karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:29:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-02 12:13:29 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Aamiainen
- 3 kananmunaa voissa paistettuna
- Iiso kuppi kahvia kermalla

Liikunta
-Sauvakävelyreippailua 1h

Lounas
- Kanaa, papuja, porkkanaa, parsakaalia oliiviöljyllä
- Vadelmaa, mustaherukkaa, mustikkaa, manteleita, pellavansiemenrouhetta, psylliumia

Iltapala
- Kreisibailaamista, liikaa, aivan liikaa punaviiniä
- Ehkä jotain pientä suolaista e-koodia ja tärkkelystä. Toivottavasti maltillisesti, mutta kerranhan tässä vaan eletään, joten ei heitetä kirvestä kaivoon, sillä tuntuma on että sitä tullaan vielä pihahommissakin tarvitsemaan...

Huomisen haaste
- Darramätöt karpisti, ála Lieminen excellent!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-03 17:10:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Sunnuntai
-Ihan päin sitä itseään. Himputin alkoholi!

Ainut positiivinen asia tässä on se, että huomenna on maanantai.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-04 20:34:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Maanantai
Aloitin uusvanhassa työssäni puolen vuoden tauon jälkeen. Oli melko mukavaa ja meidän tiimihän on ihan huippu! Ruokailut menivät nappiin.

Töiden jälkeen pingoin salille. Huhkin reilu puoli tuntia. Darra oli jättänyt jälkensä ja meno oli hieman tahmeaa. Hiilari vajeet eivät näkyneet tekemisessä vielä.

Aamiainen
-3 munaa paistettuna voissa
-Hieman eilistä nautasikaa seassa
-Kahvi kermalla

Lounas
-Kanaa ja lampaan pyöryköitä (nämä Sevillassa eli Lambissa oli varmasti jotain hiiliä sidosaineena)
-Salaattia oliiviöljyllä

Illallinen
-Nautasikaa
-Majoa
-Porkkanaa
-Paprikaa

Kalorit veikkaisin alta 2000?

Otan tavoitteeksi pienentää rinnanympärystäni. Nyt se on 93,5cm. Vaakaa en edes vilkaise.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-05 13:19:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Tiistai
Nälkä. Vaikka söin äsken.

Aamiainen
-3 keitettyä munaa, voita seassa
-Kahvia kermalla

Lounas
-Shanghai-kananuijia
-Majoa
-Paprikaa ja kukkakaalia

Ehkä on niin, että olen syönyt liian vähän. Hirvittää ajatus, että tästä pitäisi lähteä vielä alakerran salille 16.45 :O Taidan mennä suoraan kotiin, syödä jotain ja painua lenkille vaikka vettä tuleekin aika mallikkaasti.

Vaihdan kerman kookosöljyyn kahvissa. Yrjöttää aamuisin tuo kerma.

Illalla vielä karjalanpaistia ja kaalia voissa paistettuna.

Kalorit paukkuu varmaan yli. En jaksa vielä aivan kiinnittää niihin täydellistä huomiotani.

Ps. Milloin toi sade loppuu?

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-05 19:01:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Tiistai jatkuu

Päivällinen
-Karjalanpaistia ja majoa
-Salaattia oliiviöljyllä
-Desi kermavaahtoa mustikoilla
-Kalorit:liikaa

Menin silti salille ja tein puoli tuntia ylämäkikävelyä semi-intervallisti. Jaksoin ihan hyvin vaikka oli nälkä.

Tuntemukset toisena päivänä ovat vielä hyvät. Toinen päivä tosiaan, heh heh. Mutta vois sitä paskemminkin mennä?

Ai niin! Tein siemenleipää: kananmunia ja erilaisia siemeniä sekaisin. Maistuu siemeniltä, nautitaan runsaalla voilla.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-06 11:54:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Keskiviikko

Aamiainen
-2 munaa, n. 100g nautasikaa
-Kahvia kermalla

Lounas
-Nautasikaa majolla
-Kaaleja, tomaattia ja paprikaa oliiviöljyllä

Toistaiseksi tunnelmat ovat edelleen hyvät, ei hedaria, ja vatsakin toimii (ummetusta odotellessa) En tiedä olisiko eiliset mustikat edesauttaneet aamuista vatsan toimintaa?

