2.10.2010Aamiainen klo 9.00- Tee 200g
- Kuohukerma 20g
Aamiaisen luvut- Kalorit 67
- Rasva 7
- Prode 1
- HH 1
Välipala klo 11.40- Heraproteiini 40g
Välipalan luvut- Kalorit 147
- Rasva 0
- Prode 33
- HH 4
Lounas klo 14.20- Kebabliha 300g
- Salaatti: kurkku, amerikansalaatti, tomaatti 250g
- kebabkastika 40g
Lounaan luvut- Kalorit 806
- Rasva 52
- Prode 77
- HH 8
Iltapala klo 20.40 - Possunsuikale 200g
- Kuohukerma 45g
- Sipuli 50g
- Vihreä papu 70g
- Voi 20g
- Kurkku 150g
Iltapalan luvut- Kalorit 742
- Rasva 58
- Prode 44
- HH 9
Päivän luvut yht
- Kalorit 1762
- Rasva 118
- Prode 154
- HH 21Tunnelmat- Tästä kohtapuoleen hölkötellen salille pidennetyllä reitillä, jospa sellasen pari kilsaa hölköttelis, niin ei tartte ku venytellä sitten salilla. Kahvihan oli taas kerran loppu ja meni teehommiksi, mutta meneehän sekin alas. Otin parit rasvanpolttajat valmarinin kaveriksi, nyt luulis soijaa pukkaavan

.
- Hölkkä sujui kivasti vaikka olikin pidempi reitti kuin ennen, vauhti ei päätä huiomannut, mutta ei se voikaan tässä kunnossa

. Ensimmäinen liike oli maastaveto, lämmittelyt meni ok, mutta sitten pikkasen raskaammissa raudoissa oli vaikeuksia. Parissa viikossa on pudonnut raiskaimmasta sarjasta 30g vekka, se millä tein muutama viikko sitten kutosen suorin jaloin putosi lattialle ja sieltä jalkojen koukistuksen jälkeen nousi, mutta ei todellakaan tyylipuhtaasti. Olen siis jättänyt vyön pois ja se selvästi vaikuttaa suuremmilla raudoilla, treenaan myös useammin ja pikkasen sitä aerobistakin tullut mukaan. Ei ne ruatamaaärät niin tärkeitä minulle ole, kunhan tässä pohdin mistä moinen mahtaa johtua, kun pudotus on kuitenkin aika suuri.
- Palkkari napaan ja perheen kanssa kävelylle tunniksi kahdeksi ja sitten maistuukin ruoka. Pitää taas hieman säätää määriä, että ei syö liikaa. Selvästi on sapuskan tarve hieman lisääntynyt lisääntyneen treenin myötä, mutta silti on hyvä pysyä kohtuudessa eikä sitä rasvaakaan tartte liikoja vedellä. Meikäläisellä rasvatkin ylittää helposti sen 200g ja prodet 150g.
- On se ihmisen mieli kummallinen kun olen ruvennut huomaamaan itselläni aatoksia rasvan suhteen, "onkohan se nyt kuitenkaan terveellistä syödä sitä rasvaa näin tolkuttomasti". Syvälle ovat juurrutettu VT:n ajatusmallit. Toki tälläisissä pohdinnoissa on hyvää se, että otan asioista selvää itse, enkä luota kenenkään sanomisiin. Muutenhan tämä elämä menee muiden seurailuksi ja sehän ei taida kuitenkaan tarkoitus olla.
- Olen nyt muutaman viikon käyttänyt lisäprodea treenin jälkeen ja osa kasvojen iho-ongelmista on palannut. Iho ei tunnu uusiutuvan yhtä nopeasti kuin pelkällä karpilla mentäessä ja se on kurja juttu se. Näppylää ja paukamaa pukkaa melkeen samalla lailla kuin hiilielämässä. Toki nuo prodejauheet on hyvinkin prosessoituja, mutta tälläinen vaikutus on silti aika yllättävä. Onkohan kenelläkään kokemusta jauheesta, joka ei tälläisiä oireita tee?
- Huomasimpa tuossa liikuntajuttuja kultakaloihin lisäillessäni, että tänään on liikunnalla kulutettu 1300 kaloria ja sapuskasta otettu vasta tuhannen, eli iltasella voi hyvin syödä pikkasen tukevammin

.
- Selvishän se pääsyy tähän voimattomuuteenkin, flunssaa se pukkaa ekaa kunnollista tälle syksylle. Finrex naamariin ja lepuuttamaan. Vaimo teky herkkusapuskan, mutta liian vähän rasvoja, mutta näillä mennään. Kaloritkin on kuin pikkuruisella naisella ja liikuntaakin hurjasti

. Huomenna lepäillään ja iltapäivällä kyläilemään, jos vain kunto kestää.