karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 20:33:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1994 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 153 54 55 56 57100 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-12-16 10:43:51 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Lillis, hyvä kun periytyykin hyvät tavat. Ja jos ei aina jaksa olla ystävällinen, niin ainakin asiallinen voi olla. Kyllähän tottunut asiakaspalvelija ei anna asiakkaan pahan olon tarttua, mutta nuorilla voi paha mieli olla monesti lähellä jos ilkeillään.

Teikku, voihan olla että noista ketoaineista jutellaan enemmän lääkärin kanssa, ketoasidoosin vaaraa ei minulla kuitenkaan käsittääkseni ole kun en syö lääkkeitä tuohon diabetekseen ja pitkä sokeri oli tosi kaunis, eli 36 kun viitteet 31-46.Muistaakseni Forxigassa on normaaliverensokereilla ketoasidoosin riski, metformiinilla hyvin harvoin jos on vaikka oksennustauti. Toisaalta oli kyllä reipas paasto ennen kokeita myös.

Tänään kaunis talvipäivä, lanttulaatikko paistui eilen ja ajattelin tarjota sitä ja possupaistia lapsenlapselle sekä salaattia myös. Lounaaksi keittomunia ja voita ja silliä. Päivän askareena pyykkiä. valkoiset pesin eilen. Sen kanan voisi mös keittää.

Joulu on todella lähellä, päiväkin alkaa pian jatkua ja vuosikin vaihtuu. Toivotaan että rauha maailmassa lisääntyy ja ihmisillä hyvä tahto vai miten se oli. Ja muistetaan että jokainen meistä on se yhteiskunta ja osallinen siihen mihin se maailma on menossa, niin sanoissa kuin teoissakin. Mitenkähän tuota toivomusta itse soveltaisi vaikkapa ravitsemussuositusten laatijoihin, olisikohan peiliin katsomisen paikka täälläkin. Mietitään. Mutta hyvää viikonloppua Karppilaan!

Muistiin- ahtaumaa ja ruokavaliota, mielenkiintoinen tämäkin
http://www.dietaoptymalna.com/causes_of_throat_mucosal_diseases.php

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-16 21:31:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8836
Hei!

Viimeisten päivien viestejä lueskelin, pöytäkoneeni on ollut korjattavana ja nyt sain sen takaisin. Hyvät oli labra-arvot ja tuosta ketoosin näkymisestä on minun arvoissakin ollut maininta mutta ei olla mitään kommentoitu siitä. Olin pari edellistä päivää alueen sairaalassa keuhkoahdistuksen takia ja tuo potilaan kova meuhkaaminen yöllä samassa huoneessa sai hoitsun toteamaan että päivällä pitäis jaksaa paremmin liikkua kun noin kovasti huutaa ja potkii hoitajaa. Olin verhon takana vieruspedillä ja kauhulla vanhan ison naisen riehumista kuulin. Minulla oli epäily keuhkokuumeesta mutta limaa tulehdustauti keräsi vain keuhkoon. Tuli paljon arvostusta hoitohenkilökuntaan kun puoli juoksua hoitivat hommia.
Täällä on talvinäkymä tullut kun lunta on satanut kymmeniä senttejä, valoisampaa ja muutenkin mukavaa kun ei ole paljasta jäätikköä kevyenliikenteen väylillä. Maaseudulla se jouluaika tuntuu perinteisemmeltä kun ei liian aikaisin jouluvaloja laiteta joka puskaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-17 11:28:05 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Geri, kiva kun kerroit kuulumisia, toivottavasti keuhkot toipuneet. Kyllähän se voimia vie jos ei hengitys kulje kunnolla. Monesti nuo sairaalassa tapahtuvat meuhkaamiset saattavat olla opioidikipulääkityksen sivuhaitta, joskus tarvitaan poliisit ja vartijat apuun. Ystävätär oli polvileikkauksessa ja oli saanut laastarin, ei muista mitään parista vuorokaudesta, olivat soittaneet poikaansakkin hätään, mutta tämä oli vain todennut että ei hän mammalle paljon voi, hoitakaa vain. Polvi olikin sitten vähän hankala ja hän epäili että oli sen siinä huumeissa telonut.

Täällä on taas ollut upea huurteinen pakkasaamu, lunta on varmaan pari-kolmekymmentä senttiä ja aamun rusko ja valot kauniita, nyt on kuitenkin luvattu keskiviikolle plussaa, vie varmaan nuo jouluisimmat maisemat kun paljastuu puut.

