karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 02:00:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1459 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 573 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-01 21:17:54 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-05 22:50:49
Viestit: 10793
Paikkakunta: mettän keskellä
Mäki tuun tuota liikkumismotivaationtapaista täältä imemään :roll:

Niinku Marsu sanoi, "tarvettahan ois aina, mutku ja mutku".


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-01 21:44:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Heipat Zeebralle, Teijalle, Marsulle ja (piti luntata...) Lörpölle!

Mun oli pakko laittaa kuva mun uudesta karvahatustani avatariin, se on niin söpö! :smt050 Ostin Vilasta -50% alennuksella eli 13 eurolla. Kovin lämmin ja pörröinen on hän.

Höh, mä muistelisin että pähkinän kaltainen tyyppi olisi noissa keskusteluissa kirjoittanut... Niinuliinun mä bongasin kanssa 8) Ja kun tarkemmin ajattelen, niin olisinhan sultakin voinut kysyä noista treeneistä ja ruokailuista ja yleisestä sujuvuudesta, mut tulit onneksi itse kertomaan niin mun ei tarvinnut. Kiitti! :smt049 Mä meinaan vähän ajattelin, kun mulla on ongelmia ruokailujen säännöllisyyden kanssa, että jos ottaisi ton tyyppisen ruokavalion treenin oheen ja lisäilis rasvoja, jättäis pottuja ja muita pois jos tuntuu pahalta jne. Motivois myös olemaan ilman karkkia, kun päivän ruokalista on etukäteen suunniteltu :mrgreen:

Ilta mennyt vettä litkiessä, jos mun joulupöhöt lähtis liikkeelle. Olo ei kyllä tunnu pöhöttyneeltä, siis ihan oikeesti :shock: Vinot vatsat tuntee nahan läpi selvästi ja kun hiukankin vetää vatsaa sisään, lonkkaluut paistavat lanteilta. Voiskohan se kaikki tullut ylimääräinen olla silkkaa lihasta ja siks olo ei tunnu läskiltä? :lol: Haha. You wish.

Tää häipyis pikku hiljaa iltapalalle ja unten maille, huomenna on päivä uus. Öitä!

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-01 22:20:20 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Liittynyt: 2011-07-21 21:47:43
Viestit: 5916
Nythän mä vast hokasin et tännehän sä oot muuttanut,muille maille vallan 8) Hyvä näin,tässä osiossa ei ole tullutkaan pahemmin vierailtua niin nyt korjaantuu sekin puoli ja jos vaikka se liikkakärpänen muakin pääsis purasee näin sun siivellä :lol: Toivotaan näin :mrgreen:

_________________
Redheads Do It Better :smt049


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 09:29:41 
Poissa
rysäkeppi
rysäkeppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-12 07:59:53
Viestit: 1299
anniem kirjoitti:
Vähintään-sana on vaihdettu sanaan maksimissaan pakkopullaantumisen estämiseksi. Ei saa juosta liikaa, muuten rupee suorittamaan. Eiks vaan, Janne? :wink:


:smt023 Juuri näin ! :smt023


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 17:10:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Moikka Marjo (ja Janne kans) :hug:

Plääh! Vesisade tuli ja veti lumet mössöksi niin, että tämän päivän lenkistä ei tullut mitään. En tasan juokse tollanen mömmö jalkojeni alla, nih [-( No kotitreenailin sit vähän miesten punnerruksia, vatsoja monella eri tapaa, kyykkyä, selkää ja dippejä. Kahvakuula heilui loppuun ja minitreenin kestoksi kellottui 20 minuuttia.

Muuten en oo kyllä saanut sit mitään aikaseksi :mrgreen: Heräsin keskellä yötä pohjekramppeihin ja kun sain unen päästä kiinni uudelleen, niin olikin jo iloinen keskipäivä. Nyt vähän arvon, että lähdenkö kylille kavereita moikkaamaan vai jäänkö möllöttämään kotiin ja juomaan kahvia. Hmm...

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 17:29:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Jos jäät kotiin kahvittelemaan, oon messissä :D

Onkin vasta kolmas kuppi tänään, hyvinhän tämä rajoittelu skulaa... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 17:36:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Mulla vasta toinen, cheers! :mrgreen: Tosin tää taikakahvi on aika iso satsi, yhteen mukiin saa 0,4l kahvia...

