karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 05:11:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 772 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 739 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 12:11:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-25 22:50:16
Viestit: 603
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos, tuijakoo, tuosta reseptiosioon laittamastasi mantelileipästen ohjeesta. Tein niitä eilen, ja hyviä tuli. Tosin aivan erilaisia kuin olin kuvitellut: jotenkin olin siinä uskossa, että näistä tulisi ikään kuin rapeita keksejä, mutta tulos olikin pehmeä sämpylä... :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 12:43:48 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
Krisu!
Joo sinne vaan hakemus vetämään. Mäkin oon aikoinani rehkiny ihan tarpeeksi ton urheilun kanssa, ettei enää tarvi. Tuloksena mm. murtunut ja nyt näin vanhemmiten vihoitteleva sääriluu, nilkan nivelsiteet leikattu, silti yhä vaan nuljahtelee yms. pikku vaivaa. Eli urheilijat ne vasta sairaita onkin :lol:

*Kaneli*!
Juu, ne on hiukan sämpylän oloisia. Eiks ookki hyviä? Mä halkaisen aamuisin sellasen ja paahdan leivänpaahtimessa. Sulaa voi siinä päällä kivasti :wink:

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-24 10:58:27 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
24/2 la
Morgen kaikille!
Nyt on mun vaaka seonnu ihan vallan täysin. Tänä aamuna taas miinusta, nyt -200g eilisestä. Nyt on kolmen päivän aikana tippunu 1kg pois painoa. Eihän se viel koskaan ole näyttäny näin monena päivänä peräkkäin miinusta. Ei silti, en valita. Kyllä se siit pian tokenee :wink:
Piti hiukan tankata aamiaisella, kun tiedän jo etukäteen, että iltaruoka venyy vasta suht myöhäselle. Iltapäivästä meil on hommia ja sen jälkeen kun päästään kotiin, niin sit on viel sauna. Ei kerkee normiaikaan syödä. Mun mielestä päivän pääruoka syödään vasta saunan jälkeen, eikä ennen. Kuka sitä nyt täydellä massulla jaksaa löylytellä.
Aamupala:
2 kuumaa kananmunaa, ripaus suolaa ja kunnon siivu voita päälle. Voi luoja miten se maistuikaan hyvälle. Slurps! Voittaa karssut ihan 6-0! Lisäksi 1 mantelileipä, voita, salaatinlehti (muistin tänä aamuna) tomaatti, kurkkua, paprikaa, sipulinvartta ja metukkasiivu. 3 kuppia kahvia täysmaidolla + omega-3:t.
Iltaruoka:
Päivä venyikin pidemmäksi kun luulin. En jaksanu enää kotiintulon jälkeen muutakun käydä saunassa. Söin takassa paistettuja Vatajan grillimakkaraa 3 kpl, päälle sokeritonta dijon sinappia. 2 siideriä kyytipoikana. Hetki vielä pystyssä ja sit aa-tuti-lulla!
saldo
kcal 2125,9
prot 63,5
hh 14,7
rasv 132,4

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-25 13:01:59 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
25/2 su
Hyvää nimipäivää minä! :lol:
Ostin eilen Kalamata kp oliiviöljyä. Maistuipa se ihanalle. Tätä ostan toistekin. Onhan se hiukka kalliimpaa kun ne toiset, mutta laatu maksaa. Kyllä täytyy todeta, että nää karppiruoat on selkeesti tullu halvemmaksi kukkarolle, kuin se entinen ruokavalio. Pääasiassa käyn Lidlissä ostoksilla pari kertaa viikossa. Se on riittäny ihan hyvin. Partaäijää ja jotakin muita erikoisempia tuotteita joutuu hakee taviskaupasta. Lidl kun on mun lähipuoti. Vajaa kilometri on vaan matkaa siihen, niin jo senkin takia tulee shoppailtua siellä.

