karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 06:48:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 146 47 48 49 50 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-07-23 07:20:29 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Ei tunnu hyvältä että mua selvästi painostetaan ratkaisuun jokä ei vielä ole minun eikä eläinlääkärin mielestä ajankohtainen. Eläimen kipua en halua pitkittää mutta on olemassa tehokasta kivun hoitoa. Nivelrikkoonkin löysin nyt sellaisen hoidon jota aion ehdottaa kokeiltavaksi Nennalle. Monilla se on auttanut eikä oo tarttenut kipulääkitystä.

Se että mietin joudunko Nennasta luopumaan johtui siitä että näytti että hammashoito on niin kallista ettei mulla ole siihen varaa mutta nyt löytyi edullisempi paikka ja on noita rahoitusmahdollisuuksia. Jos oon ostanut velkarahalla sängyn, sohvan ja keittiöryhmän niin miksen voisi hoitaa myös kissaa sillä.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 07:25:23 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93607
Hyvä, kun asiat hoituu. Ja varmasti osaat itse päättää. Ens viikolla ratkeaa varmastikin moni asia. Ihanaista sunnuntaita sinne, täällä ainakin aurinko paistaa ja on melko lämminkin.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 07:28:40 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Huomenta Greda! Hieno aurinkoaamu täälläkin. Nenna taas makaa aamuauringossa ja hurina kuuluu tuossa vieressä. Hirveä läheisyyden ja hellyyden tarve sillä on nyt kun toipui hammashoidosta eikä köki sängyn alla.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 07:50:33 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Suloista sunnuntaipäivää ja yhdessäoloa Nennan kanssa toivottelee myös
lillis. :smt049

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 07:53:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92377
Kuulostaapa hyvältä Nennan elämä, ja sinunkin, auringonpaistetta ja kissan kehräystä :) Täälläkin paistaa, mutta mirrit ovat siirtyneet jo purinasta tuhinaan - uni maistuu. Kun nyt saivat minut ylös ensin :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 08:01:05 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Kiitos lillis ja hei Regina! Nukkumassa Nennakin nyt jo on taas kun otti ensin pienen aurinkokylvyn.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 08:18:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Kyllä kissasta on paljon iloa, niin ihana seurata sen rutiineja, ja kun aurinko paistaa pääsee partsille lämmittelemään. Mukavaa päivää Teille! :smt040

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 08:59:19 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93607
Maatiaiskissanakin tunnettua kissaa kunnioitetaan Suomi 100 vuoden kunniaksi http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017072 ... 5_u0.shtml

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 11:38:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92377
Oli hienoa huomata tuo :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 11:45:09 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Hei Weera ja Greda!

Kissasta tosiaan on paljon iloa. Aamupäivällä Nenna tykkää nukkua makkarin senkin päällä joka on ikkunan vieressä ja iltapäivällä partsilla. Aurinko mukavasti lämmittää sen vanhoja luita.

Hienoa että maatiaiskissaa noin huomioidaan. Kuvan kissa on aika paljon Ninnin näköinen.

Tänään on 20 vuotta äidin kuolemasta ja olisin halunnut mennä haudalle mutta veli katsoi mieluummin Kalevan kisoja. Junalla pääsis Malmille ja siitä bussilla hautuumaalle mutta en oo koskaan mennyt enkä nyt jaksa alkaa selvittää asiaa. Väsyttää liikaa kun toissa yönä nukuin huonosti ja varmaan osaltaan on vaikuttanut tää Nennan tilanne. Pitää joskus virkeänä selvittää m kä bussi sinne menee ja mistä Malmilta ja kokeilla mennä niin en ois riippuvainen veljestäni.

Kahvit nyt juon ja sit otan niin pitkät tirsat kuin huvittaa. Viime yönä kyllä nukuin melkein kymmenen tuntia.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 11:45:32 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Niin on Regina.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 11:59:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92377
Joskus vaan nukuttaa. Toisinaan on virkeämpi sitten, mutta vain, jos nukkuu väsyn pois. Mutta joo... väsymystä on monenlaista, eikä kaikki ole hoidettavissa lisää nukkumalla. Onneksi uni moneen auttaa kuitenkin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 12:02:31 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
mulle eläinrakkaasta puhuminen ja toisten mielipiteiden kuuleminen on arka paikka,siinä on niin paljon syvää tunnetta mukana
voimia ja hyviä juttuja<3


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 13:14:10 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18448
Paikkakunta: Jämtland
Kyllä se uniin vaikuttaa jos on lemmikistä huoli. Minä nukuin keittiön lattialla yhden yön norjalaisen metsäkissa Piraatin kanssa kun se kastreerauksen jälkeen heräsi väkisin nukutuksesta ja haava aukesi. eläinlääkäri kävi kotona sen uudelleen ompelemassa, mutta vuotoa vähän jäi ja kissa levoton. Kyllä Kirris Nennan parhain päin hoitaa, toivotaan monta hyvää vuotta vielä!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-23 14:51:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-05-21 17:19:17
Viestit: 6868
On hienoa, että tässä nykyajan kylmässä, julmassa ja kiireisessä maailmassa riittää vielä eläinrakkaita
ihmisiä. Minulle eläimet ovat aina olleet ( kisut, koirat ja kaikki eläimet, pienet ja suuret ) niitä kaikkein rakkaimpia maailmassa. Taannoin eli muutama vuosi sitten, tuo avomieheni ehdotti minulle, että otettaisiin uusi koira. Sanoin jyrkän " ei:n " ja perustelin sillä, että koira saattaa elää 10 - 15 - vuotta, joka on pieni ikä koiralle, mutta vaatii ihmiseltä paljon sitoutumista.

