karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:30:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: No nyt kyllä!
ViestiLähetetty: 2017-10-16 07:48:08 
Poissa
tuhmakarppi
tuhmakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-23 18:29:26
Viestit: 3939
Paikkakunta: Vantaa
No niinpä! Ja kuitenkin, kun kauppa ei ota välistä mitään, tuotto menee oikeasti sille tuottajalle, ei sitä hintaakaan nyt mitenkään erityisen paljon jää. Esimerkiksi 15 luomumunaa maksaa 5 euroa. Ei kyllä todellakaan ole kallis! Vähän olen täpinöissäni tästä uudesta löydöstä. Muutama vuosi sitten olin täpinöissäni, kun löysin tilamaidon myyjän, mutta enää en juo maitoa niin loppui se lysti.

Siitä tulikin mieleeni, että haluttaisi kokeilla maitotuotteiden poisjättämistä, ja katsoa onko sillä mitään suotuisia vaikutuksia hormonitoimintaan. Mutta en tiedä, miten onnistuisin. Voi, juusto, kerma ja jugurtti. Nämä tuntuu olevan aika vaikeita korvata, varsinkin kun en esimerkiksi haluaisi käyttää mitään soija/kaurakermoja. Hmm, no, täytyy miettiä.

Ihanaa, alkoi syysloma! Tälle päivälle mulla on työlista, josta Evernote juuri muistuttikin. Pitää olla loma, että ehtii hoitaa omia asioitaan, jotka on hoidettava arkipäivinä. Ehkä ehdin nyt jutellakin täällä enemmän. Ja lukea muidenkin päikkyjä!

Olen myös innoissani sähköisestä kahvimyllystä, joka saatiin lahjaksi. Juon vain yhden kupin kahvia päivässä, mutta sen keittämisestä tulee juhlallinen hetki, kun saa jauhaa pavut ja jauhamisesta leviää ihan mieletön tuoksu! =P~


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: No nyt kyllä!
ViestiLähetetty: 2017-10-16 09:51:53 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Tuo Reko! Olen miettinyt siihen liittymistä, nyt se pyörii täälläkin, joten oisi kyllä mahollista.
Taitaisi joutua vähän odottamaankin, pitääpä selvitellä asiaa.
Sain sieltä Karjalasta luomumunia 45 kpl, niitä riittää vielä ainakin pariksi viikoksi.
Sitten pitäisi jo saada uusia.
Mulla ei toimi tavan karppaus laihtumisessa, se tie on kuljettu loppuun. Jotain muuta pitää olla, jos laihtua meinaisi.
En oo ihan varma, meinaanko... :mrgreen:

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: No nyt kyllä!
ViestiLähetetty: 2017-10-17 08:17:41 
Poissa
tuhmakarppi
tuhmakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-23 18:29:26
Viestit: 3939
Paikkakunta: Vantaa
Tuo reko toimi ainakin täällä niin, että liityin vain facebook-ryhmään ja sinne tuli ilmoituksia tuottajilta, joihin kommentoimalla tein tilaukset. Myyjät tuovat tuotteet tiettynä aikana tiettyy paikkaan(täällä kahden viikon välein) ja minä menen ostamaan ne. Kätevämpää kuin ruokapiirit, joissa joutuu usein odottelemaan pitkäänkin. Eilen vielä illalla tekstailin lammasfarmarin kanssa, niin sain varattua seuraavaan tilaukseen ennakkona itselleni luita. Oon kyllä nyt aika innostunut tästä!

Eilen ei kyllä mennyt millään tavalla karpisti. Ote alkaa ehkä lipsua, kun painossa ei ole mitään tapahtunut kuitenkaan. Silti mua harmittaa, että söin kauraa, sillä mun piti nyt olla eliminaatiodieetillä myös kauran suhteen. En vaan hoksannut, että vuohelan gluteenittomassa pitsapohjaseoksessa olikin juuri kauraa. No, ei voi enää mitään.

Hormonitoiminnassa tapahtuu hyviä asioita. Loppukiertoa mennään eivätkä rinnat ole vieläkään kipeät. Suurin syy on varmasti kahvin vähentämisessä ja magnesiummäärän tuplaamisessa.

Eilisen ruuat

Aamu: peltileipä, voita ja graavilohta
Päivä: kymmenen palaa sushia
Välipala: mutakakkua
Ilta: pitsaa (pohjana vuohelan gluteeniton jauhoseos)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)