Aamupala:
Possunkylkisiivuja 60g ja 2 paistettua kananmunaa. 2 kuppia kahvia punamaidolla. Partaäijää 100g seassa vanilja-aromia ja marjoja. Mustikkaa ja vadelmaa. Yht. 60g
Iltaruoka:
Kehjttelin nauriista narina-laatikkoa (ohje karpit kokkaavat osiossa). Sitä pistelin reilun lautasellisen ja jälkkariksi 4 palaa 75% Trinidadia

saldo
kcal 1493,7
prot 58,3
hh 38,1
r 122,3

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-26 10:17:40 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
26/2 ma
Aamupala:

1 mantelileipä, munavoita, kurkkua, tomaatti, paprikaa 1 kpl vatajan grillimakkara. 3 kuppia kahvia täysmaidolla ja 1 mandariini + omega-3

Iltaruoka:
Eilistä narina-laatikkoa ja kebablihan jämät sekä salaattia. Omatekemää kookossuklaata 4 palaa

saldo
kcal 1498,4
prot 46,4
hh 36,9
r 123,2

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-27 12:02:31 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
27/2 ti
Aamupala:
3 kuppia kahvia täysmaidolla. 1 mantelileipä, munavoita 2 rkl, salaatinlehti, metukkasiivu, kurkkua, tomaatti, sipulinvarsi + omega-3
Iltaruoka:
Sen nauris-jauhislaatikon loput, kinkkikaalia, kesäkurppaa ja selleriä paistoin panulla, jossa olin sitä ennen paistanu kastikelihoja, eli rasvat oli tallella. Sekaan mausteet ja tilkka kermaa. Lisänä oli vielä kebablihojen jämät. Tänään siis tyhjensin jääkaapin kaikista jämistä. Jälkkäriksi oli voissa paistettuja omenanlohkoja ja kanelia sekä n.1 rkl hunajaa. Sen laitoin kahteen jälkiruokamaljaan. Omppujen päälle laitoin suklaapalan sulamaan ja tein raejuustosta, partaäijästä ja kermavaahdosta, vanilja-aromilla maustettuna, sörsseliä, joka korvas mulla jäätelön. Ihan sika hyvää :lol:

saldo
kcal 1535,9
prot 47,1
hh 33,3
r 133,3

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-27 13:07:06 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Paikkakunta: Maaplaneetta
Voihan kukkelsbergeri sentään! Unohdin sun nimpparit! Kauhiast pohdin sunnuntaina, että Tuija? ihan varmasti tunnen jonkun Tuijan - mutta ei sitten vaan lanttu leikannut että tuijakoohan se mielessä pyöri. Joten myöhässä, mutta kumminkin....
    Onnittelut
    ja mukavaa
    tätäkin päivää!
    Kuva Kuva Kuva


Missä mitoissa olet nyt? Minä en ole uskaltanut ees mittanauhaa käyttää, mutta hameen kaulus tuntuu välillä aika väljältä, ajoittain. Vaaka sen sijaan näyttää edelleen sitä reilua 7 kymppiä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-27 23:58:56 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
No hei naapuri!
Kiitos kiitos!
Joo, en itekään muistanu omia nimppareita ennekuin tytär soitti ja onnitteli #-o
Mä en vielä mitoista tiedä, kun maaliskuussa vasta mittailen, mutta ei ne ainakaan kasvanu ole, jos vaatteisiin on uskomista. Paino heiluu siinä 70-71kg. Taitaa olla tää meitin kilojen karistus kyllä tosi pitkää pinnaa kysyvä operaatio. Ei meinaa sitte tippuu millää. :?:
Perustetaan uus klubi. Laitetaan sen nimeksi EI VAAN PUTOO :lol:
Toisaalta, on mulla senttejä lähteny koko aikana makeet 35cm. Vaikka sitä kuinka tietää, että lihakset painaa enempi kun läski ja ne lihakset on tullu aivan selkeesti esiin, ja jopa kasvanukin, sekä mitat on kaventunu, niin silti sitä vaan ihmettelee huuli pyöreenä, kun paino ei vaan putoo kun sen vaivaset 500g/kk, vaik miten päin olis. Olen nyt muutaman päivän hiukan vähennelly protkuista ja nostanu hiilarit max 40g/vrk. Oon päikkyynkin kirjaillu ylös päivän saldon. Katellaan nyt vähän aikaa mitä tapahtuu. Josko mä olisin syöny prodea liikaa, kun se on pyöriny siellä 70-80g/vrk ja joskus on menny ylikin. Lihasten kasvu saa jo piisaa. Läski vaan pois niiden päältä, niin näyttää hyvälle. Mulla on näije läskien alla ihan suht sirorakenteinen naisimmeinen ja sen mä kaivan vielä takasin. :wink: Rasvaa saa jatkossakin mennä alas kurkusta ihan reippaasti. Nälkää en nyt kaipaa tähän kuvioita sotkemaan. Kyl tää tästä. Kohta tulee kevät ja päässe pihalle tonkii maita ja mantuja. Josko ne kilot siitä sit häviäis johonkin, kun ei niitä jouda vahtaa :wink:
Kiva kun kävit kylässä! Käy jatkossakin höpisemässä täällä mun kanssa :smt006

