karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 21:32:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 90 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 12:21:56 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-05 15:35:29
Viestit: 47
Näillä olis nyt vasta toinen kunnollinen induktiovaiheen päivä käynnissä ja itseasiassa me ei olla kyllä huomattu mitään oireita, mut eipä niitä kaiklle tulekkaan.. ihmettelin sellasta kun eilisestä paino oli noussu 200g?? syötiin kyllä aika myöhään kaali-jauheliha loota.. voiskohan johtua siitä??

_________________
Kuva


Nauru on paras naamari, sillä itkeminenhän on merkki vahvuudesta ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 12:36:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-10-09 14:41:43
Viestit: 85
Mulla toi induktio ei ole vieläkään oikein alkanut. :? Olen kyläillyt joka päivä ja koittanut syödä kohteliaasti hieman mitä tarjolla on, valita mahd. karpisti ja kertoilla miten syön tästä lähtien. Joka päivään on mahtunut yhtä sun toista epäkarppia ja sen myötä repeillyt mutustelemaan vaikka muutaman karkin (hyihyi). Kuitenkin olen tainnut olla kohtalaisesti ketoosissa (ei ole oikein nälkä, paino laskee hiljakseen, henki löyhkää jne). Ehkä joulusyöminkien jälkeen ketoosiin humpsahtaa pienemmälläkin vaivalla... Mut pitäisi ryhdistäytyä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 12:39:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-01 09:10:08
Viestit: 105
Paikkakunta: Espoo
Ei kannata joka hetki käydä punnitsemassa. Ota vaikka tavaksi kerran viikossa ja aina samaan aikaan päivästä. 200g ja suurempaakin vaihtelua tapahtuu päivittäin riippuen siitä kuinka on ruokaa ja juomaa mahassa. Joskus suolainen ruokakin nostaa hetkellisesti painoa, mutta laskee nopeasti kun suola poistuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 12:51:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jep, olen samaa mieltä Jose:n kanssa, itse meinasin saada hermoromahduksen jokapäiväisestä vaakavierailusta. Nyt käyn kerran viikossa, samana viikonpäivänä (=perjantai) ja aamulla, joka on vertailukelpoinen painon muutoksiin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 14:31:37 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-12-28 12:21:53
Viestit: 5
aloitin viimenen päivä viime vuonna. Painoa on tippunut 3 kiloa ja vyötäröstä hävinnyt saman verran. Nestettä en muista juoda eli päivässä tulee ehkä juotua 3 lasia limpsaa eikä sitten muuta. Olo on ollut hyvä kokoajan ja miehenikin innostui ja aloitti eilen :D Pudotettavaa minulle ei ollut kuin 6 kiloa joten tästä taitaa tulla todella helppoa

muoks. pieni vilu on kyllä kokoajan mutta se vissiin kuuluu asiaan?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 17:01:56 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Yleensä ihmiset pikemminkin ihmettelevät sisäistä villapaitaa kuin vilua. Limu (lienee light?) on maustettu aspartaamilla ja se saattaa sotkea hormoneita. Kannattaisi kokeilla myös ilman.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 17:05:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-25 12:38:49
Viestit: 274
Paikkakunta: Helsinki
Hyvin sujuu ketoosi ja induktio. Tikkerin päivityspäivä on sunnuntai ja silloin laitetaan uudet lukemat kehiin. Kyllä tämä tästä. Ei se paino yhdessä yössä tullut vyötärölle, niin ei se lähdekään...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 17:44:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-22 22:28:15
Viestit: 174
Onpas kiva lukea, että niin moni muukin on induktiolla... Itselläni nyt kolmas päivä menossa. Karppaushistoriani on sellainen, että viime toukokuussa aloitin ensimmäisen kerran. Silloin lähti kiloja ja senttejä, mutta syksyn ja talven aikana olen kerännyt ne takaisin epäkarpeilla elintavoilla. No, nyt tiedän, että karppaus on minulle se oikea keino laihtua ja saada hyvä olo.

Tänään hain lähipizzeriasta kebabin salaatin kera. Mietin nyt sitten vain, että mitenkähän ne hiilarit, lähinnä niissä kastikkeissa..?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 18:53:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Paikkakunta: Nurmijärvi
Onhan se kumma kun muilla tuntuu tuo induktio heti tehoavan ts. painoa tippuu ja paljonkin?? Mulla vaan ei...ei viimeksi eikä nytkään. Toisaalta ei ole vielä viikko täynnä, joten no panic.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 18:54:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-19 16:06:48
Viestit: 161
Paikkakunta: Ranska
Neljas paiva ja loistava olo palasi takaisin. Ei oo taaskaan nalka mut taytynee sitten syoda ettei jenkkakahvat paata jamahtaa minuun ikuisesti.

Ne mantelit. Muistelen etta luin jostain atkinsin ohjeesta et induktion aikana niita voi kayttaa rasvan lahteena. Mut saikahdin ku kaupassa tanaan huomasin et niissa on (muistaakseni) 6 g hiilareita sadassa grammassa (ne oli suolattuja ja grillattuja, itse syon ihan naturelleja, mut eikohan niissa sama maara ole hiilareita?). Eli kai niita muutaman voi paivassa syoda, ehka parikymmentakin, mut ei varmaan siina maarin missa ma niita eilen napsin.

Valilla tekee hulluna mieli suklaata ja pullia ja muuta kivaa. Mut johtuu siita etta on ollut tapana niita syoda, ja kyllahan ne varmaan edelleen hyvalta maistuis. Mut lujana oon pysynyt.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 19:02:25 
Poissa
masokistikarppi
masokistikarppi

Liittynyt: 2005-10-10 07:09:19
Viestit: 1009
Paikkakunta: Kemi
Moi Juustokuu!
Olisko se sulla niin, että oot niin "kiinteää tavaraa", ettei ole mistä lähteä! mä ajattelin,että kun kuitenkin liikut niin paljon! Onko olo nyt jo parempi?
Hope so! :D -KK-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 19:09:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kyllä tässä on vielä ihan sitä ihteensä, josta vois lähteä, alta sitten paljastuu tietysti jumalainen body - pelkkää lihasta :mrgreen: .