Hei btw, NIINU! Jos luet tätä, niin kerro lisää siitä GFG:sta ja sen jälkeisestä Litestä. Kerro kaikki :lol: Rupeen inspiroitumaan true bodariksi ton kohta starttaavan GFG-haasteen ja Jutta & Superdieetit -ohjelman myötä kato. Tekis mieli kokeilla sitä ruokavaliota ainakin jossain määrin soveltaen tai sit ihan kunnolla.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 20:49:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
anniem kirjoitti:
Mulla vasta toinen, cheers! :mrgreen: Tosin tää taikakahvi on aika iso satsi, yhteen mukiin saa 0,4l kahvia...

Hei btw, NIINU! Jos luet tätä, niin kerro lisää siitä GFG:sta ja sen jälkeisestä Litestä. Kerro kaikki :lol: Rupeen inspiroitumaan true bodariksi ton kohta starttaavan GFG-haasteen ja Jutta & Superdieetit -ohjelman myötä kato. Tekis mieli kokeilla sitä ruokavaliota ainakin jossain määrin soveltaen tai sit ihan kunnolla.
Ai JOS luen tätä :shock: :lol: Siis mitä mie nyt kertosin...tarkat ruuat ja määrät tarkkoina ruoka-aikoina ja hyvin tarkat treeniohjelmat joita pitäs hyvin tarkkaan toteuttaa :smt040 Mie tykkäsin siitä et kaikki ol niikus iha valmiiks mietitty,senkusta vaa toteutti...noh kute sanoin että korvasin kasviksil ne perunat sun muut,mut muuten tein kute neuvottii. Tykkäsin myös GFG foorumista. Litessä ol kans tarkat ruuat ja määrät mut niit ol sitte eriksee laihduttaville ja ylläpitäjille jne...siihe mihi liitty ni sai sen mukaa ohjeet joita sitte pikkase muuteltii Bullin ohjeen mukaan...ne ei siis pysyny kokoajan niis alotusmääris tms. Itekkii taas mietin jotta jos käis iha piruuttaa vetäsee gfg:n tai ainaki pikkase sinnepäi...sais tän herkkulipsumisen pois ja rytmit syömisiin takas :mrgreen: Oon tietty iha gaamee ihmine ku tääl sivustoil tuo Juttailuu kehun,mut kehun kiusallanikii ;) Ehkä ainut miinus miust tuos ol se että ainaki miul se ruoka ol kokoaja mielessä...iha ku se ei ois nytte :whistle: YV:llä voisin vaikka enepikii tästä höpötell' siulle *wink wink* Mie muute juon jo aamusin 2-3 Taikamukillist kahvii plus sitte pväl "hieman"lisää :smt118

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 21:34:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
niinuliinu kirjoitti:
Ai JOS luen tätä :shock: :lol: Siis mitä mie nyt kertosin...tarkat ruuat ja määrät tarkkoina ruoka-aikoina ja hyvin tarkat treeniohjelmat joita pitäs hyvin tarkkaan toteuttaa :smt040 Mie tykkäsin siitä et kaikki ol niikus iha valmiiks mietitty,senkusta vaa toteutti...noh kute sanoin että korvasin kasviksil ne perunat sun muut,mut muuten tein kute neuvottii. Tykkäsin myös GFG foorumista. Litessä ol kans tarkat ruuat ja määrät mut niit ol sitte eriksee laihduttaville ja ylläpitäjille jne...siihe mihi liitty ni sai sen mukaa ohjeet joita sitte pikkase muuteltii Bullin ohjeen mukaan...ne ei siis pysyny kokoajan niis alotusmääris tms. Itekkii taas mietin jotta jos käis iha piruuttaa vetäsee gfg:n tai ainaki pikkase sinnepäi...sais tän herkkulipsumisen pois ja rytmit syömisiin takas :mrgreen: Oon tietty iha gaamee ihmine ku tääl sivustoil tuo Juttailuu kehun,mut kehun kiusallanikii ;) Ehkä ainut miinus miust tuos ol se että ainaki miul se ruoka ol kokoaja mielessä...iha ku se ei ois nytte :whistle: YV:llä voisin vaikka enepikii tästä höpötell' siulle *wink wink* Mie muute juon jo aamusin 2-3 Taikamukillist kahvii plus sitte pväl "hieman"lisää :smt118


