karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:25:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 11:59:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-12-22 13:55:30
Viestit: 420
Paikkakunta: pirkanmaa
Tulipa nyt mieleen tällainen kun on itselle ajankohtaista. Kaikenmaailman esitietolomakkeisiin saa täytellä asioita lääkityksestä ruokavalioon. En ole kyllä ruokavaliotani vt-lääkäreille juurikaan mainostanut. Kerran muutama vuosi sitten karppiuraa aloittaessani mainitsin tk:ssa lääkärille noudattavani vhh-ruokavaliota. Hän totesi, että oikein hyvä, mutta kannattaa käyttää pehmeitä rasvoja. Sen jälkeen en ole ottanut itse asiaa puheeksi.

Nyt olin sitten keuhkoputken tähystyksessä (aivan kauhea kokemus) ja jouduin olemaan toimenpiteen jälkeen pari tuntia seurannassa, että puudutukset nielusta häviää. Lopuksi mulle tuotiin kahvia ja sämpylää. Kiitin kauniisti, mutta sanoin hoitajalle, etten syö viljaa ja että hän voi vaikka itse nauttia sämpylän :mrgreen: . Ihmetteli kovasti, ettei kelvannut. Esitietoja kun kyseli mm ruoka-aineallergioita, sanoin ettei ole allergioita (kun ei ole varsinaisesti todettukaan), joten totta kai hän oletti minut syövän mitä vain tuodaan eteen. Sokerisen mustikkasopan join kylläkin kahvin ohessa.

Seuraavaksi olen menossan ruokatorven kautta tehtävään sydämen ultraäänitutkimukseen sivuäänen vuoksi. Postissa sain kaavakkeen, joka pitää täyttää. Yksi kysymys on Ruokavalio (erityisruokavaliot, rajoitukset). Mitähän tuohonkin laittaisi, ettei tarvitsisi kuunnella sydänlääkärin pelotteluja sepelvaltimotautiriskistä [-X . Taidan jättää kohdan tyhjäksi. Eivät ne varmaan kuitenkaan siellä(kin) tuo mulle sämpylää.

Oletteko muut joutuneet "kiusallisiin" tilanteisiin ruokavalion kanssa lääkärissä tai muuten terveydenhuollossa asioidessanne?

Korjasin kirjoitusvirheen.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 12:11:22 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
No minä olen karppina lääkärissäkin eli ei auta kuin tarkistaa tiputuksetkin ym. Ei auttanut kirjoittaa diabetes 2 remissiossa lchf ruokavaliolla kun ei sitä hoitohenkilökunta tunnistanut. Mutta sain vaihdettua glukoositipat suolatippoihin ilman napinaa. Leikkaava lääkäri oli utelias, kerroin asiasta eikä hän kommentoinut mitenkään. Kaurapuuron ja leipien sijaan sain viiliä ja juusto- ja kinkkuleikkeitä, kurkkua ja tomaattia.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 12:26:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2014-09-05 08:58:58
Viestit: 4848
Paikkakunta: Västkusten
Ollappa yhtä rohkea kuin mlv :) Itse olen niin kiltti ja arka, etten uskaltanut operaation jälkeen pyytää/vaatia suolatiputusta glukoosin sijasta. Tarjotut sämpylät ja sokerijugurtit kyllä jätin kohteliaasti syömättä.

_________________
"Atkins makes food your friend and is all about choice, rather than denial."
"Every atom in your body came from a star that exploded [...] So forget Jesus. Stars died so you could live. We're all Stardust " Lawrence Krauss


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 12:31:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Minä olen päättänyt, että minua ei vaivaa mikään, joten en käy enää lääkärissä. :roll:

Hammaslääkärissä hoitaja kyseli (kun lääkäri ei kuullut) kiinnostuneena ruokavaliostani, kun en syö pullaa... Olin kertonut sairastavani ärtynyttä suolta enkä halunnut antibioottia sotkemaan suolistoa.

