karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-18 04:33:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1459 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 673 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-04 21:58:19 
Poissa
Aerobikarppi
Aerobikarppi

Liittynyt: 2010-10-12 15:46:22
Viestit: 2603
Paikkakunta: Lounainen
Liiterin rasvaisempi raejuusto on muuten aikasta POP :D

_________________
Karppielämää since 07.10.2010. Kestävyysurheilua kuntotreenailijan ominaisuudessa. kuntoamatööritriathloNISTI sekä mastertempoilija

Liksapäikky ---> viewtopic.php?f=42&t=60089


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-04 22:17:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-04-15 22:29:19
Viestit: 126
Paikkakunta: Salo
Hah juu ei taida olla mikään harvinainen ilmiö sitte ne tytöt. :D Jep kyl ton IF:n myötä on tullu lihakset paljon paremmin esiin, oma arvio ois bf jotain 8-10% luokkaa kun melkeen näkee jo 8-packin poikastaki tuolta :) hassuinta on vielä se että aerobista oon vähentäny törkeesti ja ainoostaan matalatehosta tehny lepopäivinä niinku hommaan vissiin kuuluu (Oli aluks tosi vaikeeta lähteä vähentämään sitä, tottunu juoksemaan pitkiä matkoja suht kovaa esim. 10km meni 36min) mut oli tosi vaikeeta sitä lihasta kerätä samalla ku veti aerobista ja oikeesti tuntu siltä niinku bf% ois ollu korkeempi noina aikoina O.o johtuiskohan kohonneesta kortisolista tai jstain en tiiä. :D Tosiaan kokeile jos siltä tuntuu, ite en voi muutaku suositella :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 01:20:31 
Poissa
punkkarikarppi
punkkarikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-05-05 09:41:08
Viestit: 1749
Paikkakunta: Kallio Ou Jea
Jou Ännii!

Tajusin just että olin 17v jotain 10 vuotta sitten :lol:

t. sydney-täti

ps. unohda ne steroidit :smt019

_________________
Melbourne is a tropical London!


Kun paino ei putoa -> scrollaa sivu alas

iHerb-neitsyille ekasta tilauksesta 5 taalaa pois koodilla KOS418


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 07:40:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
niinuliinu kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:
Raejuustokaurapuuro kera marjojen... :shock: mulla tuli just pahoja muistoja mieleen.. :lol: kyllä voi siis totaallisesti kyllästyä :lol:

Täytyy osata pitää tauko enne ku kyllästyy ni sitte taas voi jatkaa kunnes pitää uude tauon ;)


Hahah, totta kait tämäkin. :lol:

Tuota rasvaisempaa raejuustoa en oo vielä uskaltautunut maistamaan. Kauhukuvat raejuuston syönti ajoilta on varmaan niin vahvat. :lol: Maistuuko kovinkin paljon erilaisemmalta jos joskus olisin hurja ja kävisin ostamassa? Ainakin sen rasvaisempi rahka on mun suurta herkkua entisenä rahkan suurkuluttajana..

sorruitko anni juustoon.? :wink:

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 08:55:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-10-05 15:11:27
Viestit: 509
Mulla on se ymmärrys että IF ei ole lihaksenhankintaan mitenkään paras mahdollinen systeemi, vaan nimenomaan rasvaprosentin pudottamiseen. Eli jotta ne lihakset tulisivat paremmin esiin, niitä täytyy siellä alla ollakin jonkin verran. Jos lihasta halajaa, niin eipä siinä ole muuta kuin tasaisesti ja riittävästi ruokaa ja nousujohteista, pitkäjänteistä treeniä. :) Meillä naisilla homma on joka tapauksessa verkkaista, joten ihan parissa kuukaudessa ei älyttömiä tuloksia voi odotella (joskin aluksi toki niitä tuleekin enemmän silmissä nähtävästi).

Tsemppiä treeneihin. Muista nyt syödä riittävästi äläkä keskity liikaa ulkonäköön. Elämässä muut asiat ovat lopulta paljon tärkeämpiä.

_________________
It's so easy not to be aware of the fact that, you know, life is good. - R.Waters


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 13:25:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-18 20:05:37
Viestit: 177
Tulin minäkin painamaan tassunjälkeni tänne. :smt039
Sulla on ihanan positiivinen asenne elämään. :D

_________________
Valokuvapäiväkirjani


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 15:06:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Hui kauhee, kun täällä on käynyt lössiä! Moi känkkis ja kiitti paljon - positiivisesta asenteesta en (aina) tiedä, nyt tuntuu olevan aika hyvä fiilis päällänsä :wink:

Mä heräsin vasta yhdeltä :lol: Ei tullu uni illalla taaskaan, kiitos siskojen, ja asiaa piti edistää musiikilla ja luonnon poppakonsteilla (valeriaana) niin, että vihdoin ja viimein pääsin unten maille kello neljä aamuyöllä... Joku tässä nyt taas on, että uni ei ota tullakseen. Ei pitäis stressistäkään olla kiinni.