Lapsenlapsi haki eilen sitten naapurista ruohonautansa lihat 44 kiloa, hän jää nyt äitiysvapaalle ja oli väsynyt kun oli ollut yön töissä, aviomies töissä joten hän oli yksin, Devil koira isin kanssa töissä. Ei halunnut ruokaa, hänellä on ollut migreeniä nyt odotusaikana, mutta muuten kaikki hyvin. Oli jo hankkinut melkein kaiken valmiiksi vauvalle, tyttö tulee. Moni isovanhempi varmaan kutoo ja ompelee, minä en viitsi enää aloittaa kun on vuosia siitä kun viimeksi olen jotain käsityötä tehnyt. Mutta kunnia niille, jotka osaavat ja viitsivät.

Naapurit tuosta kauempaa kävelyllä, heillä on usein omien sukulaistensa koiria hoidossa, nyt musta valppaan näköinen koira kulki edellä kantaen omaa talutushihnaa hienosti suussaan. Pariskunta on vasta jäänyt eläkkeelle ja ulkoilevat paljon, ostivat rannalta kesämökin jonka sitten ovat hienosti kunnostaneet vakioasunnoksi ja rakentaneet pienen vierastuvan siihen tontille.

Tänään lanttulaatikkoa ja kinkkua päivälliseksi, vettä ja kahvia juomiksi.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-17 21:11:04 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Oi, sulla on sitten ihan jouluruuat jo viikon etuajassa.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 09:58:44 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Lillis olin ajatellut tarjota lapsenlapselle, mutta hän halusi vain kahvia ja kun olin kinkkupalan sulattanut niin söin sen sitten pois itse. Jouluksi en taida paljon laitella, kalapuolta varmaan eli kylmäsavulohta pitää saada ja sillejä kananmunien seuraksi. Lämpimiksi varmaan sitä hirveä, kinkkua on vielä pakastimessa jos innostuu siitä. Minä en ole isommin jouluruokien ystävä, puuroista en välitä muutenkaan, mutta jos on perhettä tai vieraita, niin silloinhan on kiva laittaa joulupöytää. Sisällä en isompia koristelujakaan tee, ikkunakynttilät riittävät, kun on vanha talo niin ikkunat ovat sellaista talonpoikaismallia eivätkä kovin isot eli ympäri vuoden pidän vaaleita verhoja ja muutenkin sisustusta vaaleissa väreissä, kun muutin tähän niin oli melko murrit värit.

Nukkunut taas tosi hyvin, kävin hereillä kolmen maissa ja tankkasin vettäkin, mietin että saako unta kun oli jotenkin virkeä olo, mutta varmaan alle viiden minuutin sammuin taas. Aamulla jo Martin kyseli että missäs aamiainen viipyy.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 10:27:12 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93661
Mun ei enää tarvitse miettiä kinkun ostoa, kun sain lahjaksi. :lol: Mulla näin yksinään sama tyyli, että syön sitä joulupöytää osissa. Ihan kiva syödä vaikka silliä ja rosollia ja vaikkapa kananmunaa ihan yhtenä ateriana ja kinkkusiivuja ja lanttulaatikkoa sit toisena. Meilläkin oli niin jouluiset pikkujoulut lauantaina ettei mitään hysteriaa varmaankaan ilmene.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 12:27:29 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Juhlistamaan sitten hyviä juustoja ja vähän punkkua, sitä saan perinteiseksi joululahjaksi luultavasti, jos nyt joulupukki ei sitä tuo, niin sitten raitis joulu, en aio kauppoihin tällä viikolla kun kuitenkin saan tilattua kotipalvelulta keskiviikkona muut tarpeet. Naapurikunnassa Systembolaget toimittaa tilauksesta maksusta kotiin, on joku kokeilujuttu, mutta ei meillä. Nykyisin enemmän ahdistaa se jouluruokapaljous, ennen oli eri asia kun suurimmalla osalla se ruoka oli aika köyhää arkisin ja jouluna sitten ne herkut, nyt on sitä ruokaa saatavissa, laatu tietysti ei aina ilahduta jos valmiita käyttää. Ja kun kaikki makea tökkii niin sekin puoli jää.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 12:35:15 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93661
Mä sain vielä punaista ja valkoista vinkkuakin. Oonkohan mä ollut kiltti. Meillähän oli se harjoitusjoulu siellä mun reissussa. :lol: Mutta vaikka niitä on, niin ei ole kirkossa kuulutettu että maistuu just jouluna. :wink:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 14:15:37 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Minä harvoin valkkaria käytän, aikaisemmin kun oli etelässä syysreissulla niin silloin kun ulkona liikuttiin saattoi istahtaa ja ottaa lasin valkkaria, muuten on punkku se juoma jota saatan ostaa kotiin ja joka minusta käy ruokajuomaksi melkein minkä kanssa tahansa.

