karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:15:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-12 08:45:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
No niin.

Sunnuntaihan meni ihan lekkeriksi! :D Porukoilla syötiin isänpäivän kunniaksi ruokaa. Olisin voinut valita hyvin, mutta nälkäisenä en sitten valinnut. Perunaa, leipää, muutama fasun sininen. Mustikka-lime-juustokakkua, joka oli taivaallista (mun veli on maailman paras kokki) Tästä intoutuneena hain vielä Filmtownista 400g irtokarkkeja :D

Pienissä morkkiksissa lampsin lenkille vielä illalla. Se oli kyllä hyvä juttu. Reippailin reilun tunnin. Vahingot maanantaille ehkä pienentyivät siinä hieman?

Eilinen meni taas hienosti, ruokasuunnitelmassa en aivan pysynyt, mutta kalorit olivat ok. Salia vielä illalla ja kotiin puolikuolleena.

Tänään heräsin kuudelta ja tein kookosöljyn ja manteleiden voimalla aamusalin. Irtosi ihan hyvin. Jostain kumman syystä samanlaisia voimien laskua ei ole tullut, kuin tuli vuosi sitten kun karppasin samaan tahtiin. Söin silloin kyllä huomattavasti enemmän. Voisiko tällä olla jotain merkitystä asiaan vaikka se hassulta kuulostaakin? :D Että syö enemmän ja jaksaa huonommin :D

Hyvillä fiiliksillä siis kohti jotain määränpäätä, illalla se on ainakin Ikea!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-13 11:52:34 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Keskiviikko

Back on track kolmatta päivää!

Tiistain syömäilyt:
-Kahvi kookosöljyllä, 10 kpl manteleita
-3 munaa ruokalusikallisella voita
-Broisku 150g, koskenlaskija 50g
-Kahvi kookosöljyll¨ä
-Graavilohta 100g ja 5 Ikean lihapullaa ja porkkanaa (btw, jos aikuinen ostaa lastenannoksen itselleen, se maksaa enemmän. Tästä saa tietää vasta kassalla, lisähintaa ei muualla mainita...)

Tänään sitten:
-Kahvia kermalla
-5 pekonisiivua
-2 keitettyä munaa

-Mustaa kahvia

[bLounaaksi:[/b]
-Broiskua koskenlaskijassa ja turkkilaisessa
-Tomaattia ja kurkkua

Samaa settiä välipalaksi.
Kalorit näiden jälkeen n.1400.
Iltapalaksi sauvakävelyn jälkeen metua ja juustoa ja jotain kasvia.

Kävin muuten vaa'alla: 85,9kg. Eli laihtumista ei ole tapahtunut ainakaan vaa'an mukaan :o
Mittailen ensi viikolla. Tai joskus. Pääasia on, että on hyvä olo, tuntuu hoikemmalta ja näyttää.

Mukavaa pikkulauantaita porukalla!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-11-14 10:35:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Torstai

Aamupala
-3 munaa
-3 pekonia
-kermaa kahvilla

Lounas
-Avokado
-Cashewpähkinöitä 10kpl
-Graavilohta 75g
-Tonnikalaa 75g
-Paprikaa, kurkkua, babyporkkanoita

Välipala
-Cashewpähkinä 15kpl
-Mustaherukoita 100g
-Kahvi kookosöljyllä

Kalorit näiden jälkeen 1500-1600, joten illalla ei pysty ihmeempiä. Ehkä kanaa, koska se on vähäkalorista ja täyttävää? Eilen kalorit paukkui kylläkin yli. Niin eikä tullut urheiltua, en vaan jaksanut. Nyt on kurkku kipeä, joten töiden jälkeen kutsuu sohva, Strath ja Carmosil.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-13 18:12:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Hohhohoooo!

Miltei kuukauden jälkeen ollaan taas täällä. Tuossa välissä tuli eleltyä virallisterveesti.

En vaan pysty ymmärtämään miten voi olla näin ylivoimaista pysyä ruokavaliossa, joka maistuu parhaimmalta ja saa olon tuntumaan virkeimmältä...

