karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 11:46:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-11 20:33:39 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
^ Ehkä toi on just se, mikä itsellänikin tökkii tuossa pienessä rasvaprossassa? Mieluummin otan massullisen kaverin kuin bodarin :smt049

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-11 20:38:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Ipumaksi kirjoitti:
^ Ehkä toi on just se, mikä itsellänikin tökkii tuossa pienessä rasvaprossassa? Mieluummin otan massullisen kaverin kuin bodarin :smt049


Rasvaton = bodari?

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-11 21:17:17 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
Nosiis, yleensä jos puhtaan 10% tai pienemmästä rasvasta niin se on bodari. Ei toki kaikki :) Mutta olihan tuolla esimerkkilinkissäkin lähinnä bodarikuvia.Toisaalta, ei mua houkuttele se 10 rasvaprossan omaava ilman lihaksiakaan :P Mieluumin silti otan sen massullisen :lol:

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-11 22:10:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Aika harva kuitenkaan ipumaksin takia niitä alle kympin rasvoja havittelee, joten annetaan mennä vaan :)
Minulle tämä on ainakin ihan oma projekti, en kauaa jaksaisi muiden takia kiristellä.
Bodarin ja maratoonarinkin välimaastoon mahtuu aika paljon porukkaa. Siis suurin osa alle 10% rasvoissa
olevista mahtuu tähän rakoon.

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 07:14:35 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
Siis mitä? Eikö maailma pyörikään mun ympärillä? :lol:

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 07:51:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Paikkakunta: Jyväskylä
Ihannepaino ja ihannekoko.. jaa'a...

Tälläkin hetkellä olen tyytyväinen jalkoihini, selkääni ja käsivarsiini. Jaloissa erottuu lihakset, samoin hartiaseudulla ja käsivarsissa. Ei mitään bodarin pullistelua, vaan silleen pienesti kivasti :) Keskivartalo on se alue, jonka saamiseksi sellaiseen kuntoon että itse tykkään, on tehtävä vielä reippaasti töitä.

Painoindeksiä jos tuijottaisin, olisi minulla ihannepainoon matkaa vielä n. 18kg mutta rehellinen ollakseni, en tajua mihin se tähän kroppaan on tungettu? Vaatteiden alaosat on 38-40 kokoo ja yläosat 42 (tissit :D)

Veikkaan, että se minun oma paino löytyy aikanaan jostain 75kg hujakoilta?! Huomenna saan tähän vähän lisää osviittaa, kun menen kehonkoostumusmittaukseen ja saan sieltä ihannepainon, joka huomioi nykyisen lihas- ja luumassan.

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 09:58:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Paikkakunta: Turku
Itse luulen löytäneeni oman ihannepainoni. Painoni on pysynyt tiukasti 64-65 kg (pituus 172 cm) reilun vuoden. Karppausta aloittaessani painoin 70 kg, jolloin en tuntenut itseäni sopusuhtaiseksi. Aluksi minulla oli tavoitteena 60 kg, mutta tuon olen saavuttanut kerran viikon vesipaastolla, kun en suuherpeksen takia kyennyt syömään mitään kiinteää, ja se vähä, mitä sain alas tuli ylös. :lol:

Olen myös onnellinen siitä, että lantio-vyötärösuhde on 0,74 ja tissitkin kuppikokoa D. Teininä kriiseilin minun isohkosta takamuksesta, reisistä ja pohkeista, mutta en enää. Liikunnan ansiosta jalat näyttävät itseasiassa aika sopusuhtaisilta. Tykkään myös vatsastani. Pyykkilauta se ei ole, mutta "ylimääräinen" on jakaantunut nätin tasaisesti, niin on lähinnä naisellisen pehmeä. :)

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 10:31:20 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-03 10:55:56
Viestit: 26263
Noista naiskuvista rehellisyyden nimissä omaan silmään kauneimpia olivat ne 20 ja 25%.
Bodarikuvat ymmärrän huonosti edes kehonrakentajien työssä/harrastuksessa, normaali-ihmisestä puhumattakaan. Mutta kukin tykkää mistä tykkää... Mielipiteitä ja makuja on monia. Millään muulla ei kai väliä kunhan itse viihtyy, pystyy oman itsensä kanssa elämään. Toki tämäkään ei sitten päde kun on kyse syömishäiriöistä, koska silloin ei viihdy vaikka se prosentti tai paino olisi mikä, koska se kehonkuva pään sisällä on aina väärä. Se jos mikä on surullista.

