karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 23:16:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 90 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 12:03:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Paikkakunta: Nurmijärvi
No mutta tuohan on ihan loistava saavutus! Jos nyt viikon on paino liikahtamatta suuntaan jos toiseen, niin eipä tuosta kannata stressata. Hyvä vauhti sulla on vermimi.

Atkins tyrmää kaikki cola-juomat, mutta myös kahvin, joten jos ei jumitusta ole niin ei ole syytä epäillä että makeutusaineet sitä tekis. Vettä tietysti pitääkin juoda useita litroja - kahvia ei lasketa juomisiin mukaan vaan on enemmänkin miinusmerkkinen juoma kuten alkoholikin. Sama määrä pitäisi juoda vettä, jotta tuo miinusmerkki katoaisi.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 13:33:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-19 16:06:48
Viestit: 161
Paikkakunta: Ranska
Juustokuu kirjoitti:
kahvia ei lasketa juomisiin mukaan vaan on enemmänkin miinusmerkkinen juoma kuten alkoholikin. Sama määrä pitäisi juoda vettä, jotta tuo miinusmerkki katoaisi.


Mina oon lukenut etta kaksinkertainen maara taytyis juoda vetta paalle.

Itse en tuosta kahvista ole uskaltanut luopua, mutta juon tosi paljon vetta myos, join jo ennen karppaamista. Ja kylla tuo vatsa nayttaa pienentyvan, vaikken mittaa enka vaakaa omista. :)

Viides paiva alkoi ja tosi hyva olo on edelleen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 15:42:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-12 10:54:17
Viestit: 140
Mä en tässä vaiheessa (ainakaan kuukauteen) aio juoda yhtään alkoholia. Kahvin juonninkin (sen vähäisen) lopetin muista(kin) terveydellisistä syistä, ja vaihdoin mustan teen vihreään (aina kun siihen on mahdollisuus).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-08 17:54:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-06 01:32:26
Viestit: 507
Paikkakunta: Turku
Täällä yksi induktiolainen lisää. Tänään on kolmas päivä ja olo on tosi vetämätön. Aamulla oli sellainen olo kuin olisi kovaa kuumetta hikoillut pois, mutta juominen ja syöminen helpotti. Toivottavasti huomenna helpottaa jo.

Muuten olen syönyt tosi mallikkaasti, mutta tänään piti syödä 1/4 :lol: marmeladikarkkia kun ne tuoksui niin hyvälle :P Siitä huolimatta hiilarit alle 20g:ssa, joten ei hätää.

Nälkä on hävinnyt melko pitkälti jo nyt.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-09 11:13:52 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-05 15:35:29
Viestit: 47
Tätä jännittää ihan hulluna toi torstaina taphtuva ensimmäisen viikon punnitus.. Olo on hyvä mitä nyt tässä ollaan ukkosen kanssa vertailtu kumman hengitys haisee pahimmalle :P Hulluja ollaan juu.. nooh saas nährä kuin käy... Tsemiä edelleenki kaikille... Päivitellää tikkeriä sitten torstaina.

