karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-12 09:06:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 17:10:05 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
:wink: Miun BMI on nyt 20,5 ja pituutta 174... ja paino 62kg... jalat on nyt tikut eikä missää enää ylimäärästä... :roll: Päivastoi, jos viel laihun, ni luut alkaa näkyä... se tarkotus miula ei ole... :shock:
Vaatekoko S tai M, riippuen valmistajasta, housukoko on 36... suomalaiset saman koon housut liia isoja... :?: :!: :shock:
Talvella housut voi sit olla 38, et mahtuu kalsarit alle...
:wink:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 17:12:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-10 04:33:13
Viestit: 89
Ihannepaino olisi ainakin alle 55kg. Pituutta on muutamia sentteja yli 160 (painoa se 59kg) . Pidan hoikkaa kroppaa kauniina (henk.koht mielipiteeni) ja tavoitteena onkin saada alaroppa kuntoon, etta nayttaisin sopusuhtaisemmalta suhteessa hentoon ylakroppaan (paidat kokoa s - xs, kapea vyotaro, ei mahaa). Taallakin mies on hoikka, ikansa jalkapalloa harrastanut ja silla onkin meista paremmat reidet ja peba :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 17:23:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-01-06 14:34:12
Viestit: 8
Paikkakunta: Anjalankoski
Minä painan 70 ja pituutta on 170. Vaatekoko M tai 40 (vaatemerkkeinä tunnettuja urheiluvaatteita ja esim. esprit). Olen harteikas ja rasva on jakaantunut melko tasaisesti, eli olen yleensä melko tyytyväinen (paitsi bikineissä :roll: ). Vyötärökin löytyy.
Muistankin joskus vuosia sitten kun käytimme ystävättäreni kanssa samoja vaatteita vaikka hän painoi minua 10 kiloa vähemmän (sama pituus). Hän oli minua paljon sirompi, pieni jalka jne (minun siro 41). Mutta oli tosi kätevää kun menovaatteita oli kaksinverroin.
Minä siis olen aina harrastanut liikuntaa jonkin verran, tällä hetkellä heiluu puntit ja juoksen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 18:20:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-30 15:04:51
Viestit: 79
No huh Viikuna! Arveles että olen saman pituinen ja painoin 83kg :roll: !! Mulla oli aikoinaan paino 57-58 kg sellainen joka pysyi vuosikausia ihan itsestään, sama mitä mätti. Pitäisikö nytkin pyrkiä siihen samaan painoon? :?: Siihenhän näyttäisin tickerin mukaan pyrkivän mutta oikeasti olen ihan tyytyväinen jos pääsisin joskus edes 60 kiloon. Kun on tuota ikääkin...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 19:57:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-05-31 08:27:17
Viestit: 550
meow kirjoitti:
Voi että kun mun on aina mentävä vastakarvaan... Mutta mennään nyt sitten.

Pituutta mulla on siis 170 ja painoa on vaa'an mukaan aivan liian vähän... mutta viimeksi männäviikolla kyselin huolestuneena kavereiltani (kaikki miespuolisia), että näytänkö jo anorektikolta kun olen alipainoinen. Ne sanoi, että en, mä näytän just sopivalta. Ei kukaan ookaan koskaan kauhistellut mun hoikkuuttani, ennenkun sanon kilomäärät. Mikäs ihme mua vaivaa? Miten voi näyttää normaalilta, vaikka painoindeksi sanoo alipainoa? Ja miten helvetissä sen painon saisi nousemaan..

Olisi niin kiva kertoa painavansa 8 kiloa enemmän, mutta näyttää timmiltä ja sopusuhtaiselta. Katkerana luen täällä muiden viestejä... :oops: Oon painanut enimmilläni 59 kiloa ja silloin mulla oli kunnon löllöreidet ja perse eli ei ollut kyse lihasten tuomasta lisäpainosta. Yläkroppa ihan yhtä vaatimaton kuin nytkin. Elämä ei oo reilua...