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-28 09:16:33 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
28/2 ke
Aamupala:
1 mantelileipä, munavoi, salaatinlehtiä, kurkkua, tomaattia, paprikaa, metukkaa ja oltermannia. 1 kananmuna voilla. 2 kuppia kahvia, kuohukerma-täysmaitoseoksella + omega-3.
Iltaruoka:
Texmex-kanaa 1 rintapala, kukkiskaalia, parsakaalia ja papuja höyrytettynä yht. n. 300g voisulalla. Loput eilisestä jälkkäristä ilman omenaa. Seassa 1 rkl kaakaojauhetta ja kookosöljyä 1tl.

saldo
kcal 1589
prot 81,5
hh 39,1
r 122,6

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-02 14:13:31 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
1/3 to
Aamupala:

Eväänä 1 mantelileipä, voita, metukkaa, juustoa kurkkua ja tomaattia. 2 kuppia kahvia kahvikermalla
Iltaruoka:
Tein karppipizzaa. Täytteenä oli tonnaria, paprikaa, tomaattia, sipulia, chiliä, katkiksia ja juustoraastetta päälle. 2 reilua palaa uppos ettei mitää.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-02 14:16:48 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
2/3 pe
Menin klo 5 töihin. Ällöö! Mä en tykkää näistä aamusista herätyksistä sitte yhtää! Ihmisen kuuluu antaa nukkuu, niin kauan kun sitä nukuttaa. Aamuäreäkö? :wink:
Aamupala:
1 mantelileipä, voita, metukkaa, juustoa, kurkkua, tomaattia 3 kuppia kahvia kermalla.
Iltaruoka:
Erilaisia kasviksia pannulla, kuten kiinankaalia, selleriä, paprikaa ja kesäkurppaa. Pala kossujuustoa ja tilkka kermaa sekaan. Tietty voissa kypsytetty.Paketti poronlijaa toisella pannulla porisemassa, sekin kermmassa. Illemmalla vielä suolapäkyjä pikku kupillinen.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-03 17:17:31 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
3/3 la
Aamuvuorot jatkuu, mutta tänään vasta ysiin. Onnex!
Aamupala:
No, mantelileipä tietenni, voita, kurkkua, tomaattia, metukkaa ja juustoa. Duunipäivän aikana ainakin 4 kuppia kahvia kermalla. Eväänä oli eilistä poro-kasvisjutskaa, jota söin päivällä pienen lautasellisen. Tiiä sitte tuleeko vielä illemmalla nälkä vai nou. Syön jos on nälkä. Ostin mä kyllä pizzatarpeet varmuuden vuoksi :P
Raportoidaan siitä sitte myöhemmin.
Tulihan sitä pizzaa sitte väännettyä. Laitoin tonnaria, sipulia, katkiksia, chiliä, tomaattia ja paprikaa täytteeksi ja hyvää oli ne 2 palaa mitkä söin.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-04 13:11:59 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
4/3 su
Aamupala:

1 mantelileipä, voita, salaattia, kurkkua, tomaattia metukkaa ja juustoa. 1 keitetty kananmuna voilla ja 3 kuppia kahvia täysmaidolla.
Iltaruoka:
2 keitettyä kananmunaa, voita, aurajuustoa n.30g pala, oltermannia 4 siivua. Suolapähkinöitä 50g, 86% suklaata 2 palaa.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-05 13:05:40 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
5/3 ma
Aamupala:

