvaa 120-130g


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Auttakaa aloittelijaa
ViestiLähetetty: 2022-04-17 09:28:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2022-04-17 09:11:42
Viestit: 1
Olen ollut täällä ennenkin nimimerkillä Caselli mutten enää muista salasanaa josta syystä en voi sitä tunnusta käyttää, siksi tämmöinen toisenlainen.

Viimeksi miulla oli omavalmentaja josta erottu. Hän teki hyvää työtä kanssani ja olin kurinalainen.Ensin lähti 155 kilon painosta 50 kiloa n. vuodessa. Halusin vielä laihtua lisää ja lähti vielä 20 kiloa. Ja siinä kohtaa tulikin ongelmaa. Miulla oli kokoajan kylmä, kesällä ja talvella. Päätin ottaa takaisin 20 kiloa jolloin oloni säiden suhteen oli kontrollissa.

No... Erottuani valmentajasta (paha virhe) Oon päässyt vähän repsahtamaan ja painan nyt n.120kiloa. Kokeilin samoja ruokia (baareissa) mitä valmentajani teki laihtuakseni, mutta ne ei enää toimineetkaan ! Ehkä kokki lisännyt jotain epäsopivaa.

Olen käynyt Lappeenrannassa ruokavaliokonsultin tykönä ja hän tyrkyttää "lautasmallia" ja kieltäydyin jyrkästi. Koska tiedän tämänkin tien, mutten muista enää miten aloittaa. Ja ruoka-aineissa miulla paljon allergiaa. Ja en osaa tehdä ruokaa. Etupäässä syön maustamatonta jugurttia, leipää ja jotain läppäpitsoja yms.

Voiko miuta miuta enää pelastaa ?! Ikä 63, Paino 120kg, Pituus n. 178, Sex:Uusionainen
Nyt tarvitsee vain muistaa tunnukset tälle sivulle. Kiitos!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)