Katsotaan kauanko päätös pitää...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 13:44:05 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-03 10:55:56
Viestit: 26301
Se varmaan vähän riippuu miksi kysellään, monessa paikkaa kysely riippunee juuri niistä tarjottavista, että osaavat vähän varautua. Ei välttämättä liity varsinaiseen lääkärissäkäyntiin siis sairaus-/terveysmielessä. Mä kirjaan gluteeniton aina kun se on mahdollista, koska joskus kuitenkin pupellan mieluummin jotain gluteenitonta kuin en mitään. Kun en ole niin tarkka siitä, jos kerran vuodessa menisi joku ruokalinjaus pienemmin pieleen. Onneksi ei ole tarvinnut lääkärissä juuri päiviä viettää, ei niin pitkiä aikoja jossa tulisi ruokatarjoilutkin.
Mutta olen kyllä kirjoittanut varmaan jotain vhh tai laveammin "hiilaritietoinen, aito ruoka" -tyyppistä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 13:58:50 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56077
Paikkakunta: Kerava
Lääkärissä noita ei oo kyselty mutta kylläkin ennen sairaalaan menoa kun menin leikkaukseen. Kirjoitin rehellisesti että gluteeniton vähähiilihydraattinen ruokavalio ja söin sit soveltaen sen mitä pystyin ja maistui siellä ollessa. Mausteviilin sain aamulla vaihdettua tavalliseen kun kerroin että moista en syö. Vähän oli myös omia eväitä mukana niin hyvin pärjäsin (voita ja pähkinöitä sekä tummaa suklaata)

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-10 15:33:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-27 08:15:46
Viestit: 1788
Erityisruokavaliota kysellään keittiötä varten, joten kannattaa vastailla vähän sen mukaan, että pystyvät sitä toteuttamaankin. Itse kun olin viikon verran sairaalassa, niin ilmoitin viljattoman ja perunattoman ruokavaliokseni. Riisikakkuja leivän- ja maissia perunankorvikkeena lukuunottamatta antaisin yritykselle 8+ (maissisuurustetta varmaan kuitenkin käyttivät). Maku tottakai sairaalamaisen karmea.

_________________
Pharmageddon!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-13 13:10:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-01 20:31:02
Viestit: 2761
mlv kirjoitti:
Mutta sain vaihdettua glukoositipat suolatippoihin ilman napinaa.

Olisinpa tajunnut neljä kuukautta sitten että tuollainen vaihto on mahdollinen, olin isossa leikkauksessa jonka jälkeen muutaman päivän tiputuksessa, vatsaa suorastaan särki mutta koska kyseessä oli sisäelinleikkaus en osannut erottaa johtuiko kipu "vain" ilmavaivoista vai onko se leikkauksesta johtuvaa normaalia särkyä, no kun tiputus lopetettiin, loppui kipukin lähes siihen paikkaan. (Asun maassa jonka kielet eivät täysin ole hallinnassa joten aina ei tullut kaikkia asioita kysyttyä hoitajilta/lääkäriltä.)

_________________
"The biggest risk in life is not taking one."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 08:36:58 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
Mohmelo kirjoitti:
Erityisruokavaliota kysellään keittiötä varten, joten kannattaa vastailla vähän sen mukaan, että pystyvät sitä toteuttamaankin.

Niinhän sitä kuvittelisi. Minä jouduin jokunen vuosi sitten terveyskeskuksen vuodeosastolle ja tullessa kyseltiin tarkoin ruokavaliot ja rajoitteet, jopa mieltymyksiä(lähinnä kahvia vai teetä ja mitä ruokajuomaksi). Ja mitä hyötyä siitä kyselystä oli? No, ei yhtikäs mitään! Joka aterialla viikon ajan, siis ihan jokaisella, tuli juuri niitä sopimattomia "ruokia".

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 09:51:46 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Akka joutui pari vuotta sitten makoilemaan sairaalassa muutaman päivän. Soitteli mulle, pyysi tuomaan keitettyjä munia, metwurstia, vissyä, vihannesta - lämpimässäkin pari päivää säilyviä eineksiä.
Hyvin toimi systeemi. En muista kertoiko lääkäreille ja hoitajille omista eväistä.

Eli 'käsilaukkuvoita' matkaan!