No sori, siis "KUN sä luet tätä" :mrgreen: Kiitti kun jaksoit kertoa, ja kerro ihmeessä lisää (tuloksia, oliko kovin rankkoja salitreenejä/ruokavalio siinä Litessä kun siinäkin vissiin olit?, miten paljon Jutta&Bull oli yhteydessä Lite-asiakkaisiinsa ja ihan kaikkea muutakin) yksärillä! Jos säkin otat GFG:lla pari viikkoa, niin kyllä mäkin taidan 8) 16.1 vissiin alkaa uusi jakso, mut oiskohan se 4vkoa eikä 2vkoa, en muista... Olin viime vuonna pari viikkoa tolla kuurilla itekin ja ne dieettiruoat on sinänsä tuttuja ja tiedän, että systeemi pelittää, mutta tarvis vaan vähän vertaistukea että jaksais paremmin :lol: Ja sit taas se laihduttajien ruokavalio ei pidemmän päälle oo hyvä kun siinä on liian vähän rasvaa, niin jos vaikka oisit niin kiva ja vilauttaisit vähän jotta mimmonen Lite-ruokavalio oli, että jos siitä ottais kanssa hiukan mallia jatkoon? :smt083 Mut joo, jutellaan yksärillä lisää, tää on mielenkiintoinen aihe!

Täällä mun päiväkirjassa saa kehua GFG:ta, kun minennoo mikään fanaattinen karppi muuteskaan... :lol: Ja toi Taika-muki on muuten erittäin hyvän kokoinen kahvimuki. VIHAAN juoda sellaisista pienistä desin kahvikupeista jossain häissä/hautajaisissa/tmv, se on yks hörppy ja kahvi on loppu! :evil:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 21:52:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Lenkkeilin sit kuitenkin sinne kaverille ja sen jälkeen nuokkarille (juosten), pelattiin korttia ja puhuttiin paskaa :mrgreen: Ihan kivaa oli. Nyt mä oon aika väskä, että jos yrittäis unille - tällä kertaa en haluis herätä aamuyön kramppeihin sit, tänks!

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-02 22:58:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 10:15:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-06-29 12:19:26
Viestit: 628
You can run, but you can't hide! Eli löysinpäs minäkin tänne :D

Hyviltä (ja jossain määrin tutunoloisilta :wink: ) kuulostavat sun tavoitteet, joten jään mielenkiinnolla seurailemaan, miten hommat etenee. Krampit on inhoja - oothan magnesiumit muistanut, kun kerran paljon treenailet ja silleen?

_________________
30-vuotias pienen pojan äiti. VHH:ta vuodesta 2010, juuri nyt lähinnä hyväkarppausta.

Mun päiväkirja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 10:31:09 
Poissa
kukkka
kukkka
Avatar

Liittynyt: 2011-03-20 13:33:11
Viestit: 1483
:smt031

_________________
"to dream is a gift / to love is divine / to dream is to be / to live is to shine"
Rimpula 6/12 Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 13:38:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Onkohan mulla noussut pissi päähän, kun vaaka näyttää plussaa mutta vyötärö ja muut mitat ei?

Ja niin joo, heippati kaikille! Anppa, magnesiumit on loppu, mutta hetkellisen helpotuksen toi purkista nautittu suola (kyllä, keskellä yötä - mun piilopullo sisältää rakeita :wink: ). Pitäis kaiketi käydä santsaamassa sitäkin jossain vaiheessa...

Tänään teemana puntti. Sit mä kanssa päätin, että aloitan sen GFG:n ja testaan, josko sillä sais ittensä jonkinlaiseen ruokarytmiin ja suhtautumaan ruokaan enempi energiana kuin jonain "vuoroin paha, vuoroin hyvä"-objektina.

Puurot nassuun ja baanalle kohtapian, huips!

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 13:45:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-08-15 12:40:35
Viestit: 10065
Paikkakunta: Lappeenranta
Anni-energiapommi :smt049

_________________
"niin makaa kuin petaa"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 14:48:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-26 14:57:08
Viestit: 1772
Paikkakunta: Malta
Merkattu :smt006 Lueskellu sun vanhaa ruokapäikkyä myös mutta tainnut jäädä kommentit laittamatta joten korjattakoon asia nyt. Ihana muuten tuo sun karvahattu!

