karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 10:26:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-10-15 21:32:33 
Olen nyt ollut vähähiilihydraattisella ja korkearasvaisella ruokavaliolla vajaat kaksi kuukautta lääkärin kehotuksesta. Olen syönyt päivittäin korkeintaan 20-30 g hiilareita, mutta usein uskon saldon jääneen huomattavasti alhaisemmaksikin. Ikäväkseni painoni ei ole hievahtanutkaan, ja tunnen itseni aiempaa turpeammaksi. Olen noudattanut ruokavaliota tunnollisesti. BMI:ni on noin 27.

Olen epätietoinen pitäisikö minun nyt kokeilla lisätä vai vähentää hiilareita? Vai koittaa lisätä tai vähentää rasvaa? Vai eikö reilut puolitoista kk ole tarpeeksi pitkä aika painolle alkaa pudota? Hommaa mutkistaa se, että fyysisistä rajoitteistani johtuen en pysty lisäämään liikuntaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-16 15:05:21 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
Näillä tiedoilla ei voi sanoa juuta, eikä jaata. Hiilaria nyt ei ainakaan ole liikaa. Laitapa pientä ruokapäiväkirjan tynkää ja vaikka sukupuolikin ja ikä ja muut perussairaudet, sillä jokuhan on oltava, että noin alhaisella bmi:llä lääkäri kehottaa.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-16 18:40:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Ethän vaan kituile? Sitäpaitsi se bmi saattaa olla sun kropalle ihan oikea, eteenkin jos ikää on puolen vuosisadan verran. Omaa bmi:tä en saa alle 29 vaikka miten olisi. Terveys kuitenkin ok, joten bmi saa omasta puolesta olla rauhassa.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-22 23:59:48 
Mulla ei toimi kroppa noin pienil hiilareilla. Turpoon, väsyn ja pakki jumittaa.
Sit kun hh:t on 50-100g/pv, on olo hyvä. Tää on niin yksilöllistä.

Suosittelisin kokeilemaan hh lisäystä ja muista pitää huolta, että suoli toimii hyvin. Se on tosi tärkeetä.

Tsemppiä!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)