Katsoin vähän edelleen noita labroja ja kas - kilppariarvoista TSH ja T4 oli samat kuin silloin kun oli kaikkein pahimmat hypo-oireet eli kyllä se insuliiniresistenssi silloinkin varmaan leptiiniresistenssin kanssa kummitteli, täällä Ruotsissahan on ihan ok suositella LCHF ruokavaliota ihan ketogeenisena kilpparivajiksoireista kärsiville, ei kuule sitä mantraa että kilppari tarvitsee hiilareita. Ketoosista Suomessa naputetaan mutta kun ollaan kuurilla (ketogeenisella) niin silloin onkin olo loistava. Mutta onneksi nuo hypo-oireet ovat poissa, ei palele eikä puhe takeltele, hikikin tulee jos tarvitsee ja aivosumu poissa, tosin tuo hapen puute varmaan alkaa haitata, silloin kun on arvot alhaalla, niin on puolipökkerössä. Mikähän olisi ollut kohtalo jos olisin silloin saanut kilpparilääkkeet. Siinähän on tavallaan sama juttu, mitä enemmän hiilareita, sitä enemmän tarvitaan inskaa, samoin hiilarit kaipaavat enemmän kilpparihormooneja kunnes sielläkin alkaa resistenssin kehittyminen. Mutta onhan kilpparivaivoihin muitakin syitä, mutta se epidemiatyyppinen liittyy kyllä fruktoosiin ja sokeriin, hiilareihin ja siemenöljyihin, eläinrasvan puutteeseen ja insuliiniresistenssin seurauksiin.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 22:29:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8836
Hyvää Joulun aikaa sinne Jämtlantiin :smt114
Siitä ketoosin toteamisesta verikokeessa näkyy minulla aina vähän vaikka olen harvoin ketoxtikillä testannut eikä ole mitään värimuutosta tikkuun tullut. Olen kait lievässä ketoosissa koko ajan kun ei viljatuotteet kuulu syömisiin. Ehkä syön liikaa kun ei paino helposti laske vaikka kaikki makeat on pois myös eikä ole mielitekojakaan. En uskalla alkoholipitoisia nauttia ollenkaan kun tuo yksi lääke tehostuu pienestäkin määrästä. Joulumarkkinoilta ostin marjatilan mustaviinimarjaglögiä mitä laimennetaan, täytyy nyt jo korkata pullo niin ehtii 8 päivän sisällä juoda sen pullollisen. Karpin porkkanalaatikkoa tein soseesta tänä iltana kun otin lepäilyhetken sitä ennen. Ajatus vähän tökkii eikä muista mitä olen päikystäsi lukenut niin omiani kirjoitan. Haittaako se?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-18 22:46:15 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Geri ei haittaa yhtään, aina on mukava kuulla sinun kuulumisiasi. Kotitekoinen porkkanalaatikko on myös hyvää, minulla on porkkanoita vaihteeksi kotona joten voisikin tehdä.
Vähenee se ruoan tarve kun ei paljon pysty liikkumaan, minusta se ylipaino vähän vanhempana taitaa olla parempi kuin jos on kovin laiha. Minä olen ihan tyytyväinen että on saanut sen nousun pysähtymään, vaikka ylipainoa vielä onkin. Ahtaumassa se laihtuminen ei ole kovin hyvä merkki.
Minä en ole glögia ostanut koskaan kotiin, onhan sitä töissä ollessa joulujuhlissa ynnä muissa kupposen nauttinut. Mutta mustaviinimarja on hyvää ja ehkä sellainen glögikin ihan nautittavaa.

Minä en ole mitannut itse ketoosia, oikeastaan olin vähän yllättynyt että oli korkealla kun olen ajatellut että rasvanpoltto sujuu niin ettei paljon tarvitse ketojen kautta mennä.

Oikein hyvää Joulua sinullekkin!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-19 12:26:24 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Pakkasaamu, nyt vetää vähän pilveen. Nyt näköjään hiekkalaatikot käytössä kisuilla. Ei ne ymmärrä laserleikkikalun päälle, taitaa Pelle saada sen joululahjaksi, leikkii kuulemma isirakentajan laser-mittatyökalulla.
Turha sellaiset härpäkkeet pitää mistä ne ei välitä.