Mutmut, asiaan. En sortunut juustoon, vaikka mieli teki :mrgreen: Sen sijaan söin ekstrana pari omenaa ja lihaa ~200g, jotain paistia. Tänään ajattelin kyllä pitää rytmin, mutta muokata vähän aterioita. Ehkä heittäydyn niin villiksi, etten syö puuroa ollenkaan :shock: Lidlin rasvaisempi raejuusto on ihan hyvää, ei lainkaan tavallisen fätfriin makuista. Mun sydämeni kuuluu silti edelleen Keso-raikulle, se on vaan niin hyvää :smt049

sydney, voi VITSIT sä oot kalkkis! :lol: Eikäko oikeesti. Oon luullut sua nuoremmaksi, oot jotenkin sen oloinen - ei sillä, että mikään käpy oisit nytkään 8) Hehaahöö... Mä unohdan steroidit ja keskityn syömään. Se on kivempaaki!

Kiitti Ozone (taas!) ja Stash kommenteista! Kysyin siskolta tuosta IF:stä vielä ja se sanoi, että idea on vissiin juuri rasvanpoltossa ja sen myötä pienemmän rasvaprosentin saavuttamisessa, koska keho on paastotilassa l. polttaa rasvaa suurimman osan vuorokaudesta. Mulla on kyllä lihaksia (joo oikeesti!) mutten tiedä, onko niitä esiteltäväksi asti vielä :mrgreen: , joten toi IF voisi olla ihan potentiaalinen kokeilu myöhemmässä elämässä kun sitä muskelia on kertynyt enemmän. En halua (lue: jaksa) ottaa paineita syömisestä tai sen suunnittelusta niin paljon kuin IF ehkä vaatisi, kun tuntuu nykyisessäkin olevan tekemistä. Joten teen vielä niin kuin parhaakseni näen eli YRITÄN syödä edes kulutukseni verran, treenata kovaa ja se kroppa muokkaantuu siinä sivussa jos niin tekee. Ei turhia paineita, oon liian vanha semmosiin :wink: Sen verta kuitenkin haluaisin kommenttia asiantuntevammilta, että onko liiallisella aerobisella suoranainen vaikutus siihen, että lihas ei kasva niin paljon? Siis muulla tavoin kuin sillä, että aerobinen kuluttaa energiaa --> vaikeampi syödä yli kulutuksen tai kulutuksensa verran. En muistaakseni löytänyt Pakkikselta vastausta tohon...

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 18:36:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Huips, minkä lenkin teinkään äsken!

GFG:n oikeaoppisen välipalan (kuusi ohutta joulupiprua ja omena) jälkeen pinkaisin otsalamppuineni pihalle, lämmittelyjuoksut kerhotalolle ja siellä seuraavanlaista settiä:

4 x 10 kyykkyhyppy
3 x 10 blaster push up (poimittu täältä)
3 x 8 bulgarialainen askelkyykky


Loppulämmöt juosten. Aikaa kului yhteensä 40 minuuttia. Hyvä treeni! :D

Onneksi en mennyt lupaamaan mitään lenkkejä teille eilen, en varmaan olisi lähtenyt. Liikunnasta katoaa hohto, jos sitä ei voi tehdä koska haluaa/miten haluaa/missä haluaa. Tai jottain.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 18:51:14 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Voi luoja sä oot energinen :lol:

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 19:07:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Mutku on hyvä fiilis! :mrgreen: Tän energian kun vielä sais kanavoitua kouluhommiin niin tosi jees, yksi kirjaraportti pitäisi palauttaa ensi viikon torstaina enkä ole edes lukenut koko kirjaa... Raportissakin ehkä 100 sanaa. Ei vaan inspiroi :^o

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 21:35:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
anniem kirjoitti:
Liikunnasta katoaa hohto, jos sitä ei voi tehdä koska haluaa/miten haluaa/missä haluaa. Tai jottain.


Naulan kantaan. Ja just siks mä en juuri liiku. Siis treenimielessä. Paitsi lomilla. Viikonloppuna pitäis kyllä repästä joku reeni.

Leppoisaa loppiaista!