On jokseenkin ihanaa syödä vain 3 krt päivässä. Vähemmän happohyökkäyksiä ja paremmat hampaat, eikö vain?

Koska nykytilanteeni on melko hyvä (jonkun verran lihasmassaa, mutta silti kiinteytyksen tarpeessa), on minun mitä luultavimmin alettava laskemaan kaloreita. Joka on rasvan kanssa jotenkin hankalaa? Tai ei sanota, että hankalaa, vaan haastellista.

Muutan ensi viikon jälkeen exerssaisseja myös niin, että teen kahtena päivänä 2 tunnin reenin ja vklnä reilun tunnin lenkin. Tämä siksi, että minulla olisi myös viikolla vapaa aikaa. Ma ja to reenaillaan!

Oppimisprosessi tämän kaiken suhteen on pitkä tie. Se pitäisi muistaa. Joskus sitä vaan tuppaa unohtamaan... En haluaisi asetella mitään time limitteja - toisaalta, jos vois vetää biksut päälle hyvillä mielin ensi Toukokuussa Alanyassa, olisin tyytyväinen.

Mitähän muuta piti vielä kirjoittaa... Hmm... Nyt ei tule mieleen. Ehkä palaan asiaan vielä myöhemmin tänään!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-06 19:17:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Keskiviikko

Palaanpa vielä kerta sillä uhkasin.

Töissä vetäsin vielä kahvin kookosöljyllä ja kävin salilla 20min crosstrainerissa. Välillä vähän enempi vastusta ja välillä vähän vähempi.

Päivällinen
-Reilu 100g nautasikaa, kaaleja, tomaattia, paprikaa
-4 pientä palaa siemenleipää, melko runsaasti voita

JA NÄLKÄ ON AIVAN JÄÄTÄVÄ!

Olen syönyt yli kulutukseni. En tiedä missä mättää.

Mutta en aio luovuttaa. Loppuelämäni tulee olemaan viljaton.

Kiitos hei!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 08:47:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Torstai

Huomioita
-Tuntuu että kananmunat tulee aamuisin korvista ulos? Samoin kermakahvi. Kerma on kohta loppu, ehkä siirryn siihen kookosöljyyn sitten.
-Otan turkkilaisen jugurtin mukaan, koska yksinkertaisesti tarvitsen jonkun välipalan ennen urheilua. Turkkilaista ja marjoja siis. Sekaan manteleita ja siemeniä.
-Olo on virkeä ja uni tulee melko hyvin illalla.
-Vatsa ei ole toiminut tänään, ummetus on tainnut iskeä. Tämänkin vuoksi on hyvä vetää vähän marjoja ja siemeniä.
-On hyvin todennäköistä, että siirryn enempi paleo-tyypiksi.
-Eilen nälkäisenä kaupassa irtokarkit huutelivat nimeäni. Niiden tuoksu oli huumaava! Mutta en sortunut.

Aamupala
-4 munaa paistettuna teelusikallisessa voita
-Kahvi kermalla, n. 3 ruokalusikallista kermaa

Lounas
-Koipireittä
-Kasviksia
-Majoa
(Eilisen koipireiden nahat vedin eilen sitä peratessani, koska JÄÄTÄVÄ NÄLKÄ)

Kun pääsen töistä, vedän 2dl turkkilaista jugua ja sitten 20 cashewpähkinää. Kalorit näiden jälkeen koko päivän osalta ovat varmaan n.1500?

Illalla lenkille, vähintään 20min. Intensiteetti sen mukaan mitä jaksan.

Lenkin jälkeen koipireisi ja salaattia kaaleista, tomaatista, paprikasta. Ehkä myös biitti siemenleipää runsaalla voilla... Kalorit päivän osalta n. 2000.

