karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 06:26:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 794 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 135 36 37 38 39 40 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-05-07 18:59:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-16 08:15:24
Viestit: 5036
Paikkakunta: in the middle of nowhere
Eihän tuo kivalta kuulosta mutta toivotaan, että masennuslääkkeet auttais :hug:
Muista nauttia niistä hyvistä päivistä taas huonojen päivien varalle.

_________________
It's my life It's now or never


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-08 06:20:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Joopa joo...nukuin viime yönä peräti 4 tuntia...klo 2-6 ja jouduin ottamaan Tenox 5 mg.
Hyvinpä alkoi tämäkin päivä.

Eilen illalla sentään kävin 45 minuutin rantalenkin koirien kanssa ja juoksin(hölkkäsin) 2 x 2 minuuttia,välissä vajaa 5 minuutttia kävelyä.Onpa kunto taas huono,just ja just jaksoin.Olen 2,5 vuotta sitten juossut tunnin lenkkejä...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-08 20:00:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Päivä meni joten kuten...yritin aamulla saada unen päästä kiinni,makasin lähes tunnin makkarissa peitto korvilla,no en nukahtanut.Puolilta päivin selvittiin ulos koirien kanssa ja tehtiin ehkä 30 minuutin lenkki,en muista enää,miten kauan oltiin lenkillä.Illalla tehtiin kans 30 minuutin lenkki,mieskin oli mukana.

Koko päivä meni entiseen tapaan netissä ja telkkaria möllöttäen,olin niin pahalla päällä,ettei mikään huvittanut.Tyhjensin sentään tiskikoneen jollain aikaa ja lämmitin ruuat,ei oikein edes maistunut ruoka.Päivällisen jälkeen ajattelin,että torkun vähän aikaa sohvalla,olin väsynyt,enpä torkkunutkaan...en vaan voi nukahtaa edes hetkeksi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-09 08:16:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
Kuinkas se yö meni? Tuliko unta tarpeeksi?
Minä repäisin 3 tunnin ilta nokoset, sitten klo 22 olin koiran kanssa ulkona. Keittelin vielä kahvia vähän ennen puolta yötä. Piti katsoa saippua sarjat. No ei se uni mulle hyvin tullut, olin klo 2 sängyssä mutta vielä 3.30 kävin vessassa ja sit olin nukahtanut. Mulla nyt syy oli selvä, pitkät unet ja kahvi.
Meinasin alkaa yöllä vielä kokkailemaan, mutta en jaksanut.
Muna hullu iski taas kauppaan. Kyllä eräskin täti katsoi, kun lappasin 11 rasiaa munia kärryyn. Oli 0.70e rasia, päiväys 11/5. Eli nyt vedellään muna ruokaa :lol:
Ihmiset on outoja.
Kun esim jauheliha tai munat on tarjouksessa, ostan niitä ja paljon. Miksi niin monet katsoo vähän paheksuen? Tässäkin kylässä paljon vähävaraisia, niin luulisi ymmärtävän jos joku ostaa paljon ale tuotteita kerralla.
Ihmisillä nyt vaan on tapana kyttäillä.
Mutta katsoisivat vaan omia kärryjänsä. Yli lihavat ostaa pizzoja ja lihapiirakoita, mutta maito on rasvatonta ja limut light versioita.
Mukavaa päivää, vaikka ilma onkin aika sateisen kostea. No, ainakin täällä.

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-09 08:57:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Huomenta santikka ja muutkin :D

Otin eilen nukkumaan mennessä tenox 10 mg ja olin nukahtanut puolen yön jälkeen ja heräsin ennen kuutta(heräsin ennenkuin mies ja koirat),sit valvoin yli seitsemään mutta en jaksanut nousta,ja nukuin vielä yhdeksään :D Pakko saada ainakin välillä unta kunnolla,vaikka sit sillä tenoxilla.