Mieluummin Kuva kuin Kuva

Hieman epäoikeudenmukaista, että toinen on oikea ja toinen ei.

Piti vielä katsoa miffun postauksen jälkeen ne miehet uudelleen ja se 14 tai 20 on omasta mielestä parhaat. Siinä 20% hämää karvaisuus, joka ei ole mulle mikään hot-juttu, mutta jos puhtaasti rasvaisuutta ajatelleen, niin sitten se. Oma mies on melko hoikkeliini meillä (edelliset miehet olleet välillä vähän enempi skrodea ja äijää :mrgreen: ) Mä tykkäisin, että mies on vahva ja vähän massiivinen, silti toki hyväkuntoinen. Onhan noissä kuvissakin tuo 20% ihan lihaksikkaan oloinen...

_________________
A wise man never knows all. Only fools know everything. (Afrikkalainen sanonta)
"Viisaat etsivät totuutta, mutta hölmöt luulevat löytäneensä sen.” (Napoleon)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 10:55:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Mun silmään noista rasvaprosenttijutun mieskuvista miellyttävin on 14%. Kysyin miehen mielipidettä naiskuvista ja hän ei osannut päättää 25%:n ja 30%:n välillä. Mielenkiintoista kyllä nämä ovat aikalailla just meidän omat rasvaprosentit. Voi sitten huvikseen ihmetellä mikä tuli ensin, ollaanko toistemme mielestä hyvännäköisiä tietyn rasvaprosenttimieltymyksen takia, vai onko tietty rasvaprosentin kroppa viehättävä koska oma puoliso sitä edustaa. :-k

Edellisen huomioon ottaen on myös mielenkiintoista että omasta mielestäni kaunein naiskroppa on 20%:n ja 25%:n välillä, kun taas miehen mielestä mieskuvista 10% näyttää parhaimmalta. Molemmat tykkää toisesta just sellaisena kun on, mutta itse haluaisi olla pienempi/lihaksikkaampi. Tai ei välttämättä haluaisi olla, mutta silmää miellyttää sellainen. Mielenkiintoista tosiaan, antaa ajattelemisen aihetta.

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 12:11:41 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Viimeksi kun laihdutin itseni kituilemalla ja rankalla lenkkeilyllä ja kiinteyttävällä jumpalla suht normaalipainoiseksi, olin 69 kiloa, ja pidin itseäni silloinkin pulskana, vaikka vanhoista kuvista näkee, että olin terveen näköinen ja sutjakka. Nyt luulen, että realistinen tavoitteeni olisi noin 70 kiloa (176 cm). Siihen on vielä matkaa noin 15 kiloa. Pidän itsestäni tällaisenakin, vaikka en pitänyt silloin 69-kiloisena. Ehkä minäkuva on tervehtynyt matkan varrella. Terveyden takia pyrin kuitenkin tavoitepainooni. Noista rasvaprosenttikuvista silmää miellytti sekä miehissä että naisissa 20-prosenttiset. Itse en edes pyri enää niihin. Riittäisi, että pääsisin tuohon painoon, jossa oli viimeksi hyvä olla.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 12:28:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Suomalainen nainen sopii suomalaiselle miehelle.
Oli vaikka "pers´jalkanen ja muutaman kilon ylipainoa kantava.
Ei se mieskään aina adonista muistuta, siis ne muut miehet.

Totta kai mies haluaisi mielummin Ferrarin kuin korollan.
Mutta ottaa korollan käytännöllisempänä...