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 19:37:16 
Poissa
masokistikarppi
masokistikarppi

Liittynyt: 2005-10-10 07:09:19
Viestit: 1009
Paikkakunta: Kemi
:lol: jepjep!Kärsivällisyys palkitaan!! :lol: -KK-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-06 20:20:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-08-26 23:49:38
Viestit: 427
Tiukumaaria kirjoitti:
Näillä olis nyt vasta toinen kunnollinen induktiovaiheen päivä käynnissä ja itseasiassa me ei olla kyllä huomattu mitään oireita, mut eipä niitä kaiklle tulekkaan.. ihmettelin sellasta kun eilisestä paino oli noussu 200g?? syötiin kyllä aika myöhään kaali-jauheliha loota.. voiskohan johtua siitä??


Heikkilän tai Montignacin mukaan muistaakseni paino saattaa hieman nousta tai olla putoamatta vähään aikaan, jos aineenvaihdunta on sekaisin useiden kitudieettien takia. Eli jos olet ollut tiukilla laihdutuskuureilla aikaisemmin, elimistö nappaa energiaa varastoihin heti, kun sitä saa. Vasta vähitellen karppiruokavaliota noudattamalla se oppii, että se kyllä saa ravintoa säännöllisesti ja uskaltaa luopua vararasvoistaan. Näin muistelen lukeneeni.


Ylös
   
 Viestin otsikko: miten inuktio sujuukaan?
ViestiLähetetty: 2006-01-06 21:08:59 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-11-14 15:51:27
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
Eka päivä aloitin ja keskiviikosta alkaen olen ilmeisesti ollut ketoosissa?
Karppaamisen aloitin 15.11.2005. Oletan olevani ketoosissa, vaikka en hiilareita laskekkaan, koska kurkussa on niinku vähän "sapen makua". Paino on pysynyt samana koko viikon. Ongelmia ei ole. Juon litran päivittäin light cokea; juon toki vettä ja mustaa kahviakin. Hiilareita ei varmaankaan 20g/pv enempää. Kommentoikaa kokemustani: olenko ketoosissa ja mitä mieltä light cokesta? Paino on pudonnut vajaassa kahdessa kk 8,1 kg. Tää on tosi jees.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 12:03:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Paikkakunta: Nurmijärvi
No mutta tuohan on ihan loistava saavutus! Jos nyt viikon on paino liikahtamatta suuntaan jos toiseen, niin eipä tuosta kannata stressata. Hyvä vauhti sulla on vermimi.

Atkins tyrmää kaikki cola-juomat, mutta myös kahvin, joten jos ei jumitusta ole niin ei ole syytä epäillä että makeutusaineet sitä tekis. Vettä tietysti pitääkin juoda useita litroja - kahvia ei lasketa juomisiin mukaan vaan on enemmänkin miinusmerkkinen juoma kuten alkoholikin. Sama määrä pitäisi juoda vettä, jotta tuo miinusmerkki katoaisi.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 13:33:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-19 16:06:48
Viestit: 161
Paikkakunta: Ranska
Juustokuu kirjoitti:
kahvia ei lasketa juomisiin mukaan vaan on enemmänkin miinusmerkkinen juoma kuten alkoholikin. Sama määrä pitäisi juoda vettä, jotta tuo miinusmerkki katoaisi.


Mina oon lukenut etta kaksinkertainen maara taytyis juoda vetta paalle.

Itse en tuosta kahvista ole uskaltanut luopua, mutta juon tosi paljon vetta myos, join jo ennen karppaamista. Ja kylla tuo vatsa nayttaa pienentyvan, vaikken mittaa enka vaakaa omista. :)

Viides paiva alkoi ja tosi hyva olo on edelleen.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-07 15:42:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-12 10:54:17
Viestit: 140
Mä en tässä vaiheessa (ainakaan kuukauteen) aio juoda yhtään alkoholia. Kahvin juonninkin (sen vähäisen) lopetin muista(kin) terveydellisistä syistä, ja vaihdoin mustan teen vihreään (aina kun siihen on mahdollisuus).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-08 17:54:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-06 01:32:26
Viestit: 507
Paikkakunta: Turku
Täällä yksi induktiolainen lisää. Tänään on kolmas päivä ja olo on tosi vetämätön. Aamulla oli sellainen olo kuin olisi kovaa kuumetta hikoillut pois, mutta juominen ja syöminen helpotti. Toivottavasti huomenna helpottaa jo.

Muuten olen syönyt tosi mallikkaasti, mutta tänään piti syödä 1/4 :lol: marmeladikarkkia kun ne tuoksui niin hyvälle :P Siitä huolimatta hiilarit alle 20g:ssa, joten ei hätää.

Nälkä on hävinnyt melko pitkälti jo nyt.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-09 11:13:52 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-01-05 15:35:29
Viestit: 47
Tätä jännittää ihan hulluna toi torstaina taphtuva ensimmäisen viikon punnitus.. Olo on hyvä mitä nyt tässä ollaan ukkosen kanssa vertailtu kumman hengitys haisee pahimmalle :P Hulluja ollaan juu.. nooh saas nährä kuin käy... Tsemiä edelleenki kaikille... Päivitellää tikkeriä sitten torstaina.

_________________
Kuva





Nauru on paras naamari, sillä itkeminenhän on merkki vahvuudesta ;)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 90 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)