Täälläkin sateinen ja harmaa ilma.
Minäkin ostan aina kaupassa käydessä tarjousjauhelihaa,yleensä niin monta pakettia kuin vaan on niitä -30 %.Sinähän olet ihan kunnolla munia hamstrannut :smt043 Niissähän se viimeinen käyttäpäivä ei ole niin tarkka,monesti menee meilläkin jopa kk yli ja silti ovat ihan hyviä olleet.Mm.leipomisessa kuulema ovat jopa parempia kuin ihka uudet munat.Osaahan sitä sit katsoa,onko pilalla vai ei.Esim,jos keittää munia,ja jos muna jää kellumaan veteen,niin sit on pilalla.

Sinä otitikin ihan kunnon päikkärit...ei ihme,että nukkumatti ei heti saapunut...

Mutta kyllä tuo uni on tärkeetä,nyt kun olen nukkunut hyvin(tosin lääkkeellä),niin maailma ei ole läheskään niin musta,kuin eilen :smt050


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-09 09:17:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Noista tarjouksista vielä....
Kun oli meillä pariin otteeseen jauheliha 400g rasia 1e, ostin ensin 10, ja illemmalla menin taas hakeen 12 rasiaa, sanoi kaupan kassa mulle: kauheeta, en mie vaan saisi kulumaan noin paljon jahelihaa. Kysyinkin että oletko koskaan kuullut että sellaisia pakastimia on olemassa?
Mun mielestä kassan ei kuulu arvostella, mitä kukakin ostaa.
Minä sain ystävältä pakaste arkun jonka laitoin eteiseen, ja keittiössä on talon pakastin. Jos saisin , lue jos viitsin, poimia marjoja kesällä.
Minut tuntien se jää haaveeksi :lol:
Kyllä saatan metsässä suuhuni poimia, mutta en tiedä onko kerääjäksi.
Voipi käydä niin että ostan vähillä rahoilla ison laatikon. Onhan ne valmiiksi putsattuja =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-09 10:31:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Älä pidä kovin montaa kuukautta jauhelihaa pakastimessa,menee pahanmakuiseksi...kerran tein joitain jauhelihapihvejä ja laitoin kaikkea hyvää sekaan,niin niistä tuli ihan hirveen makuisia :| Jauheliha oli jotain 6 kk vanhaa...roskiin meni pihvit :?

Ei minustakaan kaupan kassalle kuulu,mitä me ostetaan.
Ja en minäkään jaksa poimia metsämarjoja,eikä selkä edes kestäiskään moista.Viljeltyjä vadelmia pystyn poimimaan joltain marjatilalta.Torilta ja tutuilta olen muut marjat ostanut ihan suosiolla,ja omassa pihassa on herukoita ja yksi karviaismarjapensaskin.

Kävin äsken koirien kans 45 minuutin rantalenkin,oli aika kylmä tuuli siellä rannassa,olis pitänyt laittaa talvitakin alle vielä kauluhuivi,pipo sentäs oli ja hanskat.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-10 08:11:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
En muuta lenkkiä eilen tehnyt,kuin sen aamupäivällä.Päivä meni taas entiseen tapaan,käytiin sentään kaupassa miehen kanssa,kun oli tullut töistä.

Alkoi haukottaa vaille 24,äkkiä hampaan pesulle ja yökkäri päälle,sit piti vielä odottaa,että koira syö...sillä on kiva tapa alkaa syömään siinä vaiheessa,kun minä menen nukkumaan.Ja valojahan ei voi sammuttaa,ennenkuin hän on syönyt mahansa täyteen ja tullut sänkyyn,koska ei näe enää pimeässä hypätä,vaan alkaa narisemaan sängyn vieressä...vähän saattoi jo minun unet mennä ohi,otin sit Tenox 10 mg ja melatoniinin ja ehkä puoli 1 aikaan olen nukahtanut,heräsin klo 6,kun olkkarin kello löi,sit valvoin seitsemään ja jotain koiranunta,kuulin taas kahdeksan lyönnit ja nousin ylös 8.30.En varmaan edes nukkunut tuon kuuden jälkeen...