kahvia 2 kuppia täysmaidolla
Päivällä:
Ei ollu nälkä aamulla, niin söin vasta yhdeltä. 2 mantelileipää, voita, kananmunaa, metukkaa, juustoa ja kahvia 2 kuppia täysmaidolla + omega-3
Iltaruoka:
Mulla jäi aamupalasta n. puolikas mantelileipä, jonka söin sitte illalla. Lisäksi söin yhden omenan, sekä vielä myöhemmin illalla 4 palaa 86% suklaata. Ja that´s it. Ei vaan pystyny syömään mitään muuta, kun ei ollu nälkä. Vettä/vissyä join pitkin päivää.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-06 09:33:55 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
6/3 ti
Aamupala:
2 kuppia kahvia täysmaidolla.
Mulla ei ole vieläkään nälkä, joten silloin on turha syödä. Tulee vaan ällö olo jos väkisin yrittää jotain pupeltaa. Syön vasta sitten, kun tulee nälkä. Menkööt aamu kahvin ja veden voimalla.
Päivällä:
Paistoin pannulla ite marinoituja siankylkisiivun palasia n. 50g ja sen kanssa 1 keitetty kananmuna.
Iltaruoka:
Tein tuon nk. makaronilaatikko-ohjeen mukaan laatikkoa. Laitoin lautaselle reilusti sekasalaattia ja kauhallisen laatikkoa. Oli kyllä hyvää. Jälkkäriksi Trinidad suklaata 4 palaa.
Vielä illemmalla söin n.50g suolapähkinöitä.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-07 09:48:35 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-31 15:24:14
Viestit: 2560
Laittaisitko mantelileipäohjeen reseptitietokantaan?

_________________
*Always look on the bride side of life*
polku Melukylään
Karpin maailmaan


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-07 10:18:36 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
Heips!
Joo, voinha mä sen sinne käydä kohta laittamassa.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-07 10:25:47 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
7/3 ke
Aamupala:
3 kuppia kahvia täysmaidolla ja 150g Polven juustolan luomu leipäjuustoa, sitä joka on tehty pastöroimattomaan maitoon. Sen kanssa 30g lakkoja. Njam!
Iltaruoka:
Possunkylikisiivuja, herkkusieniä paistettuna pannulla öljyssä (kp oliivi). Lautasella seka-salaattia lisukkeena.
Illemmalla desi täysmaitoa ja puolikas desi kermaa mukiin, jonka kuumensin mikrossa, lisäsin tl kookosöljyä ja 3 tl kaakaota sekä ripauksen steviaa.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-08 10:56:45 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
8/3 to
Aamupala:

1 mantelileipä, voita, salaatinlehtiä, kurkkua, tomaattia, metukkaa, juustoa ja 3 kuppia kahvia täysmaidolla.
Iltavuoro töissä. Ei ollu eväitä mukana, joten vissy/vesi/kahvi-linjaa koko työpäivän. Söin vasta kymmenen jälkeen, kun olin kotona.
Iltaruoka:
2 keitettyä kananmunaa, suolalla ja voilla. Salaattia, jossa ruukku- ja tammenlehvää, kurkkua, tomaattia, olliveja. Kastikkeenä oliiviöljyä. Kylmäsavulohi siivuja ja kossujuustoa 3 siivua. Jälkkäriksi 2 palaa 86% suklaata.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-09 10:23:04 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
9/3 pe
Aamupala:
3 kuppia kahvia täysmaito-kermaseoksella.
Mulla ei ollu aamulla vielä nälkä, joten tyydyn vain 3:en kupposelliseen kahvia. Eilisen työvuoron takia, söin vasta iltaruoan kymmenen jälkeen, niin eipä ihmekään ettei vielä maistu. Mulla jatkuu vielä tänäänkin iltavuoro, joten teen eväät sinne mukaan. En osaa vielä päättää mitä otan mukaan, mutta raportoin siitä sitte myöhemmin.
Ennen töihin menoa söin 2 kpl keitettyjä munia suolalla ja voilla.
Iltaruoka:
Otin evääksi kesäkurppa-jauhelihalaatikkoa. Sitäpä sitten töissä söin eväsboxillisen. Lisukkeena oli 1 tomaatti sekä metukka/juustorullia 2 kpl. Vielä illemmalla kotona söin partaäijää mustikoilla ja vadelmilla sekä suklaata rivi (4palaa)
Pian paapimaan kun huomenna 13 tunnin työpäivä. :twisted:

_________________
JEP


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 772 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 739 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)