Eli pamela anderssonia katsellaan, mutta lyyli käy vaimoksi paremmin, oli koko mikä oli. :D

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 18:47:16 
Poissa
Sikanarttu
Sikanarttu
Avatar

Liittynyt: 2007-05-26 17:05:37
Viestit: 1499
Paikkakunta: Hokkaido
Ooo kirjoitti:
Hieman epäoikeudenmukaista, että toinen on oikea ja toinen ei.
Onko toi luuranko muka oikea? :shock: Toi reisi on pakko olla photoshopattu, ei tollasta voi olla oikeesti...

_________________
La gente es bastante Kinky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 19:00:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-15 11:45:06
Viestit: 3672
Fotosoppia lienee käytetty myös osaan noista rasvaprossalinkin kuvista, mun mielestä ainakin siihen 18 prossan biksumallimimmiin. Ja se tekee paljon. Muuten en tiedä haluanko ottaa noihin kantaa, elävässä elämässä ainakin on enemmän kiinni yksilöstä kuin rasvasesta tai rasvattomasta massasta. Linkin Heman-miehet ja -naiset eivät ehkä kävisi niin kipeästi mun silmiin jos joisivat pari sankollista vettä, loppuis se water depletion.

Havisamandan selästä muuten näkyy, että pariisilaismallitypsy on kasvanut korsetti päällä. Semmosta muokkausta siihen aikaan.

_________________
[...] chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organised.

-Terry Pratchett


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 19:30:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-08 00:35:19
Viestit: 803
Arvo Morkkis kirjoitti:
Havisamandan selästä muuten näkyy, että pariisilaismallitypsy on kasvanut korsetti päällä. Semmosta muokkausta siihen aikaan.

Eksäni oli tuota mallia ilman korsettiakin, paitsi että vyötäröltä jos mahdollista vielä kapeampi. Eli on niitä ihan luonnostaankin.

_________________
Kuva

Karppauksentapainen aloitettu 28.12.2010
Tavoitteena lievä ylipaino (72,5 - 86,5 kg) loppuiäksi.
Ruokapäiväkirja kesältä 2011


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 19:33:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-15 11:45:06
Viestit: 3672
Ei se vyötärön kapeus vaan myös selkärangan suoruus. Pitääkin taas mennä Kauppatorille ihmettelemään :)

_________________
[...] chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organised.

-Terry Pratchett


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-12 19:44:49 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
Milmi kirjoitti:
Ooo kirjoitti:
Hieman epäoikeudenmukaista, että toinen on oikea ja toinen ei.
Onko toi luuranko muka oikea? :shock: Toi reisi on pakko olla photoshopattu, ei tollasta voi olla oikeesti...
Vai onko tuo se anoreksiaan kuollut malli? Kampanjoi ennen kuolemaansa tuota tautia vastaan...

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 08:53:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Nuori tuttu tyttö sairasti anoreksiaa. Pääsi hoidosta ja oli meillä käymässä. Olin tyytyväinen kun huomasin hänen laskevan kaloreita oikein laskimella. Luulin laskevan että saa tarpeeksi kaloreita. **kele huomasin myöhemmin että laski saavansa vain minimi määrän! No nyt on "terve" äiti, odottaa toista lasta. Syöminen muuttunut vegaanista vähän monipuolisemmaksi.

Muistutti pahimmillaan tuota "mallia"...

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 11:15:13 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-03 10:55:56
Viestit: 26263
Arvo Morkkis kirjoitti:
Ei se vyötärön kapeus vaan myös selkärangan suoruus. Pitääkin taas mennä Kauppatorille ihmettelemään :)

Mulle totesi kiropraktikko et olen suoraselkäinen, selkävaivainen siis myös, koska ei se normaalia ole sekään. Jousto puuttuu. Mutta ihmisiä on monenmuotoisia, myös luustoissaan.

_________________
A wise man never knows all. Only fools know everything. (Afrikkalainen sanonta)
"Viisaat etsivät totuutta, mutta hölmöt luulevat löytäneensä sen.” (Napoleon)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 12:27:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-12 12:43:51
Viestit: 133
miehelle 7-12%
naiselle 18-22%

_________________
Vhh kriittinen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-14 12:39:40 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
Rook kirjoitti:
miehelle 7-12%
naiselle 18-22%


Mielenkiintosita olisi kyllä mittauttaa noi joskus...


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)