karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:18:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-28 10:12:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2007-09-14 13:58:27
Viestit: 215
Gizmo kirjoitti:
Tuli mieleen, että Forumissa Fazerillakin saa ihan ok salaatin kasattua. Lisukkeissa mm. grillattuja kasviksia. Siemeniä ja öljyä saa itse laittaa niin paljon kuin tykkää.


Fazerin salaateista pidän minäkin (tosin olen käyttänyt vain Jumbon Fazeria). Lisukkeet myös vaihtelevat, joten aina ei tarvitse tyytyä yhteen ja samaan. :smt023


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-28 10:15:43 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Liittynyt: 2006-05-28 11:19:47
Viestit: 3782
pms kirjoitti:
Cafe ursula aleksi 13, kerros 5 vielä kokeilematta.


Siellä oli ainakin hyvää lammaskaalisoppaa viime talvena. :smt023

_________________
He muistelivat prahalaisten joulukaloja, katukäytävien sammioissa uivia karppeja.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-28 14:05:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-06 12:56:52
Viestit: 73
Paikkakunta: Helsinki
Gizmo kirjoitti:
armi kirjoitti:
"valitse kaksi täytettä -viritykset".


No, mun mielestä helpommalla pääsee, kun valitsee lounaspaikkoja, joissa saa itse valita mitä suuhunsa laittaa. Etenkin jos karppaa ja joka päivä käy lounaan ulkona syömässä.


Tokitoki, kukin tekee niinkuin tykkää. Minusta noissa virityksissä on yleensä tylsä, seisoneista ja huonolaatuisista aineksista koottu se "salaatti"pohja, ja sitä sitten yritetään paikkailla niukoilla "täytteillä". Engelin salaateista tykkään juurikin siksi, että niissä ei nuukailla ja satsataan laatuun ja käytetään kasvisten koko kirjoa, erilaisia salaattilaatuja, hyviä itse tehtyjä kastikkeita jne. Tämä siis oman lounastamiskokemukseni ja omien makumieltymysteni perusteella.

_________________
Karppi vuodesta 2003.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-28 22:15:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-19 21:04:21
Viestit: 147
Paikkakunta: Helsinki
Käytiin juuri Raku Yassa...YÄÄÄK!!!

Avokki oli oksentaa ja mä yritin sinnitellä iloista ilmettä kasvoilla.Olematonta, ei voi ruoaksi kutsua ja "salaatilla" (sis. salaattia ja kanaa) hintaa 15€ :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko: RAX
ViestiLähetetty: 2007-09-28 23:32:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-04-13 16:27:09
Viestit: 27
RAXissa saa kanssa varsin mainion sallaadiannoksen koottua itselleen. Erittäin hyvänä yksityiskohtana kokonaiset keitetyt munat!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 21:05:48 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Paikkakunta: Stadi
Mexitalissa (nykyään vissiin Iguana) oli mun mielestä tosi hyvä seisova salaattipöytä eikä pahan hintainenkaan. Stokkalla on salaatteja Meals-takeaway-rasioissa.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-01 10:25:28 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
Paikkakunta: Helsinki
jaya kirjoitti:
Käytiin juuri Raku Yassa...YÄÄÄK!!!

Avokki oli oksentaa ja mä yritin sinnitellä iloista ilmettä kasvoilla.Olematonta, ei voi ruoaksi kutsua ja "salaatilla" (sis. salaattia ja kanaa) hintaa 15€ :shock:


Jos maku ei miellytä, niin sehän on tietenkin ikävä juttu, mutta hintaa en itse kyllä lähtisi ihmettelemään, kyseessä on kuitenkin keskustan ravintola, eikä esim. pikaruokala.

Jos mä menisin japanilaiseen ravintolaan, niin tilaisin varmaan kyllä lähinnä jotain heidän erikoisalaansa kuuluvaa.