_________________
Kuva


Nauru on paras naamari, sillä itkeminenhän on merkki vahvuudesta ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-11 16:13:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-12-08 21:04:24
Viestit: 41
Enpä tiedä kuinka mones päivä on todellisuudessa menossa tätä induktiota. 1.1. sen toivekkaana aloitin, mutta välillä olen lipsunut
hyväkarppiinkin saakka. :( Ihan yläkarppiin en sentään. Ei vain oikein pysy mopo hallinnassa. Eilen aamulla heräsin päänsärkyyn ja
nyt kolmantena peräkkäisenä rehellisesti induktiossa olevana päivänä jouduin lähtemään töistä kesken päivää aivan tajuttoman kuvotuksen takia. Aamulla huippasi, hiki tuppasi pintaan ja yökötti. Töissä jaksoin kaksi tuntia, kunnes pomon kehoituksesta lähdin kotiin.
Kotona aamupalanrippeet päätyivät vessan ja olo oli viiden tunnin ajan hirveä. Söin yhden päärynän ja kohta jo olo parani hieman, jopa alkoi nälkäkin kurnia. Siihen sain syötyä pari munaa, kinkkua ja juustoa. Tiedä sitten, johtuuko tämä ruokavaliosta vaiko vatsatautipöpöstä, jota terkkarin mukaan on liikkeellä. Voihan tietysti olla, että on tavallista kovemmat vieroitusoireet tällä sokerinarkkarilla ja että lopussa kiitos seisoo. Paino kyllä on lähtenyt alasuuntaan tällä tempoilevalla tyylilläkin :lol: .
Juonut olen väh. 2 litraa päivässä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-11 16:23:18 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Vatsatutia on kovasti liikkeellä.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-11 16:24:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Irtokarkki kirjoitti:
jouduin lähtemään töistä kesken päivää aivan tajuttoman kuvotuksen takia. Aamulla huippasi, hiki tuppasi pintaan ja yökötti. Töissä jaksoin kaksi tuntia, kunnes pomon kehoituksesta lähdin kotiin.
Kotona aamupalanrippeet päätyivät vessan ja olo oli viiden tunnin ajan hirveä. Söin yhden päärynän ja kohta jo olo parani hieman, jopa alkoi nälkäkin kurnia. Siihen sain syötyä pari munaa, kinkkua ja juustoa. Tiedä sitten, johtuuko tämä ruokavaliosta vaiko vatsatautipöpöstä, jota terkkarin mukaan on liikkeellä. Voihan tietysti olla, että on tavallista kovemmat vieroitusoireet tällä sokerinarkkarilla ja että lopussa kiitos seisoo. Paino kyllä on lähtenyt alasuuntaan tällä tempoilevalla tyylilläkin :lol: .
Juonut olen väh. 2 litraa päivässä.

jos se on mahatautia se korjaantuu,
niinpä, jos ei olo korjaannu niin lisää hh noin 5-10 g vrk sillä osalle voi olla liian tiukka tuo 20 g/vrk ja tulee kurja olo.
syö 2-3 tunnin välein jotain päiväsaikaan.
syö sitä karppiruokaa mitä tekee mieli.
tv Ari

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: miten induktio sujuukaan?
ViestiLähetetty: 2006-01-11 16:51:32 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-11-14 15:51:27
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
11 päivää pikkuhiljaa takana induktiota. Viikon jumi ja sitten hujahti 2 kg jonnekkin! Kohta tulee 2kk karppausta ja nyt lähtenyt 9 kg ja 10 cm vyötäröltä. Byysat lököttää. Lainasin kirjastosta kolme Heikkilän kirjaa: elämän paras aika ja hyvän olon ruokavaliot 1&2. Putkeen luettuna ne mielestäni toistaa itseään, mutta tuleepahan asiat selviksi. Lueskelin täältä mielenkiinnolla "tosimiesten" juomisia ja rasvoja. Alkoi kiinnostaa seurata myös omia tapoja. Nyt olen tipattomalla. Olin myös vuosi sitten. Silloin tammikuu tuntui kestävän vuoden (en karpannut) nyt en ole ilta punkkua kaivannut. Ainakaan vielä. Heikkilä suosittelee lämpimästi oluesta luopumista. Viinit, varsinkin punaviinit kuuluu hänen diettiinsä.
Kirjoissa myös korostetaan kokonaisuutta ja sen balanssia. Stressi ja muu elämän meno vaikuttaa dietin lailla kokonaisuuteen. Olen huomannut itsestäni ettei ole nälkä siten kuin ennen, mutta jos en syö niin ei painokaan putoa. Eli omalla kohdallani toimii niin, että polttoainetta pitää olla vaikkei nälän tunnetta olisikaan. Zemppiä kaikille; tää on mun juttu.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-11 17:01:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-12-08 21:04:24
Viestit: 41
Jep, olen sitä vähän itsekin tuuminut, että alle hh20g/vrk voi olla liian kova pala. KArkit (myös leivät, pastat, perunat yms.) olen kyllä onnistuneesti jättänyt paitsi prosenttisuklaata, jota olen itselleni aika ajoin suonut (ehkä enemmän tavan kuin himon vuoksi...) :oops: . Pitäisi siinäkin kyllä ehkä enemmän etsiä tota selkärankaa. Onneksi tytär tykkää tummasta suklaasta, niin ei mene koko levy omaan napaan. Liikun myös suhteellisen paljon, koska tavoitteena on karauttaa maraton ensi kesänä. Jalka ei aina nouse entiseen malliin, jos takana on hyvin vähähiilihydraattinen päivä, mutta sekin kai voi olla alkukankeutta. Ajan myötä elimistö tottuu tähän karppaamiseen, olen lukenut muistaakseni täältä. Nyt vain parannellaan oloa ja jatketaan :D . Kiitos kommenteistanne, Mirja ja Ari. Molemmat olette kyllä hienoja tsemppareita.