Ihan sama ongelma... Pituutta on 171cm (tärkeä tuo yksi sentti :wink: ) ja painoa 54kg, eikä kukaan ole anorektiseksi kauhistellut. Äitini jopa tuossa jokunen aika epäili minun olevan (taas) raskaana, kun maha oli niin pömpöllään... Mulla on taipumus kerätä ylimäärästä kasvoihin ja vyötärölle, lantio on aivan poikamaisen olematon. Nyt olen toisaalta alkanut saada karppauksen ansiosta lisää lihasta (vaikka en ole mitään urheilua harrastanut!), kädet alkaa näyttää tosi mukavilta, kun haba on mun rimpulavarsiin nähden aika mehevä. :) Varmaan osansa yli kymmenkiloisella vuosikkaallakin, jota saa kanniskella jatkuvasti, mutta entisen mallin ruokavaliolla sekään ei olisi yksin auttanut. Samoin masusta on alkanut lähteä fläsä mukavampiin paikkoihin, kuten persuksiin ja reisiin (jotka mulla laihtui ihan tikuiks kun aloin karpata). Rinnat on valitettavasti kokoa jostain A:n ja B:n väliltä, raskaus ja imetysajan C-kupit saa heittää menemään (nyyh). Salilla olis kiva kroppaansa muokata, mutta aikaa ei tällä hetkellä ole, toivottavasti joskus.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 08:10:42 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-06-26 12:15:16
Viestit: 34
Mulla taasen pituus 168cm ja paino 73. Farkut on kokoa 38 ja yläosa M/40 (joskus jopa 42 jossain vaatteissa).

Salilla oon käynyt 5kk eikä painoa ole tippunut kuin kilo, mutta vaatekoko pienentynyt yhdellä, joten olen tiivistynyt :D Kaikki läski tuntuu tätä nykyä olevan keskivartalossa :roll: Ehkä se karppaamalla lähtis pois.

Bytheway, joillakin kuntosaleilla on lapsiparkki, ainaskin Finnbodylla jäsenille ilmainen :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 11:51:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-19 14:48:01
Viestit: 1354
Paikkakunta: Kuopio
Minä olen 175cm ja painan tällä hetkellä 64kg (kuten tickeristäkin näkyy).

Monilla ei näillä kiloilla ole enää kovin kummoista mahaläskiä, mutta kyllä meikäläisellä ihan kunnon maha löytyy :( .
Muualla ei sitten ylimääräistä juurikaan ole.
Vartalo on sillai hassu, että jalat on pitkät ja selkä lyhyt. Läski tarttuu vatsaan ja kun rinnan ja lantion väli on lyhyt, niin tottahan se siinä näkyy.
Vaaka ei tosiaan kerro koko totuutta. Äitini on sentin pitempi minua, painaa 7kg vähemmän mutta minun vaatteeni eivät meinaa mahtua hänelle :shock: . Takamus on ihan olematon, jalat vielä 5cm pitemmät kuin mulla ja vyötärönseudulla on sit kaikki se vähä fläsä mitä on itteensä saanut jäämään :evil: .

Yksi ystäväni on ihan anorektisen laiha. Painoa on kuitenkin saman bmi.n verran kuin mulla, joten lihas kai hällä sitten painaa :D ?

_________________
Kuva

175cm


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 12:22:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-05-31 08:27:17
Viestit: 550
keijukala kirjoitti:
Bytheway, joillakin kuntosaleilla on lapsiparkki, ainaskin Finnbodylla jäsenille ilmainen :D

Ei täällä maalla vaan ole. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 12:26:44 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-06-26 12:15:16
Viestit: 34
Serafia kirjoitti:
keijukala kirjoitti:
Bytheway, joillakin kuntosaleilla on lapsiparkki, ainaskin Finnbodylla jäsenille ilmainen :D

Ei täällä maalla vaan ole. :)


Voi kun mekin asuttais maalla :( :wink: Säästetään nyt muutama vuosi niin sitten..


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 16:02:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-05-06 14:59:42
Viestit: 65
Paikkakunta: Vaasa
minäki tänne työnnän itteni. Mulla pituutta 168cm ja painoa (edelleen) 67-68 kg....oon nyt tässä vaihtelevalla menestyksellä karpannu kaksi kuukautta ja ehkä kilon verran on paino tippunut. Tavoitteenahan on vaan muutama kilo pudottaa et eipä kiirettä. Mulla on yleensä yläosan koko S tai M mutta alaosaan täytyy etsiä kyllä 40 ja joskus jopa 42 kokoisia vaatteita,ainaki nuorisovaateliikkeistä. Mä on monestikaan kehtaa ilmottaa painoani koska se on lukuna aika suuri, vaikka en nyt lihavalta näytäkään. Kropan malli nyt on jo arvatenkin päärynä, raajat on sopusuhtaiset ja yläkroppa on kiva,muttakun saisi tuon napa-polvet välin yhtä sopusuhtaiseksi. Mulla on oikeen inhat muhevat reidet ja oikeen iso takapuoli...rasvahan palaa tasaisesti joten eipä tässä oo muuta tehtävissä ku sinnikäästi yrittää. Juoksulenkkeily ja rullaluistelu tekee myös ihmeitä. :D