_________________
We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves.
-Dalai Lama


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-22 18:26:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-14 17:32:02
Viestit: 1357
Paikkakunta: Worcester, UK
Vanhoja taas tikulla silmään mutta pakko hehkuttaa näitä itsepalvelutiskejä (esim. Itä-Pasilassa K-Pasaati), kaiken maailman herkkua saa valita ja kilohinta 10 euron tienoilla! Haussahan oli ravintolat, mutta kai muunkinlaisia salaattipaikkoja saa kehua, tuolla meinaan kävin itse päivittäin ja pelkkä salaattirasiallinen riitti mulle kevyesti sellaisenaan lounaaksi jo ennen karppiaikoja =)

P.S. Kynsilaukassa sai kyllä melkoisen pienen ja ankean salaatin ("iso" koko, hinta n. 15 eur) ja se oli kyllä pettymys kun täytteitä ei ollut kuin nimeksi ja annos hyvin kittana :< Onneksi se oli sentään uitettu oliiviöljyssä :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-22 19:42:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-10-25 00:03:16
Viestit: 188
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Cafe Jawa, uskomattoman hyvä ja iso salaatti! =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-22 21:16:57 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-05-18 17:43:24
Viestit: 18
Rautatieasemalla Namaskaar Expressin (ehkä muissakin Namaskaareissa) tandoorikanasalaatti. Oliiviöljyä saa annokseen lisätä itse maun mukaan. En tosin tiedä, mitä lisäaineita tandoorimausteessa on.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-24 14:10:17 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-08-19 14:37:02
Viestit: 12
Paikkakunta: Espoo
Cafe Ursulasta, Aleksi 13:n yläkerrassa, saa ihan mahtavan kokosia ja hyviä salaatteja. Saa valita kuusi eri täytettä salaattiinsa (salaattipohjana on salaattia, kurkkua ja tomaattia). Suosittelen, käyn siellä usein itse lounaalla :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-26 12:48:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-11-24 00:42:41
Viestit: 1040
Petyin tänään pahan kerran Picnicin suoritukseen :evil: Tilaamiani kanaa ja fetaa oli naurettavan ja kun kysyin et saako päälle öljyä, niin myyjä vaan hymyili: "Ei mut meillä on tota kevyttä ranskalaista kastiketta!"
Ois vaan pitänyt mennä sinne Stockalle hakemaan joku hyvä salaatti, kun sieltä niitä saa. Pastrami-antipastosalaatti on ihanaa, samoin kylmäsavulohisalaatti kaikessa yksinkertaisuudessaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-27 08:00:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-02 13:19:51
Viestit: 894
Paikkakunta: Vantaa
vankopa kirjoitti:
Petyin tänään pahan kerran Picnicin suoritukseen :evil: Tilaamiani kanaa ja fetaa oli naurettavan ja kun kysyin et saako päälle öljyä, niin myyjä vaan hymyili: "Ei mut meillä on tota kevyttä ranskalaista kastiketta!"
Ois vaan pitänyt mennä sinne Stockalle hakemaan joku hyvä salaatti, kun sieltä niitä saa. Pastrami-antipastosalaatti on ihanaa, samoin kylmäsavulohisalaatti kaikessa yksinkertaisuudessaan.


Mä kävin aikoinaan (joskus kolmisen vuotta sitten) useinkin Picnicissä salaattilounaalla. Enpä ole käynyt enää. [-(
Taso on laskenut siellä aivan käsittämättömästi ja annokset ovat ihan onnettomia.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-08-27 09:36:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-06 19:47:16
Viestit: 641
Paikkakunta: Helsinki
wurstnakki kirjoitti:
Vanhoja taas tikulla silmään mutta pakko hehkuttaa näitä itsepalvelutiskejä (esim. Itä-Pasilassa K-Pasaati), kaiken maailman herkkua saa valita ja kilohinta 10 euron tienoilla! Haussahan oli ravintolat, mutta kai muunkinlaisia salaattipaikkoja saa kehua, tuolla meinaan kävin itse päivittäin ja pelkkä salaattirasiallinen riitti mulle kevyesti sellaisenaan lounaaksi jo ennen karppiaikoja =)


Tuossa K-Pasaatissa tulee käytyä ihan päivittäin, ja ihania lounassalaattejahan sieltä saa mukaansa! Valikoimaa on yllin kyllin, vaikka aina ei löydykään esim mozzarellaa kun kaikki ei mahdu samalla kertaa siihen tiskille. Mutta päivän pelastus, ja tyydyttää nälän vallan mainiosti. Lounassetelistä jos jää jotain yli niin ostan pojalle vaikka tuoremehun.