Noh, yritetään taas uudemman kerran! Tänään on siis takana ensimmäinen päivä karppausta. Hiilarit on aika vähillä, ei ole oikein ollut energiaa selvitellä mille tasolle ne kannattaisi nostaa. Vissiin niistä kannattaisi kuitenkin pysyä kaukana, koska olen niin perso sokerille ja vehnälle. Voi kirous sille, joka ne onkaan kehittäneet...

Olen syönyt paistettua kananmunaa, pekonia, kahvia kermalla, polar 15%, saunapalvia, majoa, cashewpähkinöitä, jauhelihaa, kurkkua, porkkanaa, paprikaa. Ja nyt munavoita ja jauhelihaa. Aineksia parempaan ei tällä hetkellä oikein ole...

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-15 11:19:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Oon kyllä aika hiton ylpeä itsestäni. Eilen oli kaveriporukan pikkujoulut, joissa viina virtasi ja tarjoilut pelasi. Söin kylläkin vähän karkkia ja sipsiä ja yhden minipizzan, mutta en yhtään enempää! Toki hiilarit paukkui yli, mutta selvisin illasta selvinpäin, joka vahvistaa näkemystäni siitä, että myös selvinpäin on mahdollista olla :D

Nyt ei ole darraa. Väsyttää toki, nukuin 5 tuntia, mutta urheileminen on mahdollista tänään! :) Siitä päästäänkin sujuvasti aiheeseen, että aion haastaa itseni vatsalihas-elämöintiin, jonka lopputulokset julkistetaan 11.1.2013. Tavoitteena on saada tämä:

Kuva

Kuva

Kuva

Näyttämään tältä:
Kuva
Kuva http://www.muscleandstrength.com/articles/freaky-abs-monster-guide-shredded-six-pack.html

No ei tietenkään aivan, mutta ymmärtänette pointin! ;)

Vatsalihakset tarvitsevat kehittyäkseen oikeanlaisen ruokavalion sekä tarpeeksi rankkaa ja vaihtelevaa treeniä. Abs are made in the kitchen taitaa päteä tässä. Koska en halua vielä alkaa kyttäämään kaloreita vaan syön silloin, kun on nälkä, haaste voi omalla tavallaan olla haastava. Mutta katsotaan mitä voi saada aikaan (näillä juhlapyhillä!) 27 päivässä.

Tuon ylimääräisen löllykän poistamiseen treenaan vatsoja 3 krt viikossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että lipsuvan mieleni johdosta kaikessa muussa treenissä voin joustaa paitsi vatsoissa. Toki yritän aerobisen lisäksi muutakin lihastreeniä, mutta en väkisin. Jos tämä ekspeerimentti aiheuttaa tuloksia, seuraava testin paikka voisi olla vaikkapa käsivarret!

Seuraavaksi näillä eväillä:
Kuva

Kohti salia ja ekaa vatsatreeniä!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-17 10:56:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Eilinen menikin sitten päin sitä itseään, hieman. Yllättäen en pystynyt hillitsemään itseäni enää puoli kahdeksan aikaan, kun kaveri kaivoi kaapista esiin Giflarit ja piparit. Söin kaksi Giflaria ja ehkä 7 piparia. Hiilarit paukkui yli, mutta kalorit ei. Tuudittauduin siis tähän ja annan eilisen olla. Thank kaaad ei tee mieli tunkea turpaan mitään paskaa!

Eilisen lounas:
Kuva

Tein sunnuntaina siemenleipää:
Kuva

Tässä on aika paljon tavaraa. kananmunaa, siemeniä ja juustoa. Maistuu hyvältä ja täyttää vatsan. Photobucket ei nyt jotenkin wörki, kuvat ovat massiivisia. Tutkaillaan tuota sitten kotona.

Vatsalihasremppa jatkuu huomenna reenin muodossa. Suunnittelin jopa ujosti käveleväni töihin, mutta saapa nähdä!

Lounaaksi jauhelihaa, tomaattia, parmesaania, avokadoa, majoja, juustoa ja metua. Syön 3 kertaa päivässä. Tuntuu toimivan.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-18 06:16:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Pikapäivitys ennen salille lähtöä!

Mentiin tosiaan poikaystävän kanssa puoli kahdeksan nukkumaan (salkkarit joulutauolla, ei siis missään nimessä muuten :D), vähän univelka taisi molempia vaivata.