_________________
Kuva

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 18:10:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Tervetuloa vaan, kyllä tänne mahtuu! :)

Salilla ähkitty tunti, tai 55min. Viiden minsan crossailut loppuun kun muuta ei inspannu tehä.

Kyykky smithissä 2 x tanko, 5
Askelkyykky kp 1 x 10 (Ai mitennii kyllästyin kyykkäämään?)
Prässi 4 x 50, 60, 70 + kelkka

- Mä rakastan tätä vehjettä. Ens kerralla lisään painoja entisestään!

Viparit sivuille 2 x 4, vajaa 5

- Ennen tää oli mun suosikkiliike, nykyään en saa tuntumaa. Pitäisköhän vaihtaa toisiin vipareihin tai koittaa pienemmillä painoilla?

Hauiskääntö kp 4 x 5, 5, 6, 7
Ranskis kp 2 x 8.5, 10

Selän ojennus 3 x 15
Vatsarutistus 3 x 15
Jalkojen nosto 3 x 15

Alatalja 2 x 20, 25
Ylätalja 2 x 25, 30

(Eka lukema sarjoja, jälkimmäiset kiloja)

Edit. Ai juu, tein mä penkkiäkin! 3 x tanko, 5 ja 5. Oon ihan lössö :mrgreen:

Siinä se. Taljat alkaa maistua puulta, mieluiten tekisin jotain muuta treeniä selälle. Leuat unohtu tehdä, apua! Ens viikolla uudestaan, sillon pitää ottaa ekana asiakseen niiden treenaaminen.

Ruokavalio on pitänyt. GFG:n muonissa on oikeesti aika paljon syömistä, vaikkakin kalorimäärällisesti vähän. Vettä oon lipittänyt jo varmaan yli puolitoista litraa, jes! Kävin kaupan kautta ja ostin mansikoita rahkaan, nam =P~

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 19:49:44 
Poissa
Aerobikarppi
Aerobikarppi

Liittynyt: 2010-10-12 15:46:22
Viestit: 2603
Paikkakunta: Lounainen
^ prässi on mun favoritti :smt049 tän hetken inhokki on jättilläiskävely, varsinkin parit viimeset askellukset. Tosin sarjan jälkeen on lähes maailmanmestarifiilikset.

_________________
Karppielämää since 07.10.2010. Kestävyysurheilua kuntotreenailijan ominaisuudessa. kuntoamatööritriathloNISTI sekä mastertempoilija

Liksapäikky ---> viewtopic.php?f=42&t=60089


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 20:27:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
^ Jättiläiskävely, millaista se on? Kuulostaa luolamiesmäisen houkuttelevalta 8)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Lahjattomat liikkuu!
ViestiLähetetty: 2012-01-03 20:41:02 
Poissa
Aerobikarppi
Aerobikarppi

Liittynyt: 2010-10-12 15:46:22
Viestit: 2603
Paikkakunta: Lounainen
^ elikkästä, sopivan raskaat painot käsiin (itse vaihtelen fiiliksestä riippuen, otan joko 7, 8 tai 10 kg). Lähtöasento, jossa seisot ihan normisti. Sitten toinen jalka astuu eteen, hieman normaalia kävelyaskelta pidemmälle, taakse jäävän jalan polvi koskee lattiaa. Siitä sitten takana oleva jalka samalla tavalla eteen.

Tämä rääkkiliike kuuluu omaan kuntopiiriohjelmistoon. Teen 20 kävelyliikettä (laskettuna siten, että kummallekin jalalle tulee 20).

Tuossa tuo nopeasti selitettynä, juutuubista saattaa löytyä videota tekniikasta. Askelluksessa muistettava nostaa eteen menevää jalkaa siten, että reisi on vaakatasossa, sellaista ähellysharppomista :lol:

_________________
Karppielämää since 07.10.2010. Kestävyysurheilua kuntotreenailijan ominaisuudessa. kuntoamatööritriathloNISTI sekä mastertempoilija

Liksapäikky ---> viewtopic.php?f=42&t=60089


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1459 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 573 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)