Kaloreita on laskettava, ei siitä mihinkään pääse. Koomakulutukseni on n.1700kcl. Arvioisin että ilman liikuntoja koko päivän ajalta se on reilu 1800?

Mietin myös mahdollisuutta kokeilla tietynlaista pätkäpaastoa. Tai ei se mitään paastoa ole. Söisin vain joku päivä viikosta, esim. sunnuntaisin, 1000 kaloria. Muina päivinä voisin vetää 2000. Jos urheilen 5 krt viikossa, se olisi ehkä ihan ok? Mutta asiaa pitää pohtia. Ensin pohditaan, sitten huhkitaan. Vai miten se meni?

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 10:46:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Hei!

Mustikka ei ole paras marja, jos ummettaa. Se kovettaa vatsaa ja sitä käytetään enemmän ripulin hoitoon. :) Itse käytän magnesiumia, joka pitää vatsan toiminnassa. Ja sehän auttaa paljon muuhunkin. Todennäköisesti sinullakin se on käytössä, koska liikut paljon. Otan kaksi tai kolme magnesiumtablettia illalla ja aamulla vatsa toimii kellontarkasti. Syön myös paljon kasviksia, kokonaisia, kuorellisia manteleita ja hasselpähkinöitä, avokadoa muiden rasvojen lisäksi. Juothan tarpeeksi, sekin auttaa ummetukseen.

Itse syön kovempien treenien alle omenan tai jonkun muun hyvän hiilarilähteen. Se auttaa ainakin minua tosi paljon sekä itse treeniin että palautumiseen ja sen hiilarit kuluvat saman tien liikkuessa. Toki nämä ovat ykslöllisiä juttuja. :)

Ja minä olen myös sitä mieltä, että jos on oikeasti nälkä (eikä vain mieliteko), pitää syödä. Vaikka sitten pussillinen niitä manteleita. Minulla ne vievät nälän 6-8 tunniksi, jos joskus joutuu olemaan niin kauan ilman kunnon ruokaa. Proteiini ei minulla pidä nälkää niin hyvin kuin rasva. Kuitenkin liikut paljon, joten tarvitset myös sitä energiaa. :)

Ja jos joku ruoka-aine ällöttää, älä ihmeessä käytä sitä. :) Itse laitan kahviin punaista soijamaitoa, koska kookosöljyn mausta en pidä ja kerman laitan mieluummin jugurtin sekaan. :)

Ja muokkaan vieläkin: pisti silmään tuolla aloitusviestissä psyllium. Jos syöt sitä jostain syystä sellaisenaan (eli ei leivonnassa tai ruuanvalmistuksen osana sitovana ainesosana), pitää juoda viellä normaalia reilummin. Se jos mikä ummettaa, koska se sitoo nestettä suuria määriä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 11:36:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Eikä, joku vastasi! Hurjaa! :)

Nesteitä tulee nautittua aikas paljon, veikkaisin neljää litraa. Ja tää oli tosiaan ensimmäinen päivä karppauksen alkamisen jälkeen, kun juttuja ei tullut ulos samalla tapaa, kuin kaurapuuron jälkeen.

Tuota, jokseenkin noloa, mutta magnesiumia ei ole. Pitääpä käydä hakemassa sitä. Ja etenkin, jos se auttaa vatsan toimintaan, koska sitä tuntee itsensä samantien paksummaksi, jos ei tavara liiku :D

Hmm... Mitähän marjaa sitä kannattaisi sitten imeskellä, jos mustikka on poissa laskuista? Mansikkia? Punasta viinimarjaa on pakkasessa reilu satsi.