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 12:07:33 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Eniten minä niitä "lääkkeitä" epäilen, jotain sokerilitkuakin tuotiin mittalasissa että vatsa toimisi, siihenkin sanoin ei ja lohdutin hoitajaa että jos ei vatsa ala toimia, niin sitten otan. Särkylääkkeitäkin olisi pitänyt syödä jatkuvasti ettei vain alla särkemään. Niihin tuli vielä e-resepti Apteekkiinkin pyytämättä, kodeinilla höystettynä. Ruoista voi sentään valita mutta lääkkeet ja tiputukset on paras tarkistaa kun vaihtoehtojakin on. Ja ainakin minulla on vararavintoa itsellä muutaman päivän kituiluunkin vaikka eihän se paranemista edistä, mutta ei ne sokeritkaan. Jos minulla olisi moi niin varmaan tilaisin lisäeväitä!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 16:46:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-27 08:15:46
Viestit: 1788
pönkerö kirjoitti:
Niinhän sitä kuvittelisi. Minä jouduin jokunen vuosi sitten terveyskeskuksen vuodeosastolle ja tullessa kyseltiin tarkoin ruokavaliot ja rajoitteet, jopa mieltymyksiä(lähinnä kahvia vai teetä ja mitä ruokajuomaksi). Ja mitä hyötyä siitä kyselystä oli? No, ei yhtikäs mitään! Joka aterialla viikon ajan, siis ihan jokaisella, tuli juuri niitä sopimattomia "ruokia".


Ei se varmaan aina toimi kuin junan vessa. Itseltäkin ne leivät, perunat ja makaronit oli ihan kiitettävästi karsittu pois, mutta kyllähän sitä maissia ja riisikakkua kannettiin. Hiilihydraattien suhteen en kranttuillut, joten söin kyllä jugurtit ja mustikkakeitot mitä eteen kannettiin.

Ja kyllä, omia eväitä oli mukana.

mlv kirjoitti:
Särkylääkkeitäkin olisi pitänyt syödä jatkuvasti ettei vain alla särkemään. Niihin tuli vielä e-resepti Apteekkiinkin pyytämättä, kodeinilla höystettynä.


Tuo on oikeastaan aika mielenkiintoista miten "automaattisesti" laitetaan särkylääkeresepti apteekkiin jonkin operaation jälkeen, vaikkei tarvetta olisikaan. Oma valinta tietysti hakeeko vaiko ei, ehkäpä parempi näin päin.

_________________
Pharmageddon!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 17:20:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-11-24 01:38:52
Viestit: 1595
Jos 20% suomalaisista syö VHH tai sinne päin niin eikö olisi jo karppi lääkäriaseman tai kuuden paikka.

_________________
Just eat a goddamn steak


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-14 17:26:28 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
Tottakai olisi.
Mutta, toisin kuin Ruotsissa, täällä Suomessa lääkärikunta tekee jotain ihan muuta.
Syynä lienee heille tehokkaasti markkinoitu Käypähoidon paras puoli, vastuusta vapautuminen.
Se toimii tavalla jonka Mattila selitti joku päivä sitten toisessa ketjussa erinomaisen kouraantuntuvasti.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-19 12:12:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8830
Hei!
Täytyypäs laittaa muistiin tuo mlv:n suolavesitiputus kun taitaa tulla syksyllä leikkaus ajankohtaiseksi. Oma kokemus vuodeosastolla on että tuodaan samaa ruokaa kuin muillekin jos ei painokkaasti sano monta kertaa ettei voi syödä viljatuotteita kun vatsakivut ovat seuraus. Gluteenittoman olen ilmoittanut aina mutta puuroja en halua enkä niitä leipiä. Viimeksi sain jo kolmantena aamuna pienen munakkaan kun kermaviilin vain söin kahtena ensimm. aamuna. Vähän salaa sain ruuanjakajalta päiväruualla pari voinappia lisäksi kun pyysin. Antoi yhteistilassa syödessä kädestään mulle ne niin ettei muut nähnyt :roll: . Ois tullut muuten useammalta voin pyyntöjä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-24 10:23:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2014-08-23 22:28:39
Viestit: 366
Paikkakunta: KVL
Terveisiä pidemmältä sairaalareissulta!