Heräsin ekan kerran vessaan puoli neljä ja toisen kerran sitten puoli kuusi. Vetäsin huiviin ison kupin mustaa kahvia, kaksi munaa (voissa paistettuina, of koors) ja kaksi palaa siemenleipää metulla ja juustolla.

Kohta siis salille, teen nuo tavoite vatsat ja juoksen 20min.

Kuva

Ps. Saakutisti noita mainoksia photobucketissa! :0 Kiva kello 6.00, kun alkaa täysiä soimaan Heinekenin-mainos ja toinen yrittää nukkua tuolla makkarissa. Must love it!

Pps. Nyt on jo kiire, salille juoksee hän!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-19 09:06:43 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
On mennyt hienosti.

Olen syönyt 3 kertaa päivässä.
Kolmena päivän vissiin jo samaa ruokaa.
Munaa, pekonia.
Jauhelihaa, tomaattia, pinaattia.
Kanankoipea, avokadoa, majoa.

Nälkää en ole nähnyt.
Kaloreita en ole laskenut.
En ole juurikaan ajatelllut ruokaa tai himonnut varsinaisesti mitään.

Joulun tiedän menevän epäkarpisti.
Aatto ja joulupäivä, nuo murheenkryynit.
Mutta niiden jälkeen ruotuun.

Urheilut ovat menneet tavoitteen mukaisesti.
3 krt/vk.
Milloinhan viimeksi olen jumpannut noin vähän laikkarilla?
Mutta näin on parempi.
Ei tule stressiä.
Teen sen mitä olen suunnitellut.
En tee liikaa.
Totuttelen.

Ei toistaiseksi muuta raportoitavaa.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-19 18:34:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Hellurei ja hellät tunteet! Kohta se on tämäkin viikko lusittu taas töissä. Meneepä aika nopiaan! Meillä on huomenna joulupicnic osaston kesken, mä leivoin piirakkaa. Eka tuskailin, että tuleeko huomisesta failure, kunnes tajusin että voin leipoa karppiystävällistä piirakkaa! Tarjolla on ainakin jokunen juusto ja salaattia, joten mä voin sitten vetää piirakkani, salaattia ja juustoa ja katsoa, kun muut tukkii suonensa mun piirakalla ja sokerilla ;)

En tiedä pitäisikö ateriavälejä hiukan lyhentää, nyt syön 7.15, 12.30 ja 18.20. Nämä siis n.aikoja. Tuntui tänään viiden kieppeillä jo siltä, että nyt vois syyä jotakin...

Tätä nyt kuitenkin illalliseksi:
Kuva

100g jauhista
2 munaa
3 siivua pekonia
Salaattia, rucolaa, kurkkua, oliiviöljyllä

Jokseenkin menee järki tuohon photobucketiin, tai sitten tähän tekstikenttään, en tiedä kumpaan, mutta muokkaan kuvat aina 600 leveiksi ja aina tulee herja, että kuva on liian iso. Tämä päivittäminen vie aikaa, joka on harmillista, sillä kuvien lisääminen on kivaa ja niitä laittaisi mieluusti vaikka enemmänkin :/

Vaikka olo on energinen, koko ajan jotenkin väsyttää. Kai se on tuo pimeys, kun kerran kahteen viikkoon näkee aurinkoa. Harmi kun ei vedä kessua, silloin pääsisi ulos työpäivän aikana useampaankin otteeseen...

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-19 19:25:37 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Paikkakunta: Helsinki
Jos nälkä meinaa hiipiä, niin katso että saat tarpeeksi energiaa päivän aikana. Ruoan koostumus on tietty toinen asia.

TiasMarias kirjoitti:
Jokseenkin menee järki tuohon photobucketiin, tai sitten tähän tekstikenttään, en tiedä kumpaan, mutta muokkaan kuvat aina 600 leveiksi ja aina tulee herja, että kuva on liian iso.


Testailin hieman ja veikkaan ongelmaksi Photobucketia, koska pääsääntöisesti kuvan tunnistuminen näyttäisi toimivan oikein. 800 pikseliä pitäisi aina olla sallittu maksimikoko. Toivottavasti jaksat päivitellä, kivoja kuvia.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-20 21:53:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
chiman: Kiitos :)

Eerikin pippuri:
Kuva
(sanomattakin lienee selvää, että leipä jäi syömättä...)