Nämä ruoka-aine ällötykset on hassuja, aamulla ällöttää ja nyt jos olis sisäfilettä kanttareillikastikkeessa, tanssisin ripaskaa! Juustoja tekee myös mieli, mutta kalorikammoisena en ole vielä uskaltanut niitä ostaa. Tässä siis vaarana se, että syön KAIKEN. Koska sellainen mä olen ollut, kaikki tai ei mitään ;)

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 12:35:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Kirjoitit: "Ja tää oli tosiaan ensimmäinen päivä karppauksen alkamisen jälkeen, kun juttuja ei tullut ulos samalla tapaa, kuin kaurapuuron jälkeen"

Hyvä huomio! :) Karppaus vaikuttaa juuri siten, että koska ruoka on "puhdasta", oikeaa ruokaa, sitä tulee uloskin paljon vähemmän kuin hiilarihöttöruokavaliolla. Mutta jos on selkeää ummetusta, tuo magnesium on varmaan paras apu. Itse syön marjoista eniten juuri mustikkaa, koska sitä pakkasessa on eikä se aiheuta vaivoja.

Jos hiilarirajat ovat sinulle tarkkoja, voit katsoa Finelistä (http://www.fineli.fi/topfoods.php?compi ... 0g&lang=fi), missä on eniten ja vähiten.

Juustot ovat ihan parasta karppaajan ruokaa! Monihan täällä karppilassa ei laske kaloreita ollenkaan ja silti laihtuu. Minusta nuo syömäsi ruuat vaikuttavat kevyiltä liikuntaasi nähden, mutta en tosin tiedä, millaisia annoskokoja harrastat. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 12:45:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Mä syön ummetukseen liotettuja luumuja vaikka niissä onkin enempi hiilareita ne silti toimii.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 13:02:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Hmm. No mun agenda tässä olis kuitenkin ehkä vähän vahdata noita kaloreja, koska laihdutettavaa ei ole paljoa. Tai siis, laihdutettavaa ei ole yhtään, kiinteytymistä sen sijaan löytyy jonkun verran. Tilanne ei ole siis missään määrin toivoton!

Ja tämän projektin tavoitteena olisi päästä eroon sokerihimotuksista. Ja siitä, että syö holtittomasti välillä montakin päivää putkeen. Oikeaa ruokaa myös mielisin syödä. Mitä vähempi e-koodeja, sitä parempi. Ja muuta semmoista.

Veikkaan että tarvitsen enempi hiilejä hyvinkin pian. En tiedä olisiko ne hyvä iskeä mukaan ennen vai jälkeen reenin.

Mutta ihmiskokeillahan kaikki selviää!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 13:11:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Kyllä mäkin kaloreita katson, että tulis vähintään 1500kcal (kooma n. 1600) tarkoituksena pudottaa n. 4kg ja vyötäröltä senttejä sais lähtee ainakin 10. Sokerihimotuksista oon myös viimeaikoina kärsinyt etenkin viikonloppusin. Etenkin sipsit on mun heikkous, ei ollut silloin ekana karppiaikana kun vedin hiilarit niin alas - mielitekoja ei ollut. Liikuntana mulla on koirien kanssa kävely, ens keväänä ehkä salille.

Tsemppiä! 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 13:32:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Mukavasti menee tämä(kin) työpäivä kirjotellessa tänne, mutta minkäs teet!

Tsemppistä myöskin sulle wou! :) Paljon saa töitä tehdä, että pääsee vanhoista tottumuksistaan eroon, mutta näin se vaan menee... Mutta sulla on puhdonnut hienosti, onnea siitä! :) Mä oon ollut tasapaksu jo jonkun tovin, lihasmassaa on tullut salilta kyllä lisää...

Vklt on vaikeita myös täällä. Pahin vastustaja on irtokarkit, toiseksi sipsit. Molemmat on vaan niin taivaallisia! Kakuista tai leivonnaisista en niin välitä enkä limuista yms. Mutta noi kaksi. Voi tsiisus - to die for!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 13:38:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Paikkakunta: Turku
Ummetukseen oma reseptini on kahvi kohtuullisissa määrissä kookosöljyn kanssa ja hapankaali. Lisäksi nyt on kuvioissa myös kefiiri, josta vatsan pikkuotukset myös tykkäävät.

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-07 18:47:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Ja vielä sitten tätä torstaita...

Pakko vaan raportoida kaikki ylös, ei voi minkään!