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 23:02:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-04-15 22:29:19
Viestit: 126
Paikkakunta: Salo
Jeps noinhan se kutakuinki menee ja sitte vielä siinä on se paaston tuoma etu lihaksen kasvattamiseen, jaksaa uskomattoman hyvin reenata + kohonnu insuliiniherkkyys yms. (jos haluaa tietoa tosta vielä lisää ni tosiaan toi leangainsin kehittäjä on aika haka perustelemaan kaikki sen uskomattomat väitteet. :D) ja voihan tota muuten sitte tehä tolla ''recomp'' mallilla mitä itseasiassa suurin osa noista ton metodin käyttäjistä tekeekin, eli reenipäivinä +20% kulutuksen kalorit ja lepopäivinä sitte -20%, tavallaan lihoo lihasta ja laihtuu läskiä, siitä siis johtuu noitten uskomattoman alhanen rasva % ja samalla lihasten kasvattaminen. Tosiaa itekki perehdyin tohon pikkuhiljaa pala palalta täsä syksyn myötä, koska ei sitä kaikkee tietoa vaan voi sisäistää nii lyhyessä ajassa. Ymmärrän kans ton niin hyvin ettei halua alkaa säätelemään mitään suurempia muutoksia ruokapuolellakaa ja ottaa siitä stressia, nytku säkin oot vissiin sen saanu vasta aika lähiaikoina kuntoon? Itellä ainakin tuottaa just samalla tavalla vähän vaikeuksia arvioida edes oma kulutus ja tavallaa syö aina varuiks ''vähän'' alle, aika pelleilyä ja tietty jotku päivät sit menee vähemmällä stressaamisella mutta ei tosiaankaa sitä kultasta keskitietä ja täysin tervettä suhdetta siihe safkaa oo vielä löytyny. :e


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-05 23:19:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Kukkopilli, sano mielummin että "Viikonloppuna voisin tehdä jonkinlaisen treenin, jos mieli tekee". Toteutuu todennäköisemmin :mrgreen: Muksaa loppiaista sulle ja muille kans!

Ozone kirjoitti:
Jeps noinhan se kutakuinki menee ja sitte vielä siinä on se paaston tuoma etu lihaksen kasvattamiseen, jaksaa uskomattoman hyvin reenata + kohonnu insuliiniherkkyys yms. (jos haluaa tietoa tosta vielä lisää ni tosiaan toi leangainsin kehittäjä on aika haka perustelemaan kaikki sen uskomattomat väitteet. :D) ja voihan tota muuten sitte tehä tolla ''recomp'' mallilla mitä itseasiassa suurin osa noista ton metodin käyttäjistä tekeekin, eli reenipäivinä +20% kulutuksen kalorit ja lepopäivinä sitte -20%, tavallaan lihoo lihasta ja laihtuu läskiä, siitä siis johtuu noitten uskomattoman alhanen rasva % ja samalla lihasten kasvattaminen. Tosiaa itekki perehdyin tohon pikkuhiljaa pala palalta täsä syksyn myötä, koska ei sitä kaikkee tietoa vaan voi sisäistää nii lyhyessä ajassa. Ymmärrän kans ton niin hyvin ettei halua alkaa säätelemään mitään suurempia muutoksia ruokapuolellakaa ja ottaa siitä stressia, nytku säkin oot vissiin sen saanu vasta aika lähiaikoina kuntoon? Itellä ainakin tuottaa just samalla tavalla vähän vaikeuksia arvioida edes oma kulutus ja tavallaa syö aina varuiks ''vähän'' alle, aika pelleilyä ja tietty jotku päivät sit menee vähemmällä stressaamisella mutta ei tosiaankaa sitä kultasta keskitietä ja täysin tervettä suhdetta siihe safkaa oo vielä löytyny. :e


On toi IF kieltämättä TODELLA monisäikeinen juttu :mrgreen: Taas tänään luin tuota Berkhanin lokia ja totesin, että nuo on kyllä uskomattoman tiukassa kunnossa, joten koko homman toimivuudesta ei ole mitään vastaväitteitä. Ja kieltämättä mua houkuttelee tuollainen tulosten saaminen "helposti"... 8)