Näin ne munat kiehuu:
Kuva

Partista ja mustaherukoita:
Kuva

Syömiset on menneet hyvin. Nuo edellliset ja salaattia, juustoja ja piirakkaa.

Jouluaatto ja Joulupäivä ahdistaa jo valmiiksi! :( Hemmetti näitä pyhiä! No ei auta itku markkinoilla.

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-21 19:49:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Lauantai.

Viikonloput on yleensä pahimpia, tekee mieli kaikkea skeidaa. Vaan eipä tee tänä viikonloppuna! Olen edelleenkin ihmetyksestä soikeana MIKSEN OLE JO SORTUNUT? Sortuminen on nääs mun juttu. Jos haistankin hiilihydraatin, olen valmis polvistumaan sen eteen. Sama sokerin kanssa. Irtokarkkien huumaava tuoksu! Haistoinpa sen muuten tänäänkin, mutta heti mieleeni pulpahti kuinka skeida olo karkeista tuleekaan. Puhumattakaan siitä mitä kaikkea ne sisältää... :roll:

Aamiainen:
Kuva

Kermakahvia voi vedellä viikonloppuisin, mutta ei treenin alle. Tulee oksuolo helposti! Nakit on tollasia aitoja, vanhan ajan nakkeja. Ei taida olla Vatajaa, mutta sisältää vähän hiilareita.

Lounas oli kebusalaatilla, pienempi annos kuin Eerikin pippurissa, mutta samaten 3,90e edullisempi :shock: Kovin vaihtelee hinnat ootko Itiksessä vai Forumissa (ylläri sinäänsä)

Illallinen:
Kuva
Taustalla Juhla mokaa ja vettä.

En oikein pidä tomaateista, vedin äsken nuo loput aamulta... Ulkomaalainen kurkkukin on kovin makeaa! Wingseistä huuhtelin turhat e-koodit veke, ja tulisuuden samalla. Lautaselle päätyi myös juustoa ja majoa. Loput chikunit jäi huomiselle.

Hienoa kyllä tämä ruokailu täällä, poikaystävä vetää pepsi maxia, jäätelöä, sipsiä ja karkkia. Hän on sellaista tyyppiä, joka ei lihoa vaikka voissa paistaisi. Toisaalta ärsyttävää, toisaalta aivan sama. Ei voi olla kovin terveellistä syödä joka päivä jotain paskaa? Kyllä hoikkakin voi olla sairas...

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-22 10:08:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Nyt on tullut pysyttyä karpisti taas yhden viikon ajan. Olen lueskellut lchf-juttuja ja seuraillut niitä facebookissa ja instagramissa. Näyttänee siltä, että pitää ottaa sanakirja.org käyttöön ja alkaa opiskelemaan ruotsia! :D Onneksi olen päässyt teinivuosistani sen verran yli, että nykyään koen jopa hyödylliseksi osata maamme toista virallista kieltä :p

Ohjelmassani pitäisi tänään periaatteessa olla intervalli+haaste vatsat, mutta asia on niin että mua huvittais lähteä vielä tänäänkin kaupungille katsomaan itselleni joku vaate maanantaiksi (ollaan menossa mutsin kanssa Vanhaan kirkkoon katsomaan Paulan joulukonserttia) ja tokihan saman koltun voisi pukea päälleen ensi lauantaina, kun ystäväpariskunta tulee meille ja mä loihdin meille 3 ruokalajin illallisen (tavoitteena hoitaa tämä homma mahdollisimman sniikisti niin, että teen koko aterian mallia lchf ja kerron vasta jälkkärin jälkeen miten asia on ;))

Niin ja tänne tietysti postaan kuvat annoksista!