Kävein hakemassa puhelimeni "huollosta" nälkäpäissäni. Puolisen tuntia sain odotella (oman asian hoitamiseen meni 1,5min...) Arvatenkin nälkä oli tässä kohtaa melko infernaalinen ja kävellessäni kotiin matkaani sulostutti kauniin keltaisena hohkaava Makuuni-kyltti. Nanosekunnin ajan mietin "Mitä jos..." mutta sitten muistin mitä sokerihumala saa aikaan ja menin kiltisti kotiin Lidlin kautta.

Lidl on jäätävä kauppa ruuhka-aikaan. Pahin kaikista. Pujottelin ihmisten läpi jugge- ja juusto-osastoille. Mukaan tarttui kreikkalaista, ementalia ja 74% suklaata.

Lohkoin suklaasta kaksi palaa bussimatkalla. Se oli muuten ihan perkeleen hyvää.

Päivällinen
-Kaksi koipireittä
-125g kreikkalaista jugua mustaherukoilla
-n.80g emmentalia

En vaan jaksanut mitään kasviksia, sorry. Kaloritkin paukkui tämän päivän osalta yli, mutta ainakaan en sortunut mihinkään roskaan.

En muista milloin olisin viimeks ollut näin nälkäinen 4 päivää putkeen :D Aiemmin kun olen karppaillut, kalorit on varmaan olleet lähempänä 3000, silloin ei ole ollut nälkä. Nyt kun vahtaan kaloreita on aivan JÄÄTÄVÄ nälkä. Pitänee lisätä proteiinia tähän touhuun heti huomisesta alkaen. Ja vähentää rasvaa :( Voi on maailman parhaimman makuinen tuote.

Eikun siis hetkinen, sokeri! Sanoinko mä just voi? Mitähän mulle on tapahtumassa...

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-08 11:24:59 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Perjantai
-Vatsa toimi jonkun verran aamulla, mutta silti aika nihkeää
-Aamulla oli taas nälkä. Oikeastaan nälkä oli jo, kun heräsin yöllä.

Aamiainen
-3 munaa, sikanautaa n.100g, ehkä vähempi. Voissa paistettuna
-Iso kuppi kahvia kermalla

Välipala
-Turkkilaista 170g, mustikoita ja mustaherukoit. Kookosöljyä snadisti
-Kahvissa vielä kookosöljyä

Jugge maistuu yyberhyvältä. Toivottavasti nämä välipalat auttaa tähän nälkäasiaan.

Teen vklnä ruokaa pakkaseen niin ei tarvitse sotkea keittiössä joka päivä (keittiö aivan pommin jäljiltä...)
Niin ja kanaa ajattelin alkaa vetämään taas enemmän. Siinä on kuitenkin melko vähän kaloreita ja proteiinia sitten tulee kuitenkin.

Nää kaloriasiat on jotenkin vaikeita. Nälkä on pysynyt samoilla kaloreilla huomattavasti helpommin, kun on vetänyt hiilejä. Nyt ei sitten ollenkaan. Outoa :O

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-09 08:25:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Lauantai

Eilinen oli kyllä suoraan sanoen täyttä helvettiä! :D Söin osan jugu-eväistäni ennen lounasta ja lounaan sitten puoli kahden aikoihin Sevillassa. Tarjolla oli burgereita, mutta otin vain salaattia, suolakurkkuja, cheddaria, tomaattia, majoa ja pihvejä. Pihveissä ja majossa oli varmasti ylimääräisiä juttuja, mutta ainakin sain syötyä tarpeekseni enkä tarvinnut enää ennen salia (16.30) mitään.

Salilla aluksi kiinnostus oli pyöreä nolla, mutta sitten hommat alkoivat jotenkin rullaamaan ja olin rykäisyn päätteeksi melko uuvuksissa. Hyvä fiilis.

Kotiin pääsin vasta seiskan jälkeen, söin vähän eväitäni, kanaa ja aurinkokuivattua tomaattia, mutta selkeästi liian vähän, koska niiden jälkeen ramppasin jääkaapilla ainakin kolme kertaa hakemassa juustoa ja metua. Taisi siinä mennä muutama siemenleivän palanenkin.