_________________
alakarppi tuntuu toimivan...=)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 07:19:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-08-10 16:20:36
Viestit: 98
Paikkakunta: Turku
Mulla pituutta on 175 (jota näyttää olevan täällä aika yleinen mitta..)
ja painoa oli aamulla 64,5kg, painoindeksi 21.
Kroppa on suht "poikamainen", hartiat pienet, rinnat luokkaa B, lantio löytyy leveyssuuntaan, mutta takapuoli lattana. Jalat on pitkät.
Aikoinaan lähdin tänne surffaamaan jatkuvien vatkakipujen myötä.
Ja tahdoin päästä sellaisesta "höllyvästä" vatsasta eroon.
Ja saada energiaa elämään.

Lähtöpaino silloin oli 67, jota pelästyin ihan oikeasti, niin paljon en ollut painanut kun odotusaikoina ( silloin paljon paljon enenmmänkin eli lähes 80kg painoon pääsin molemmista)
Paino laski hyvin, ja jumittui 62-63kg, joka olikin ok.

Nyt sitten olen repsahtanut, ja päätin, että nyt ilmapallo vatsa saa taas kyytiä.

Eli uudesti syntynyt fiilis näin kolmen päivän uusio karppaamisen jälkeen taas. :D

_________________
______________________________________

"Muista, että olet jotakin, mitä muut eivät koskaan"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 08:11:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-06-27 11:09:33
Viestit: 85
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Mulla kertyy elimistöön tosi helposti turvotusta, äidilläni ja siskoillani on sama ongelma. Esim. olen lihonnut parissa kuukaudessa 3kg ja näyttää kun olisi tullut 10kg lisää ja vaatteet ei meinaa mahtua päälle. :(

Ajattelinkin että karppaus voisi olla hyvä keino saada turvotukset häipymään, kun vielä saisi suolan käyttöä rajoitettua. :?

_________________
Kuva
23v, 168cm, karppaus aloitettu 28.6.2007


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 10:20:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-02-08 13:47:32
Viestit: 71
Paikkakunta: porvoo
Minun on kyllä pakko myöntää, että olen tyytyväinen vasta sitten 50kg kieppeillä. Tavoitteeni on 54, mutta kun sen saavutan, tiedän, että pinnistän sitten vielä muutaman kilon. Pituutta on tosin vaivaiset 156.

Olen ollut lapsesta kahdeksantoistavuotiaaksi tosi pikkanen ja sen jälkeen kuin lihoin, en ole tuntenut kroppaani kotoisaksi. Mun vain täytyy päästä näistä ylimääräististä lihoista ollakseni itseni :)

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wIMJHRq/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 20:32:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-19 20:08:34
Viestit: 1269
Paikkakunta: Rauma
Mulla pituutta 181,5cm ja painoa 63-65kg.a, menkkojen aikaan voi olla 65-68kg:a (ja vatsa sen mukainen....) ja mielestäni nyt ihan ok, vaatekoko 38-40
Mulle tulee heti vatsaan löllöä , kaikki kilot siihen :x

_________________
Viiden tytön äiti (-04, -05, -11 ja kaksoset -13)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 21:38:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-03-04 08:35:11
Viestit: 528
Paikkakunta: Hämeenlinna
Meikä on kai tiivistä mallia. Pahimmillaan painoin 91 kiloa, mikä on 162 senttiseen varteen nähden jo_todella_ paljon. Silloinkin oli vyötärö, vaatekoko 46. Nyt painan n. 71 kiloa, ja vaatekoko on 40/42. Tavoite on mahtua kokoon 38. Yhdet sen koon housut jo on sopivat, ja veikkaan että 65 kilossa olen juuri sopiva. Kevyimmilläni aikuisiällä olen painanut 67 kiloa, ja silloin olin vähän löysä. Nyt tosin mahdun samoihin vaatteisiin kuin silloin, vaikka olen 4 kiloa painavampi, mutta haluankin timmin varren. Kuntosalille olen päättänyt mennä syksyllä.