Lauantaina on siis ohjelmassa myös jonkinasteista ryypiskelyä, mutta minähän en oikein moista voi kovinkaan paljon harrastaa. Illallisella lasi viiniä ja illallisen jälkeenhän olemme suuntaamassa katsomaan Hobittia, joten sen jälkeen baarissa sitten kossuvissyä (MALTILLA)

Aatto ja aatonaatto ahdistavat edelleen. En tiedä miksi. Ne ovat vain kaksi päivää elämästäni. Kaksi päivää tästä vuodesta. Kaksi päivää pitemmän aikavälin tavoitteesta. Kaksi päivää. Ehkä ahdistus liittyy siihen, että olen ollut nyt näin hienosti ja pelko perseessä kasvaa sen suhteen, että mitä jos käykin niin, että repsahdan enkä palaa ruotuun :O Koska kieltämättä päässäni on pyörinyt ajatus, että voinko tehdä tätä loppuelämäni? Samalla mieleeni putkahtaa leipä, puuro, light jogurtit, karkki, pasta, lisäaineet ja kauhistuin - enhän mä näitäkään halua!

Nään siis samalla aikaa karppauksen sekä mahdollisuutena, että uhkana. Mitä jos? Miksi jossittelen? Olen kuunnellut jonkun verran Katri Mannisen podcasteja ja harkinnut jo tovin, että ostan vip-jäsenyyden kutri.net:iin. Transformatiiviset valmennukset kiinnostavat ja olenkin joistain podcasteista tehnyt jo oivalluksia. Sen lisäksi Katri on jotenkin tarpeeksi höppänä, että häntä on ilo kuunnella :)

Olen miettinyt paljon itsekuria (miten sitä ei ole kuin tietty määrä per päivä joidenkin tutkimusten mukaan) ja kuinka pystyn tuntemaan vain omat ajatukseni. Jos mietin, että kaikki menee päin persettä ja joulu ei omalta osaltani lopu koskaan, niin tottakai niin tulee olemaan? Jos sen sijaan annan itselleni tehdä vapaita päätöksiä kaksi päivää ja sen jälkeen palata normaaliin ilman, että tästäkin asiasta tarvitsee tehdä jonkunlaista SUURTA DRAAMAA niin ehkäpä voin myös palata arkeen? Normaalisti. Smoothisti. Helposti.

Koska kummasta minulle tulee parempi olo? Joulutortuista, konvehdeista ja glögistä vai ruoasta, joka mahdollisesti on vain proteiinia ja rasvaa? Salaatti ja liha. Kumpi ruoka tekee minut onnellisemmaksi, yksinkertainen ja aito vai sekava, monimutkainen, runsas ja tekemällä tehty? Näin kun asiaa ajattelee niin ehkä voin Tapanin päivänä jo valita paremmin. Että oloni on parempi.

Tässähän kohtaa voisi tietysti heittää, ettei joulupöydästä tarvitse syödä kuin karpit jutut, mutta en vain jotenkin kehtaa alkaa kieltäytymään. Ei meillä siis ole mitään suuria ilotulituksia luvassa, mutta jotenkin nolottaa sanoa taas jälleen kerran: en mä syö leipää. Äitini tietää, että olen ikuinen laihduttaja. Hän suhtautuu mielenmuutoksiini niinkuin äitien kuuluu suhtautua: ymmärryksellä, äidin rakkaus ei koskaan lopu vaikka tytär päättäisikin yhtenä päivänä syödä vain oikeaa ruokaa, koska herkut lihottaa ja laihtumista tapahtuu vain, jos syö vähemmän kuin kuluttaa tai jos tytär päättääkin vältellä hiilareita, koska ne turvottavat ja saavat himoamaan herkkuja. Ja niin äiti ja tytär valitsevat ravintolan sen mukaan mikä tyttärelle sattuu sinä päivänä sopimaan. Lienee sanomattakin selvää, että mun äiti on maailman paras <3

Ensi vuonna mun joulu on karppi. Ensi vuonna olen ollut vuoden karppi ja silloin kaikki tietävät, että tyttö opetteli ruotsia ja luki kaiken läpi lchf:stä mitä vain tarjolla oli. Ja sitten ei tarvitse stressata siitä sortuuko konvehtiin vai ei.

Anywho, vähän pääsi ajatus laukkaamaan, pointtina oli siis vain tällä erää vuodattaa tänne, että saattaa käydä niin etten suorita suunniteltuja liikuntoja tänään(!) Haluan käydä katsomassa vähän sisustusjuttuja olkkariin ja tosiaan sen jonkun koltun itselleni. Olen viime viikolla liikkunut 3 kertaa :shock: Yleensä jos olen dieetillä, otan tavoitteeksi LIIKKUA MAHDOLLISIMMAN paljon, koska kulutus pitää maksimoida. Lueskeltuani hieman erilaisia tekstejä, alan kallistua siihen suuntaan, että parempi tehdä muutama kerta viikossa kunnolla, kuin monta kertaa ihan päin sitä itseään.