Meikäläinen onnistui säätämään itsensä MCT-öljyllä paniikkikohtaukseen ja siitä viimeisellä suihkukerralla öljyn poistuttua iholta seuranneeseen hermoromahdukseen, minkä vuoksi olen ollut pari kuukautta psykiatrisen osaston kirjoilla. Öljyyn en tule enää koskaan koskemaan mutta on kyllä niin paljon eroa ruokavaliolla ja ruokavaliolla, kun taas vaihteeksi kantapään kautta oppinut ja on ekalla pidemmällä kotilomalla :D

Onpa merkillinen paikka kaiken kaikkiaan se pöpilä eli suljettu osasto(joita tosin on useita ja eri sorttisiin elämäntilanteisiin), kaikille saa vääntää rautalangasta miksi joku öljy voisi triggeröidä välittömästi syntyneen addiktion lisäksi tuollaisia karmeita päätetapahtumia eikä kukaan pidemmälle pohdi, vaikka tilitapahtumat öljyjen ostosta ja oireiden alkamisesta sekä pahenemisesta yhdistyvät täysin toisiinsa eikä omassa ruokavaliossa mikään muu muuttunut sinä aikana. Ruokavalio on yksinkertaisesti ketään kiinnostamaton asia, mut itsensä kasvissyöjiksi ilmoittaville kyllä hankitaan eklottavat tofuklöntit kaappiin. LCHF-tyyppiseltä ruokavaliolta laitosruokaan siirtyminen oli aivan karmeaa: kuin olisi sementtiä kaadettu kehoon ja aivoissa syötyä ruokaa ei rekisteröity lainkaan ruuaksi ravinneköyhyyden ja ihmiselle sopimattomuuden ansiosta. Kylhän siihen tottui, kuten kaikkeen muuhunkin inhaan tottuu, mikäli ei ole tai ymmärrä olevan vaihtoehtoja.

Miedommalla öljyllä järkyttävä ripuli ja oikeassa jalassa alamäkeen kävellessä sairasta kipua. Vahvemmalla öljyllä täysi hepuli, kaikki ärsyttää 100%, mihinkään ei voi keskittyä ja _pakko_ kävellä tai muuten kuluttaa öljy pois elimistöstä ja jatkuvasti järjettömän kuuma sekä vatsaa kramppaa väkivaltaisesti, mihinkään ei voi pysähtyä ja kuumia aaltoja pitkin kehoa, hengitys pinnallinen. Toisaalta muutenkin hyvä verbaalinen kyvykkyys ja muisti ainakin tuplautuivat, minkä vuoksi siihen jäinkin heti koukkuun :roll:

Ensireaktiohan ko. tavaraan oli kuin takaraivo olisi ammuttu auki ja todellakin tärpätin lailla kaikkeen pystyi yhtä aikaa kiinnittämään huomion muttei mihinkään lopulta keskittymään. Todella pirullista, koska ensinautinta ja siitä seurannut pika-energisyys oli aivan maagista. Voin erittäin hyvin kuvitella, miksi MCT ja jopa kookosöljy pelkästään olisivat esimerkiksi muistisairaille erinomaisia fixejä - ne pakottavat aivosolut liikkumaan. Sitten mun kaltainen perilaiska olento yhdistelmänä nuoruuden alemmuudentunteista ja yhteiskunnan liikunnallisuuden glorifioinnista piti tuota aikansa hyvänä seikkana, kun vahvemmalla öljyllä rupesi pakkoliikututtamaan, vaikka koko homma oli haitallinen illuusio #-o

Tosin ei siellä henkilökunta edes tiedä mistä margariini tehdään ja onko siinä elukkaa :shock: Sen paikan diabeetikoiden/kilpparivajavaisten/(piilo-)keliaakikkojen prosentuaalinen osuus on ihan tähtitieteellinen. Sitä vaan tyypit käy pistämässä kansliassa hoitsun silmän alla inskaa, jonka jälkeen voi nauttia kahvia kahdella sokeripalalla, viljaa varsinkin viiltelyarpiset näyttivät syövän kaikista eniten, monella menee tupakkaa kuin olisivat ihmissavupiippuja. Paikassa ei myöskään kukaan nuku ilman lääkkeitä tai vähintään isoa melatoniininappia, johtuen takuulla ruuasta(kolesteroliton ja muutenkin täysin ravinteeton paska, oma erinomainen nukkuminen droppasi viidessä päivässä kokonaan pois) + sairaalan turvallisuuden takia vaadittavista yökurkkimissäännöistä ja muutenkin karmivan huonosta huonesuunnittelusta.