En koskaan enää halua kokea koirasta luopumisen tuskaa, ja miehelläkin kun on tuo diabetes ja muita sairauksia. Koira toki voisi olla apu kävelylenkeillä yms, mutta sen vuoksi ei koiraa kannata ottaa. Minullahan edessä on varmaan vielä kisuista luopuminenkin ja se jos mikä, ei tule olemaan aikanaan helppoa. Tyttökisullakin jo korkea ja kunnioitettava ikä. Aina olen ollut sitä mieltä ja olen edelleenkin, etten koskaan pysty viemään omaa lemmikkiäni piikille. En varmasti, aikanaan tarvitsen ehdottomasti sinne ystävän tai tuttavan tueksi mukaan. Pienempänä ja nuorempana ihmettelin, kun ihmiset veivät lemmikkejään lopetettavaksi ja sitten sanoivat, että lemmikki kuoli. Itsekseni ajattelin aina, ettei olisi kuollut, jos ei omistaja sellaista päätöstä olisi tehnyt. Lemmikit ovat tosiaan tunne-asia ja olisi kolkkoa ja kylmää elää ilman lemmikkiä. Kuitenkin, jos aika kisuista jättää ennen minua, en uutta lemmikkiä tule varmaan enää koskaan hankkimaan. Ja kyllä lemmikit uneen tulevat, minuakin on edesmennyt koira käväissyt useasti unessa tervehtimässä :smt049 :smt049

_________________
Haasteet tekevät elämästämme mielenkiintoista ja niiden voittaminen
tekee elämästä tarkoituksellista :smt049 :smt049


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-24 03:51:55 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Huomenta virpi! Minun ketjussa saa eläimistä kirjoittaa, muistella omia lemmikkejään ja kertoa omia kokemuksiaan. Luopumisen kohta on kova. Mulla se on vielä tuoreena muistissa kun Ninnin kuolemasta ei ole vuottakaan :smt049 Mun ekan ihan oman Pörri kissan kuoleman jälkeen en voinut moneen vuoteen ajatellakaan uutta kissaa. Sitä en tiedä mikä tilanne on sit kun aika Nennasta jättää.

En saanut nukutuksi niin päätin kahvit keittää ja juustosiivuja vähän kaveriksi. Varmaan yritän uudelleen vielä nukkumaan. Nenna tuli viekkuun puskemaan ja sanomaan että saisko ruokaa. Ennen en antanut kummallekaan kissalle koskaan ruokaa yöllä mutta nyt on Nennan kaa vähän lipsunut ja oon antanut jos oon herellä. Mutta jos nukun niin Nenna ei tuu herättämään. Varmaan se jostain hengityksestä kuulee että oon herellä ja tulee puskemaan mua.

Nenna painaa 4,7 kg mutta sen pitäsi nivelrikon takia laihtua 4 kiloon mutta hyvin pikku hiljaa. Katsotaan nyt miten onnistuu. Pitää punnita sitä ja antaa pikkasen vähemmän ruokaa. Aina Nenna on ollut painavampi ja isoluisempi kuin Ninni joka oli niin siroluinen kissa. Jos ei ois tuota nivelrikkoa niin en alkais laihduttamaan Nennaa.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-24 05:17:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92377
On kissojakin monen kokoisia :o Minulla on tyttökissa isompi kuin poika, vaikkei poikakaan ihan pikkuinen ole. Painaa ehkä jonkun 5-6 kiloa nyt aikuisena. Jäntevä kuin mikä. Niin on tyttökin, mutta sillä on iso turkki. Vaatii vähän tarkkuutta pitää silmällä, ettei se lihoa; se voisi käydä helpommin huomaamatta, kun turkki vain täyttyisi :mrgreen: Kasvunvaraa on kuin ennenaikaisissa lastenvaatteissa. Onneksi eivät ole kovin ahneita syömään. Nykyään jätän yöraksutkin antamatta yleensä. Ne kun eivät välttämättä muutenkaan ihan ole hyväksi koko ajan syötynä. Vaikka ehkä hampaille taas... aikamoista tasapainottelua.

Aikaisin olet sinäkin päivän aloittanut.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-24 08:04:29 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56058
Paikkakunta: Kerava
Hei Regina! Menin vielä pariksi tuntia takas nukkumaan. Nennalla on kyllä ylimääräistä läskiä vatsassa. Jätin ell soittopyynnön kun täytyy vähän tarkemmin kysellä Nennan suun tilasta niin osaavat sit siellä jatkohoitopaikassa antaa tarkemman hinta-arvion. Tässähän se päivä menee soittoa odotellessa. Laitoin kuitenkin pyykkikoneen päälle ja tiskasin tiskit ja pientä puuhastelua niin aika kuluu nopeammin.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-24 09:30:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Tylsää tuo soiton odottaminen. Mun poika painaa 6.4kg, raksujen syöntiä olen vähentänyt, jotta söisi enemmän märkäruokaa. Ja että suolisto tervehtyy.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-07-24 10:54:21 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Toivottavasti ell on jo soittanut, oottaminen on kyllä niin syvältä.
Mie vaan ootan ja ootan, en tiä kuinka pitkä aika sen hoitotädin
"vähän ajan kuluttua" on. :roll:

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 146 47 48 49 50 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)