_________________
Jokainen taplaa tyylillään
http://www.vhh-123.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-04-24 19:36:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-01-11 11:05:33
Viestit: 148
Paikkakunta: Espoo
Gizmo kirjoitti:
vankopa kirjoitti:
Petyin tänään pahan kerran Picnicin suoritukseen :evil: Tilaamiani kanaa ja fetaa oli naurettavan ja kun kysyin et saako päälle öljyä, niin myyjä vaan hymyili: "Ei mut meillä on tota kevyttä ranskalaista kastiketta!"
Ois vaan pitänyt mennä sinne Stockalle hakemaan joku hyvä salaatti, kun sieltä niitä saa. Pastrami-antipastosalaatti on ihanaa, samoin kylmäsavulohisalaatti kaikessa yksinkertaisuudessaan.


Mä kävin aikoinaan (joskus kolmisen vuotta sitten) useinkin Picnicissä salaattilounaalla. Enpä ole käynyt enää. [-(
Taso on laskenut siellä aivan käsittämättömästi ja annokset ovat ihan onnettomia.



Kävin tänään picnicissä salaatilla ja ilokseni huomasin, että valikoima on uudistunut! Söin antipastosalaatin ilman krutonkeja.
Picnic-sivuston kuvaus: Värikkäällä salaattipedillä tuoretta sekä aurinkokuivattua tomaattia. Juustoina parmesan ja mozzarella. Yrttiöljymarinoitua artisokkaa sekä rouskuvia valkosipulikrutonkeja.

Tarjoillaan Mansikkabalsamico- kastikkeella.

Paino 275.00 g
Kcal 468.00 kcal
1,959.42 KJ
Rasvapitoisuus 15.03 g
Proteiini 14.33 g
Hiilihydraatteja 13.23 g

Salaatti oli tosiaan raikasta ja värikästä ja täytteitä aiempaa huomattavasti enemmän. Melkeinpä voisin suositella kokeilemaan!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2009-04-24 22:48:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-12 10:39:23
Viestit: 544
Paikkakunta: Tampere
hillapuuri kirjoitti:
^ Ja edellisen naapurissa Scanburger, jossa myös saa koottua salaatin ilman pelkoa ylimääräisistä tärkkelyksistä.


Täältä lähtee myös ääni Scanin salaattibaarille, tosi isot annokset, aivan loistavat salaatinkastikkeet (aurajuustokastike nam) ja kilpailukykyinen hinta. Vakkaripaikka aina Helsingissä käydessä :smt045


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-04-25 09:59:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-01-28 22:04:02
Viestit: 382
Annan ääneni Hesen kanasalaatille. OK, onhan siinä päällä vähän persikkaa ja muutama kirsikkatomaatti mutta niinkin perussalaatti kuin jäävuori+paistettu kana toimii minulle parhaiten :oops: .

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-04-25 13:12:25 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Paikkakunta: Stadi
Onko kukaan testannut Subwaytä? Ohi oon monesti mennyt...

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-04-25 13:55:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-12 10:39:23
Viestit: 544
Paikkakunta: Tampere
Subin salaatteja on kyllä tullut syötyä monta kertaa. Hyviä ovat! Tosin kannattaa pyytää pilkkomaan ne täytteet, jotkut myyjät (eikun sandwich artistit) pistävät kinkut sun muut kokonaisina siivuina joita on niillä muovisilla ruokailuvälineillä aika haastavaa pilkkoa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-04-25 14:02:03 
Poissa
Turska
Turska
Avatar

Liittynyt: 2004-11-22 09:37:24
Viestit: 2501
Paikkakunta: Helsinki/Malax
Subwayn steak & cheese salaatti tuplalihalla ja tuplajuustolla. Hunajasinappikastike, kaikki mausteet = mun lähes vakiintunut perjantailounas!

Nyt tosin en ole hetkeen hakenut koska mua ottaa aivoon ne keskenkasvuiset naikkoset joita siellä on "töissä" eli kovaan ääneen hehkuttamassa edellisviikonlopun dokailujaan ja kuka sano ja mitä se sit teki ja **ttu mä olin ihan et aha.

_________________

Sisäsyntyistä kannibalismia jo vuodesta 2004


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)