Mutta en voi kuvitellakaan, että laihduttaisin vielä liki 20 kiloa. Vaikka reilu 50 kg olisi taulukoiden mukaan ihan normaalin rajoissa.

_________________
Kapinallinen Ensirakastaja Tunteellinen Tryffelinkerääjä ja Riittävästi Inhimillinen Sohvaperuna

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 21:55:01 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Liittynyt: 2006-11-07 14:03:59
Viestit: 2259
Paikkakunta: Helsinki
Minäkin kai aika tiivistä mallia tai läski jakautunut iloisesti joka hemmetin paikkaan :)
Kun 83 kiloisena / 157 cm (bmi 33,6) housukoko oli 42, nyt 69 kiloisena 38.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-03 08:26:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-01-10 14:21:42
Viestit: 840
Paikkakunta: Pori
Mulla on mittaa huikeat 160 cm ja painoa tällä hetkellä n. 58 kg. BMI laskutikun mukaan 22,7. Mulla on ollut tavoitteena sellaiset 54-55 kg, mutta enää en oikein tiedä... Muotoja löytyisi kyllä ihan riittämiin niilläkin kiloilla, mutta jotenkin tuntuu että tässä on hyvä. Malliltani oon sellanen X ja 8 välimaastosta, eli rintaa ja reittä löytyy. Jostain bongasin vähän aikaa sitten Marilynin (siis sen aidon ja oikean, ei palstalaisen ;) ) kuvan ja hyvänen aika, että on kauneusihanne muuttunut vuosien saatossa! Ei varmana menisi 38 koon vaatteet siihen kroppaan, ja kuinka kauniin ja terveen näköinen se kroppa on! Jostain olen myös lukenut, että esim. Cindy Crawford huippumalliaikojensa mitoissa olisi nykyisille mallimarkkinoille liian iso. Pikkuisen meni OT:ksi, mutta kyllä nuo kauneusihanteet väkisinkin vaikuttavat suhteeseen oman kropan kanssa...

_________________
Ruokakauppa on arjen apteekki
-Antti Heikkilä-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-03 09:02:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-01 14:25:55
Viestit: 821
Paikkakunta: Tampere
Mittaa on 170 cm, tällä hetkellä koen olevani ihannepainossani. Normaalipainon rajoissani olin aloittaessanikin, mutta tunsin itseni kaikkea muuta kuin sellaiseksi... :oops: Mulla on jostain kumman syystä tikkujalat polvista alaspäin, joten paino kun nousee ja kertyy vatsaan sekä tisseihin, tulee sellainen "appelsiini hammastikkujen varassa" - efekti. :?

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqunzS0/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-03 10:55:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-10-25 00:03:16
Viestit: 188
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
QueenOfTheHill kirjoitti:
Mittaa on 170 cm, tällä hetkellä koen olevani ihannepainossani. Normaalipainon rajoissani olin aloittaessanikin, mutta tunsin itseni kaikkea muuta kuin sellaiseksi... :oops: Mulla on jostain kumman syystä tikkujalat polvista alaspäin, joten paino kun nousee ja kertyy vatsaan sekä tisseihin, tulee sellainen "appelsiini hammastikkujen varassa" - efekti. :?



Kylläpäs naureskelin :smt043 . Täällä toinen samanlainen. Kaveri kutsuu mua tikkulehmäksi. Jalat porkkanan malliset eli polvesta alaspäin tikut. Mahdottomat utareet ja paino kertyy lähinnä vatsa-vyötäröseudulle ja kasvoihin. Lieväkin ylipaino tekee minusta hylkeen. Nyt olen 168 cm ja 64 kg ja nämä mitat tuntuvat hyviltä. Mahdun kuitenkin vaatteisiin, jotka aikaisemmin menivät 60-kiloisena. :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-03 14:32:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
kotihiiri kirjoitti:
QueenOfTheHill kirjoitti:
"appelsiini hammastikkujen varassa" - efekti. :?


Täällä toinen samanlainen. Kaveri kutsuu mua tikkulehmäksi.


Minä myös. Ei ollut mukavaa sukujuhlilla kun siskon mies sanoi että minä olen kuin peruna joka on laitettu kahden tikun päälle :cry: Itse kyllä tykkään että olin ihan ok, mut inhottavaa että toisen pitää seurassa laukoa typeriä mielipiteitään :evil:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)