Nukkumaan mentiin hirveässä nälässä ja hedarissa ja kas kummaa, heräsin 6.30 käymään vessassa ja sittenhän se nukkuminen oli aika pitkälti siinä, koska mietin vain ja ainoastaan ruokaa...

Aamiainen
-3 munaa paistettuna voissa
-Kahvia kermalla
585 kcal
r 54,5g
p 22,4g
h 3,2g

Suuntaan pian kauppaan, koska tein eilen ruokasuunnitelman ensi viikolle neljäksi päiväksi. Perjantaina on pikkujoulut ja silloin aion syödä vapaammin etten päädy oksentelemaan pitkin duunikavereiden releitä :) Ensi viikko näyttää tältä:

Aamiainen
-3 munaaa
-3 siivua pekonia
-Kahvia kermalla (3 rkl)

Lounas
-150g broiskua
-100g lastenkoskijaa (hyi miten huonoa huumoria!)
-100g valkokaalia paistettuna pannulla
-50g kiinankaalia
-1/4 kurkku

Välipala
-50g juustoa
-50g metua

Päivällinen
-150g broiskua
-100g lastenkoskijaa (hyi miten huonoa huumoria!)
-100g valkokaalia paistettuna pannulla
-50g kiinankaalia
-1/4 kurkku

3 rkl voita chikuneiden ja kaalejen paistamiseen. Kaalien paistoa pitää varmaan jatkaa vähän vedellä, en tiedä riittääkö ko.määrä rasvaa niiden pehmenemiseen?

Töiden jälkeen meinaan vielä kippailla juoksumatolla/tehdä muuta cardiota 30min

1784 kcal
126,8 R
146,5 P
16,2 HH

Jos homma toimii noin alhaisilla hiilillä (saanen epäillä ainakin salireenin osalta) miksen ko.systeemiä voisi jatkaakin. Tosin, jos en halua laittaa puolta palkkaani ruokaan, on ohjelmaa ehkä hiukan viilattava. Niin ja tahdonhan mä syödä myös sitä juggea ja marjoja, että ehkäpä tää voisi olla vaan kurinpalauttamista varten tai sitten tällaisia päiviä voisi vedellä aina välillä?

Nälkää lukuunottamatta olo on ollut hyvä. Kaksi kertaa kaupassa, nälkäisenä, irttarit himottivat, mutta muuten ei ole ollut sen kummempia mielitekoja. Normidieeteillä niitä tulee aina, viimeistään viikonloppusin. Olo on ollut kevyt, ei turvota eikä väsytä. Melko jees, etten sanoisi. Myöskin henkisellä puolella tää on ollut jees, tiedän etten tunge sen pahemmin kurkustani alas makeutusaineita yms skeidaa, vaan puhdasta, oikeaa ruokaa.

On kiva tuntea itsensä terveeksi.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-10 08:47:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Ensi viikon ruoat:

Kuva

Ompa pieni kuva?

Mittasin vyötäröni: 80
Ja lantioni: 90

Tänään on tiedossa äidin tekemiä etanoita, lihaa ja kasviksia isänpäivän kunniaksi. Illalla teen vielä lenkin, jos jaksan. Oon yrittänyt siivoilla täällä kotona, kun poikaystävä on ollut kipeänä. Joskus kyllä toivon sen lurjakkeen geenejä: 195cm ja 87 kg ja voi syödä ihan mitä vaan lihoamatta. Meillä onkin yhteiset kuurit meneillään: toinen yrittää lihoa ja mä laihtua :D

Kuva

Sää on jokseenkin eeppinen. Aurinko paistaa hieman, ilma tuoksuu sähköiseltä, ihan kuin olisi lunta tuloillaan ja tuulee aivan perkeleesti, hyvä että partsin lasit pysyy paikoillaan...

Tänään siis vielä ohjelmassa eväiden tekoa huomiselle ja valopallojen askartelua. Vaatekaappikin pitäisi käydä läpi ja heittää kaikki turha trikoo roskiin. Ehkä se jää ensi viikonloppuun.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)