Kaikille määrätään heti aluksi jokin pitkävaikutteinen mielialalääke(tai jos on jo niin annosta nostetaan), jokin nukahtamisnappi(annosta nostetaan jos on jo) ja päänsärkylääkekombo sekä laitetaan tarvittavia rauhoittavia. Todellakin saanut selitellä, miksi omassa tapauksessani nämä ovat turhia ja dropata kaikki pois, sitten syytetään lääkevastaiseksi mitä tietysti olenkin mutta miten öljyn käytöstä tulleet ongelmat lähtisivät pois jollakin Orion Pharman ihmesubstanssilla.

Somaattisella puolella ei aina edes ruokaa tarjoilla ja ainoa mitä on niin jotakin leipää, sokerijugurttia ja sokerimehukeittovelliä, tämän kuulin somaattista paljon käyttäviltä potilailta. Lihaa saa etsimällä etsiä mistään ruuasta kummallakin. Ehkä kerran viikossa saa naurettavan palan maksamakkaraa tai kiveksi keitetyn kananmunan, mitkä olivat paikan parhaita appeita.

Muoks. Lisään vielä paniikkikohtauksen jälkeisen tarkastuksen verikokeineen ja pulsseineen yms. Niin eihän öljy ja sen aiheuttama kiihtyneisyys tietenkään näy sokereissa, mutta jostakinhan se pinnallinen hengitys on tullut. Ja kappas, kun siirryin vahvempaan öljyyn maaliskuun lopulla, tunsin suorastaan leijuvani ja sydämen hakkaavan tuhatta ja sataa.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva. Arjen anarkisti.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-24 13:00:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-27 08:15:46
Viestit: 1788
Tämäpä mielenkiintoinen tarina. Aikalailla ilmeisesti lätrännyt sen öljyn kanssa.

Nuo MCT-öljythän muuttuvat heittämällä ketoaineiksi maksassa, jolloin insuliiniresistenssin vuoksi energianpuutteesta kärsivät aivosolut saavatkin energiaa ketoaineina. Tämä siis noille muistisairaille - ja kyllähän terveetkin aivot ketoosista pitävät. Vanhuudenhöperöille ruokavaliosta riippumatta kannattaakin jonkin verran syöttää/juottaa kookosmaitoa/rasvaa.

_________________
Pharmageddon!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-24 13:05:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Entäs jos vaan kookos ei sovi Samaanille ja sen takia menee systeemi sekaisin? Eikä nyt kyse ole allergiasta, vaan lektiineistä joita on vähän joka ruoka-aineessa. Kaikki ei sovi kaikille, vaikka itsessään olisi kuinka hyvää, hyödyllistä ja terveellistä.

Kookos lienee erinomainen niille joille se sopii, mutta saan niin pienistä määristä itse niin rajuja fyysisiä oireita (sekä kylmäpuristetusta kookosöljystä, että sitten siitä kaupan tavallisesta teollisesta myös, eli ei kannata herxheimeriä tarjota selitykseksi), että en yhtään ihmettelisi jos joku toinen jolle kookos ei sovi saakin siitä psyykeoireita.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-24 13:11:52 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Muutenkin vilkas mieli saattaa reagoida dramaattisesti, mullakin ajatuksena.

Samaanin kertomuksessa jälleen siitä, kuinka hoitohenkilökunta ei pidä ravintoa muuna kuin energianlähteenä. No, vitahivemiinien myös, mutta.

lis. Avainsana, provo - henkilääkäri. :D

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppi lääkärissä
ViestiLähetetty: 2015-06-24 13:15:42 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
MCT öljy on valmistettu kookoksesta mutta ei ole samaa kuin puhdas virgin kookosöljy. Kookosöljyä nyt ei voi patentoida eli pitää prosessoida että saa myytyä hypetyksellä. Monet vieroksuvat kookosrasvaa sen paistosrasvapaketin muodossa mutta vielä enemmän prosessoitu tuote käy kaupaksi kun sitä tarpeeksi mainostetaan.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)