karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-30 00:45:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-05 12:09:36 
Moikka,
Ollaan miehen kanssa molemmat hyvin lihavia ja nyt päätetty tehdä asialle jotain, aloimme siis jonkinnäköistä karppiruokavaliota toteuttamaan. Olen lukenut vinon pinon kirjoja aiheesta noin 7-8 vuotta sitten kun karppasin.
Meillä vasta 5. Pvä menossa mutta väsymys vaivaa molempia todella paljon. Jotenkin kärsimättömästi odotan sitä virkeyttä ja rauhaa mikä mielen valtaa. Ehkä olen liian kärsimätön ja aikaa mennyt liian vähän?
Eilinen ruoka meni suunnilleemn näin; aamupala 2paistettua munaa, 2leipää kookosjauhoista (hh 2g/leipä) päällä ingmariinia, gouda juustoa, kinkkua, kurkku, ja paprikaa, kupillinen teetä jossa täysmaito ja tl kookosöljy.
Lounas viisi itsetehtyä lihapullaa (jauheliha, kuohukerma, mausteet), salaatti jossa kermamajoneesi kastike, parsakaali päällä nokare voita, kreikkalaisjugurtti kermavaahto mustikka hasselpähkinä sotku ja teekuppi täysmaidol ja öljyl.
Välipala: 2 rainbown salamisnacksii ja yksi haukku leipäjuustosta koska ostin vahingossa kevyttä joka on hirveetä.
Päivällinen: kanafileetä jossa täytteenä salaattijuustoa ja ympärillä pekonia n. 220g, 300g parsakaali, coleslaw (itsetehty) ja perinteinen kuppi teetä.
Yritän syödä rennolla otteella, punnitsemati sillä siihen sekoaa pää.
Miltä tämä teistä ammattilaisista kuullostaa? Kärsimättömyys vai muutosta ruokiin?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-06 15:23:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
Miltei 10 vuodessa on tullut lisää karppikirjoja, kannattaa tuolta media-palstalta käydä tsekkaamassa uusia tueksi ja lisätä ymmärrystä aiheesta.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-06 16:41:56 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Hyvä päätös. :)

Eiköhän tuo ole alkuvaiheen oireita. Ruokavalion muuttaminen vähähiilihydraattiseksi on kuitenkin melkoinen muutos suurimmalle osalle ihmisistä.

Itse menisin tuolla systeemillä vaikka pari viikkoa, ja jos ei muutosta virkeyteen tule, niin miettisin sitten jotain pientä säätöä. Sillä välin voisi vaikka lukea uusimpia opuksia, niin kuin edellä jo ehdotettiinkin. :)

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-06 19:25:24 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Loiva lasku. Syöppö on kuin juoppo, äkkinäiset muutokset tappaa. Paitti kun on perusterve, ehkä nuori...
Vähennä paskansyöntiä, korvaa oikealla ruolla. Itse päätät mikä on "oikeaa ruokaa".

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-16 18:29:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Suolaa lisää...

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Väsymys
ViestiLähetetty: 2016-07-18 09:16:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Hifistelyä: Ingmariini kannattaa vaihtaa voihin.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)