Ylös
   
 Viestin otsikko: miten induktio sujuukaan?
ViestiLähetetty: 2006-01-11 17:02:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-11-14 15:51:27
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
sen verran pitää lisätä light-coke kysymystäni, että Heikkilä suhtautuu aspartaamiin hyvin skeptisesti. Light cokis on sillä makeutettu, kuten melkein kaikki muukin sokeriton "makea". Eli ei löytynyt mulle porsaan reikää tästäkään. Siirryin kuplaveteen. Kahvia Heikkilä ei tuomitse. Kahvissa on hyviä ominaisuuksia kuten teessäkin. Itse laitan teeheni snadisti hunajaa...Heikkilä ei...

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-12 11:29:23 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-05 15:35:29
Viestit: 47
Jees eka viikko takana ja punnitus tänä aamuna, oon niin huojentunu kun painoo oli lähteny -2kg JEEEE!! Oon syöny ihan hirveesti, määrällisesti siis, ja hiilarit on yhtä päivää lukuunottamatta kuitenkin pysyny alle 20g/pv. Tästä on hyvä jatkaa. Ukkolla oli paino pudonnu 1,2kg, joten hän jatkaa myös :)

_________________
Kuva





Nauru on paras naamari, sillä itkeminenhän on merkki vahvuudesta ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-12 13:47:49 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-11 10:48:47
Viestit: 38
Paikkakunta: Helsinki
Melkein meillä ollut sama lähtöpaino Vermimi, mulla lähtö 101,6 ja nyt on mennyt induktiolla (12pv) 5,2kg. Toi sun kymppi on tosi hyvä saavutus kahdessa kuukaudessa...pääsisinpä minäkin samaan. Olis vähän paremmassa kuosissa, kun kevät koittaa. Tipattomalla olen minäkin, yritän olla tämän kuun, vaikka kyllä punkku maistuis. Sen verran sitä on tapa punkkuilija, että lauantai kun koittaa niin tekee kauheesti mieli ottaa lasillinen mutta täytyy nyt pysyä tiukkana. Maistuupahan sitten helmikuussa lasillinen tai kaks punkkua tosi hyvältä. Induktiolla ja tipattomalla jatketaan...

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-25 15:54:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-11-14 15:51:27
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
Tipaton alkaa olla loppusuoralla ja induktiokin on jo normaali arkea. Tammikuun lopun tavoite täyttyi viikkoa etuajassa. Nyt on reilu 10 kg mennyt reilussa kahdessa kuukaudessa. Viini palaa kuvioihin viikon päästä, mutta ruokavalio jatkuu vähillä hiilareilla. Punttitreenit alkaa myös helmikuussa ja toivottavasti hiihto. Helmikuusta Wappuun olisi tarkoitus pudottaa 5kg ja saada paino alkamaan kasilla. Wapusta Jussiin vielä 5kg vex ja siinä pysytään. Isänpäivästä Jussiin -20kg on tavoite, mutta tällä kertaa tuntuu siltä, että tää onnistuu. Kiva pudottaa painoa, kun ei tarvii olla nälissään. Tavoitteistani olen ollut koko ajan snadisti edellä; mikään ei kannusta paremmin! 8)

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-02-02 23:49:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-11-14 15:51:27
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
Kerroin jossain välissä, että käyn lääkärissä zekkauttamassa arvot ja nyt kävin. 2,5 kk karppausta takana, kuinmyös 11kg ja 20 cm vyötäröltä!
Kaikki arvot oli yläkarppaajien ihannemitoissa. Kerroin ruokavaliostani ja lääkäri sanoi, että tuntuu toimivan sinun kohdallasi, jatka saamaan malliin. Vähän suositteli kevytjjuustoja ja rasvoja, mutta sanoin ettei tule kysymykseenkään niin ei vastustellut. Puvun koko muuttunut 2,5 kk:ssa 58b:stä 56c:hen! Vyötärö syyskussa 117cm, nyt 97cm! Oikeesti. Aikuisten oikeesti! Light sucks. Zemppiä kaikille; tää on edelleen mun juttu!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva

[/url]


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 90 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)