Tänään on iltavuoro,enpähän möllötä taas sohvalla koko päivää ja iltaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-10 09:36:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
:)
Huomenta vaan sinulle !
On ne koirat kummia. Monesti omani tekee niin, että aamu ruokaa ei syö. Ja kun ilta päivällä mennään ulos, on mulla jo kengät jalassa, niin hän menee ilman mitään kiirettä rouskuttamaan hyvin hitaasti nappuloitaan.
Tai jos syökin aamulla, ja menen vaikka vessaan lopettaa syömisen. Pitäisi olla seura neitinä vieressä. Mutta...jos on mitä tahansa muuta tarjoolla ku nappulaa, ne hotkii nopeesti.

Minä nukahdin sohvalle ja sänkyyn menin klo 4.30. Ja kumma, nyt heräsin vasta 9.40. Tuntuu kuin päivä olisi jo puolessa :lol:
Taas on kylmä ilma, koska se kesä tulee?

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-10 20:19:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Tulin just töistä,ihan kiva iltavuoro oli,hyvä työporukka onneksi.Töihin mennessä minua taas ahisti ihan kamalasti...mikä ihme minulla on :?: Otin sit tänään vähemmän kilpparilääkettä,eli klo 6 Lio, klo 10 Thyroid (iltapäiväannos pois kokonaan) ja klo 17 Lio,jos vaikka olen liikatoiminnalla...vaikka lämmöt on kainalosta olleet viime päivinä 35.5-36...

No,kohta saunaan ja sit onki taas viikko vapaata...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-11 07:25:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Alkoi eilen väsyttää puolilta öin ja menin nukkumaan,no eipä uni tullut,ennenkuin joskus kahdelta...en ottanut Tenoxia,etten jää taas siihen koukkuun,otin vain Melatoniinin.Aamulla heräsin joskus puoli 8,en ainakaan muista aiemmin kuulleeni kellon lyömistä...ja nousin ylös.Mies nukkuu vielä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-11 08:35:39 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-03 10:55:56
Viestit: 26295
Tuolla Marjolassa taisi lukea, että ottaa Tenox 30mg kun on paha unettomuusvaihe. Mietin, että sulla menee 5mg, niin oisko siinä varaa suurennella annosta jos tuo ei tepsi.

Jos sun lämmöt on tuota luokkaa, niin et sä varmaan liikatoiminnalla ole... Mulla se hetkellinen liikatoimintaolo oli kyllä niin epämiellyttävä, että sen todella tunsi, olin ihan toimintakyvytön, pulssi lähellä sataa, täysi ruokahaluttomuus ja pelkkää makaamista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-11 10:32:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Ooo kirjoitti:
Tuolla Marjolassa taisi lukea, että ottaa Tenox 30mg kun on paha unettomuusvaihe. Mietin, että sulla menee 5mg, niin oisko siinä varaa suurennella annosta jos tuo ei tepsi.

Jos sun lämmöt on tuota luokkaa, niin et sä varmaan liikatoiminnalla ole... Mulla se hetkellinen liikatoimintaolo oli kyllä niin epämiellyttävä, että sen todella tunsi, olin ihan toimintakyvytön, pulssi lähellä sataa, täysi ruokahaluttomuus ja pelkkää makaamista.

Olen ottanut Tenox vain 5-10 mg ihan siitä syystä,etten tule riippuvaiseksi,koska minulla on siihen herkkyyttä...tässä joku vuosi sitten meni Tenoxia yhteensä 60 mg yössä useamman kk ajan...merkkaan aina kalenteriin,mitä uni-ym.lääkkeitä käytän ja kerran sit satuin tarkemmin katsomaan...eli olin ottanut jo pitemmän aikaa nukkumaan mennessä 20 mg,sit aamuyöstä herättyä toisen 20 mg ja sit 4-5 aikoihin herättyä kolmannen 20 mg...tästäpä sitten aloinkin itseäni vierottamaan...

Ja en siis ota joka yö nyt tätä unilääkettä,valvon mieluummin ( :?: ) muutaman yön silloin tällöin,kuin nappailen joka yö Tenoxia,muuten kohta saisinkin nostaa annosta,kun alkais tehot mennä.

En tiedä,miksi nuo lämmöt on,mitä on...mutta luulen,että osa tästä ahistuksesta saattoi olla liikatoimintaa,oli muutenkin sellainen levoton olo.Ja nimenomaan sellainen olo,että järki sanoi,että jätä yksi annos väliin...