Pekonimunakas lounas syöty ja päivällinen kanaa hapankaalisalaatilla, mustaherukat creme fraichen kera ja vettä ja kahvia edelleen. Nukuttu taas hyvin, Martin tuli jo aamulla kysymään että eikö ole ylösnousun ja ruoan aika. Leia sitten tuli sänkyyn aamurapsutuksille, korvia pitää vedellä myös, mutta ei monta minuuttia. Nyt vähän ulos, jos tekisi pienen polun piiskaustelineelle, voisi vuodevaatteet nakata sinne tuultumaan jossain välissä sitten.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-19 14:38:58 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56079
Paikkakunta: Kerava
Eipä noita kissalahjoja ostaessa voi tietää mistä tykkäävät. Onneksi ei mennyt ostos ihan hukkaan. Mä ostin uudet patterit laserhiireen niin pääsen noita mun kisuja sillä leikittään kun nää tykkää ja silloin saattaa hetkeksi jo varovaisuus unohtua kun oikein innostuu. Mullakin on kisuille joululahja ostettuna. Saavat sitten aattona. Sellainen tunnelirata jossa voi pallolla leikkiä. Saapa nähdä innostuvatko.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-19 15:06:02 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93661
Mä ostin Hodarille vain koirien joulusukan. Siellä on lelu ja herkkuja.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-19 19:59:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34336
Paikkakunta: Helsinki
Onnelliset eläinystävät :D

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-21 00:40:01 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93661
Olen ollut pimennossa, en päässyt karppilampeen. Huomasin kuinka riippuvainen olen. :shock: Täällä kuuluu vesisateen ääntä vessaan tuuletusventtiilin kautta. :( Mutta toisaalta en kyl ole huolissani joulupukin saapumisista. :lol: Joulu tulee vaikka ois ihan musta maa.



https://www.youtube.com/watch?v=wfW2gzNUf-U

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-21 17:25:48 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Kiitos Greda jouluisesta viestistä. Nyt ollaan pois pimennosta, onhan sitä tottunut tänne kurkistelemaan. Lauhaa on ollut, mutta ei kuitenkaan yhtään lumien sulamisen puolella, tosin puista tippui joulun huurre ja lumikoristeet, saapa nähdä ehtiikö tulla uusia. Naapurin rouva käväisi lasten ja Novan kanssa, lapset sai pikku lahjat ja Pelle ja Busan sen laserlelun, ei nämä minun otukseni ymmärtäneet.

Tänään
- lchf kahvi aamiainen, kylmäsavulohi, kananmunia, sitruunamajo lounas ja päivälliseksi hapankaalisalaattia keittokanan kanssa, creme fraichet ja mustaherukat, vettä, kahvia. muutama juustopala.

Joulukortteja ja joulupuheluita, rauhoittuukin sitten jouluun. Naapurin ajokoira on nyt ottanut urakakseen postilaatikkoni, saa tarkistaa aamuisin ennen postin tuloa onko pesutarvee, jäätyy vain lukko taas pakkasilla. Ei auta etikka eikä muutkaan hajusteet. No pääseepä aamulla ylös ja ulkovaatteet päälle ajoissa, onneksi posti tulee vasta klo yhdeksän jälkeen. Sellaista se on tämä maaseudulla asuminen, on puolia ja puolia. Eihän se koirariepu ymmärrä.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-21 23:03:57 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93661
Olit jossain maininnut Ruotsin ripulilääkkeisiin kuolleista. Suomessa ei ole tietoa kuolleista uutisen mukaan, mutta yllätyin, kun telkkarissa taajaan mainostettu imodium on näitä samoja. https://yle.fi/uutiset/3-9990189

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-22 09:21:05 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Ei kai se tapa jos käyttää ohjeen mukaan, itsellä se on ollut mukana etelän matkoilla ihan varalta, pari kertaa on tarvinnut, kerran esimerkiksi syynä oli varmaan että hotellin aamiaisella yritin maitokahvia ja maito oli kuumaa automaatissa ja varmaan käsitelty kamalasti, matkatoveri kyllä siitä jopa nautti. Mutta ei tosiaan jatkuvaan käyttöön. Eli ei ne käsikauppalääkkeetkään ole vaarattomia kuten eivät kaikki lisäravinteetkaan, Etelä-Euroopassa saa monia lääkkeitä, jotka täällä ovat reseptilääkkeitä, tiskiltä, mutta siellä on minusta ihmisillä parempi käsitys siitä miten niitä käytetään eli esimerkiksi särkylääkkeiden haitat. Siellä myös Apteekkien henkilökunta neuvoo, täällä ei yleensä puututa varsinkaan jos ostaa ruokakaupan kassalta.
Minusta lääkkeiden mainostus on kyllä aika härskiä, mutta siinä ollaan, Minä harvoin katson kanavia joissa on mainoksia.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-22 09:25:43 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Jouluiset lumikoristeet on täälläkin puista häipyneet, mutta huomiseksi on luvassa oikea lumimyräkkä,
jospa se sitten tuo uusia koriateita tullessaan. Valkea joulu nyt kuitenkin saadaan, ehkäpä huomisen
pyryn ansiosta koko maahan.

Toivotan Sinulle Hyvää ja Rauhallista Joulua.


_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1994 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 153 54 55 56 57100 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)