Jopas jotakin, olipa nopeita vastauksia. Kaikki vastaukset oli hyödyllisiä, tarpeellisia, kivoja ja kaikkea muuta positiivista

. Kiitosta kovasti!
On totta että kreatiini kerryttää nestettä, ja siksi käytänki kreaa tablettimuodossa sellaisena versiona, joka lupaa kerryttää nestettä mahdollisimman vähän. Eli ihan oikeilla jäljillä pikkuveljesi oli

. En lähtis kuitenkaan kreatiinia syyttämään, ainakaan pääepäilty se tuskin on. Ja tuo 500g lähti putoamaan noin 2,5 viikkoa aloituksen jälkeen.
Kasviksissa mulla ei taida toi puoli kiloa päivässä täyttyä. Kääks. Ei muutaku vihannestiskille lomps. Ja tarkennuksena vielä: Porkkanaa tai muita juureksia en syö lainkaan, koska hairahdan niiden hiilareihin - koklattu. Paprikaa, sipulia ja tomaattia käytän harkiten ja niistäkin lasken aina hiilarit. Salaattikastike - yök

. Rasvatonta maitoa käytän kahviin töissä, kun ei kermaa ole saatavilla..eli vain se tilkka päivässä. Muuten kuohukermaa kahviin ja ruokaan

. Makkaroita jonkin verran mutta EI kevytversioita, kuten ei missään muussakaan tuotteessa. Makkarat/nakit taitaa ollakki ainoita joita ostan valmiina kaupasta..majoneesin lisäksi. Kaiken muun teen alusta asti itse. Ja Teemulle vielä: Oon käynyt kuntosalilla kolme kertaa viikossa nyt 1,5 vuoden ajan, eli ihan aktiivisesti harrastelen

. Tuosta ajasta massaa lisäävää voimaharjoittelua maksimipainoilla on noin puoli vuotta (tosin painojaki oon vähentäny karppauksen myötä). Juoksu ja kävely on ollut vuosikausia jokapäiväisessä ohjelmassa.
Peruskulutksen laskin sillon alussa, ja se oli 1600 kieppeillä..ja siihen plus normipäivä plus urheilut. Kääk! Syön siis liian vähän!? Tuntuu uskomattomalta että lisäkaloreilla paino putoaisi. Mutta kaikki keinot on käytössä jote ei muutaku lissää voita pannulle, sallaattia lautaselle - toivottavasti ei mennä taas perse eellä puuhun
Yks juttu: Rasvan lisääminen on välillä tosi hankalaa! Nytkin saa iltaisin välillä vetää oliiviöljyä lusikkakaupalla että pääsis ees tonne 120g:n. Ei luulis rasvan saannin olevan näin hankalaa

. Miten te teette sen? Käytän siis huoletta voita paistamiseen enkä kevyttuotteita käytä.