karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-20 08:06:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-11-21 12:01:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-11-21 11:48:16
Viestit: 2
Olen nyt toista päivää induktiolla, ja päänsärky on mieletön. Mahtaakohan tämä johtua nimenomaan induktiosta?

Lisäksi utelisin aiheesta kalorien laskeminen. Tiedän, että tästä on käyty jo monen monta keskustelua, mutta niitä lukeneena edelleen mietityttää. Olen ylenpalttiseen syömiseen taipuvainen, ja kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, että voin todellakin mässäillä sallituilla ruoka-aineilla (hiilareiden rajoissa ilman muuta) aivan mielin määrin. Onko kukaan todella laihtunut tällaisella mässäilyllä? Sillä vaikka väitetään, ettei tätä "tuhtia" ruokaa pysty syömään yli omien kalorinsaantisuosituksiensa, minä todella pystyn! :?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-21 12:32:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
nickie kirjoitti:
Olen nyt toista päivää induktiolla, ja päänsärky on mieletön. Mahtaakohan tämä johtua nimenomaan induktiosta?

Lisäksi utelisin aiheesta kalorien laskeminen. Tiedän, että tästä on käyty jo monen monta keskustelua, mutta niitä lukeneena edelleen mietityttää. Olen ylenpalttiseen syömiseen taipuvainen, ja kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, että voin todellakin mässäillä sallituilla ruoka-aineilla (hiilareiden rajoissa ilman muuta) aivan mielin määrin. Onko kukaan todella laihtunut tällaisella mässäilyllä? Sillä vaikka väitetään, ettei tätä "tuhtia" ruokaa pysty syömään yli omien kalorinsaantisuosituksiensa, minä todella pystyn! :?

Huomenta
kyllä johtuu.. max 3 päivää ja sitten ohi.
älä vaivaa laskelmilla päätäsi.
laske vain hh 20 g/vrk ja vettä 2-3 l päivässä.

kyllä toimii, syö sen verran että ei ole nälkä.
ei ole tarkoitus syödä koko ajan ja mahaa turvoksii.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-21 13:00:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-11-21 11:48:16
Viestit: 2
Selvä homma, suurkiitos! :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)