Nyt tässä sohvalla rönöttäessä pulssi on 70 ja kainalolämpö 36.2...otin aamu-Lion vasta 7.30 kun nousin ylös.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-12 07:49:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Noh,eilinen päivä meni ihan sisätiloissa,vaikka olin ajatellut käyväni koiralenkillä...mutta en vaan jaksanut :!: Sain sentään yhden keittiön pikkukaapin siivottua,laitoin vanhoja reseptejä ym.papereita ison pinon roskiin.Syötiin miehen kans äitienpäivän kunniaksi kaupan gluteenitonta pakastekakkua...päivälliseksi paistoin perunoita ja broileria...

En ole jaksanut oikein minkäänlaista dieettiä nyt pitää,yritän edes gluteenittomasti elellä.Ei ole karppia eikä paljon muutakaan.

Ja viime yönä valvoin taas kolmeen ja ylös nousin klo 8 :smt087 Olin ottanut Tenox 5 mg joskus 1 maissa,ei mitään vaikutusta,nousin sit ylös ja nettiin tietysti...

Ja täällä sataa vettä...mitenkä sitä koiralenkille...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-12 17:16:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Vettä satoikin koko aamupäivän,lähdettiin ulos joskus puoli 1 ja tein 50 minuutin koiralenkin,vauhti ei kyllä ollut mikään reipas...Väsytti tosi paljon ja ennen neljää oikaisin sohvalle vähäksi aikaa.Minä olen nykyisin jatkuvasti väsynyt.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-12 21:13:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Tänään jäi päivällinen syömättä...oli kyllä nälkäkin jossain vaiheessa,mutta ei vaan tehnyt mieli syödä.No söin sit iltapalan.Tehtiin illalla miehen kans 40 min.koiralenkki ja just tulin saunasta :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-13 07:58:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
Kuinkas se yö meni?
Täällä aamu alkanut taas niin kosteana, tihkuu vettä ja niin on kovin harmaata :(
Niinhän lupasivat sateita, koviakin. Että kahden päivän aikana sataisi kuukauden vedet kerralla. Mutta jo viikon lopuksi aurinkoa tulossa.
En niin aurinkoa rakasta mutta olisi jo kiva päästä uusia kesä vaatteita pitämään. Niitä kun sisko toi isot kasat.
Mukavaa päivää sinulle :smt052

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-13 08:19:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Huomenta santikka ja muutkin :D

Otin Tenox 10 mg ja menin klo 24 nukkumaan,ajattelin että pakko saada nukkua...nukuinkin aamuseitsemään ja nousin sit ylös...nyt taas väsyttää...yritin pötkötellä tässä sohvalla,mutta eihän se virkistä...

Täälläkin harmaa sää,ei taida sataa kuitenkaan(vielä).

Lähetään tänään tyttären ja tytöntytön kans käymään minun isän vaimon(eli lesken) luona Pohjanmaalla,junalla mennään ja huomenna tullaan takaisin yöjunalla.Mitenkähän siellä nukun(tai valvon...) :?: Viimeksi kun oltiin siellä,valvoin aamuneljään...

Pitäis alkaa pakkaamaan...

Ja kiitos sinullekin mukavaa päivää :smt052


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-13 09:02:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Voi,
oikein mukavaa reissua ja ei varmaan tarvitse aurinko voidetta mukaan pakata :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-15 12:48:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-02-15 19:57:15
Viestit: 1316
Reissu tehty ja ihan mukavaa oli,tosin paino noussut 2 kg ja en saanut unta,niin jouduin turvautumaan taas Ketipinoriin...eli otin toissa yönä ketipinor 25 mg:sta puolikkaan ja Tenox 10 mg,sit viime yönä k 1/2 +t 5 mg.En jaksa enää nuita valvottuja öitä ja yrittää nukkua ilman lääkkeitä...

Ja mieliala on nyt entistä pahempi...ihan kamala olo :smt088 :smt087 kävin koirien kans 40 minuutin rantalenkin aamupäivällä,ei auttanut yhtään tähän oloon...nyt vaan oon taas tekemättä mitään,kun en pysty mitään tekemään.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 794 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 135 36 37 38 39 40 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)