Ja tehdä nimenomaan niitä juttuja mistä tykkää, eikä vääntää väkisin jotain mistä ei nauti. Mä en esimerkiksi ole todellakaan mikään gasellikinttuinen maratoonari, mutta sen sijaan tykkään tehdä nopeita pyrähdyksiä. Tykkään myös painavista painoista. Miinuksena luonnollisesti pitkänä ihmisenä on selkä, joka kipuilee joka päivä. Ei siis mitenkään radikaalisti, mutta särkee silti. Alaselän fasettilukot menevät jumiin, koska perse ja reidet ovat niin jumissa. Ulospääsy tästä olisi venyttely, mutta jokainen voi tosiaan tässä kohtaa arvata paljon em.toiminta itseä huvittaa. Ja se on tyhmää! Olisihan se nyt viisasta venytellä ja foamrollata. Ehkä mä joskus opin?

Huh, tulipa avauduttua paljon! Nyt voisin yrittää siivota tätä läävää, jota myös keittiöksi kutsutaan ja sitten lähteä huitelemaan kaupungille! Hyvää ja pimeää sunnuntaita kaikille :)

Ps. Näin ne pekonit tirisee pannulla, jos kukaan ei tiennyt:
Kuva

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-22 10:20:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Mutku.
Itse olen ihmetellyt tätä pelkoa, ettei jouluna voi olla karpisti...
Syödä karpisti jouluruokia, helppoa?
Eli paaaljon kinkkua, rosollia, laatikoita.
Kyllä noita voi aika paljon syödä, jättää vaan pahimmat hiilarilähteet pois.

Eikä se jouluruokaaika niin pitkä ole...
Joulun jälkeen vaan taas tarkistaa linjaa.

Maukasta joulua, ja etenkin joulun jälkeistä elämää!
toivoo joulupukk...Eiku valepukki :smt111

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-23 23:31:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
iso isä: Niinhän sitä toki voisi yhtä sun toista ;) Hyvää joulua myös sinne, onneksi se on vaan kerran vuodessa!

Vedin äsken sitten miltei puoli kiloa irttareita. Olo on huono ja pienoinen morkkis vaivaa. Ajattelin aloittaa aamun pienellä jumpalla, kerta poikaystävä nukkuu varmasti minua pitempään. Hitto. Hiton karkit. Niitä ei tehnyt edes varsinaisesti mieli. Tiedän että sorruin pelkästä tottumuksesta. Koska nyt on tää loma ja pyhät nii nyt voi syödä. Huoh. Noh, baby steps...

Ei oikein inspiroi tämä joulu. Olis kiva vaan saada tämä pois alta. Ja lopettaa kaikki sosiaaliset suhteet. Istua yksin kotona ja olla henkeen ja vereen lchf. Lukea kaikki kirjallisuus.

No mutta, nyt tää menee taas tällaiseksi ruikutukseksi. Tehty mikä tehty!

Hyvää joulua kaikille :) Nurmi on vihreää ja pajut kukkii!

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2013-12-26 19:11:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-19 21:09:17
Viestit: 38
Ohhoh. Rasti seinään! Olin eilen jo karpisti, tästä päivästä puhumattakaan :O Jouluaattoiltana alkoi vaan jotenkin ällöttämään kaikki se sokeri ja päätinkin tsempata eilisen. Tarjolla oli kaikkea hyvää, mutta pidin pääni ja nyt on jo huomattavasti parempi olo.

Jouluaattona jumppasin vähän vatsoja, katsotaan jaksanko huomenna töiden jälkeen salille vai painunko suoraan ostamaan uusia verhoja olkkariin. Päivälliseksi tätä:

Kuva

_________________
"As for butter versus margarine I trust cows more than chemists"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ruokapäiväkirja.
ViestiLähetetty: 2019-05-07 15:48:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Olisi niin ihana tietää mitä sulle nykyään kuuluu <3


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)