Oma syömishäiriöhistoriani on kokonaisuudessaan aika lyhytikäinen, sillä sairastuin yhdeksännen luokan alussa (tällä hetkellä olen lukion toisella). Vasta viime vuoden puolella - ensin lihottuani 10kg ja laihdutettuani ne taas pois - ja innostuessani liikunnasta olen alkanut ymmärtää syömisen tärkeyden ja yrittänyt löysentää pipoa myös ruokavalintojen suhteen. Aiemminhan se oli kauhea morkkis ja paasto heti, jos söin jotain herkkua, mutta nykyään tunne ei ole enää noin vahva. Toki yhä vahdin kaloreita ja jätän ns. "pelivaraa" kuten sinäkin noiden syömisten suhteen etten vallan _paisu_, mutta tilanne on silti paljon parempi kuin esimerkiksi vuonna 2011 alkuvuodesta, jolloin saatoin helposti elää yhdellä pussikeitolla ja porkkanalla päivässä. Mä uskon, että se terve suhtautuminen ruokaan löytyy vielä, niin sulla kuin mullakin! Elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin ruoka ja kalorirajat :)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 10:48:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Voi mun - sanonko mikä? No hanuri!

Joku vei taas eilen mun unet. Kävin tylsyyksissäni 25min/3,6km yöjuoksulla (käsittäköön kukin tämän miten haluaa) ja sen jälkeen nukahdin joskus yli kello neljän. Paskempi juttu, sillä tänään pitäisi jaksaa nähdä kavereita i Åbo ja ehkä vähän shoppailla jotain treenivaatteita ynnä muuta - ihan vaan siksi, koska mä oon ne ansainnut. Mun mielestä 8)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 11:05:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Siel päin on vissiin hyvä juosta? Itse ei pariin päivään oo uskaltanu ku on nii hirmusen liukas tuolla... :shock:
Toi syömishäiriöjuttusi on kuin melkein suoraan omasta elämästäni... :( Jonkinlainen kultainen keskitie on vielä löytämättä. Sitä odotellessa. :smt049

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 11:39:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Maanteiden pinnat ovat kohtuullisen jäättömiä ja niissäkin kohdissa, joissa jäätä on, pystyy varsin hyvin lenkkeilemään :) Eka mä luulin, ettei pysty, mutta eihän tuolla edes voi liukastua vaikka juoksis miten! Inhaa (ja toisaalta helpottavaa) kuulla, että olet ollut samassa tilanteessa :( Keskitien löytäminen on aina se vaikein, mutta silti hyvinkin mahdollinen. Tsemptsemp :hug:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 11:59:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
anniem kirjoitti:
Voi mun - sanonko mikä? No hanuri!

Joku vei taas eilen mun unet. Kävin tylsyyksissäni 25min/3,6km yöjuoksulla (käsittäköön kukin tämän miten haluaa) ja sen jälkeen nukahdin joskus yli kello neljän. Paskempi juttu, sillä tänään pitäisi jaksaa nähdä kavereita i Åbo ja ehkä vähän shoppailla jotain treenivaatteita ynnä muuta - ihan vaan siksi, koska mä oon ne ansainnut. Mun mielestä 8)

Neiti käy ylikierroksilla :smt026 Koitas jostai kohin rauhottaa eloa ja saad nukkuneeks...ei tee psyykelle pidemmänpäälle kovin hyvää varmaankaan :-k Ansainnu kyl oot...ostele ja nauti joka sekunnista \:D/ :hug:

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 12:32:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-18 20:05:37
Viestit: 177
Tuttua tuo ylikierroksilla käyminen, unettomuus on ollut riesana joulukuun alkupuolelta saakka. Nyt alkaa jo tympiä. :?
Ihanaa ja rentouttavaa shoppailureissua, kavereiden näkeminen piristää aina. :D

_________________
Valokuvapäiväkirjani


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 12:49:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Take a chill pill, girl? :mrgreen: Ehkä mun pitäis joo. Ei oo kivaa tällanen yöelämä, varsinkin kun tietää pakkostopin sille tulevan jo ensi viikolla. Mietin, että pitäisköhän käydä ostamassa valeriaanat ihan vain varmuuden vuoksi, jos unitilanne ei kohennu siskon lähdön jälkeen. Ois ainakin jotain, jolla taata se rauhoittuminen.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 13:16:04 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
En tässä nyt koko päiksyä lukenu (palaan tekeen sen myöhemmin, nyt lähen kohta askarteleen itelleni lounasta...) et ihan vaan tän vikan sivun kurkin, mutta voisko univaikeuksilla olla yhteyttä liikuntaan? Siis mulla ainakin liikunta piristää niin, että vaikeuttaa helposti unensaantia. Tietyissä määrin parantaa unen laatua, mutta liiallisena tai väärään aikaan tehtynä sit taas aiheuttaa haittoja.

Mutta palaan takasin myöhemmin tänää, ku oon vähemmän nälkänen ja jaksan selailla koko ketjun!

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1459 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 673 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)